Viimased kommentaarid

drpressure

16.10.2019 16:57

Väga head hinnad ja meeldiv teenindus. Selgus,et nende poolsel põhjusel tellimusele kontorisse järele pole võimalik minna ja pandi tellimus posti, tasuta.

anterom

16.10.2019 15:59

Ostsin suure ja kalli TV. Sain väga positiivse kogemuse. Kiire, korrektne, sõbralik suhtlus meili ja telefoni teel. Väga kiire tarne. Olen äärmiselt rahul ja soovitan kõigile.

reset

15.10.2019 23:51

Tere Tiit,

Täname Teid tagasiside eest!

Teie tellimus sai tellitud meie partnerlaost, kuid kahjuks lükkus kauba jõudmine partnerlattu korduvalt edasi.

Viisime toote tarneaja oma veebis vastavalt sellele "Küsi tarneaega" märgise alla.

Tühistasite täna oma tellimuse ning kandsime Teile samal päeval raha tagasi.

Lugupidamisega,
Reset.ee

The RED

15.10.2019 17:33

Proovisin osta esindusest IPhone 11-le ümbrist, mis maksis 29,99€ ja hakkasin maksma ja terminal viskas vea ette ja öeldi mulle, et selle pangakaardiga ei saa maksta, proovisin teist korda sama jama. Võtsin pangaga ühendust ja öeldi mulle, et pangakaart korras. Klienditeenidaja poolt väga halvasti teenindus, ei osata kontrollida oma terminaale.

hepatiit

15.10.2019 13:14

Avoid! Vältige, alternatiive jagub.

Sooritasin ostu 30.sept. Vahetult (sekundeid) peale tellimuse vormistamist ja makse sooritamist kuvab kaupleja veebikeskkond tellimuse juures infot: staatus: täidetud, lähetatud. Kauba reklaamitud maksimaalne tarneaeg lõppes 04.okt. Sellest alates on kaupleja tarneaega kolm korda ilma mõistliku selgituseta edasi lükanud. 10. oktoobril avaldasin soovi ostust taganeda, mille järel kaupleja veenis mind veel ootama. Ka 15.oktoobril , mis oli ühtlasi viimati lubatud tärmin, sain kauplejalt uue umbmäärase tarneaja lubaduse - "selle nädala jooksul". Avaldasin soovi tellimusest loobuda ja soovi raha tagastuseks. Sain selle avalduse peale vastuseks "Ei saa aru?". Kordasin lihtlausetega soovi tellimus tühistada ja raha tagasi saada. Vastus: "Selge teeme nii, tagastame raha hiljemalt kahe nädala jooksul."
Järeldan sellest, et kaupleja pole peale mu raha endale võtmise teinud mingeid tegevusi, et kaup mulle tarnida. Sisuliselt on tegu intressivaba laenuga, 170.- kuuks ajaks. Loomulikult on toode sarnastel tingimustel müügis olnud kogu selle aja, küll väikese erinevusega - hind on langenud 25 senti. Hetkel veebis kaupleja kohta arvustusi lugedes pean tõdema, et muster on korduv. Samuti on korduv muster positiivsetel hinnangutel. Ebaausad kauplemisvõtted, edastasin need TTJA'le.

reset

15.10.2019 11:22

Tere!

Tahaksime tänada kõiki kliente, kes on andnud meile sellel aastal tagasisidet ja aidanud seeläbi teenuse kvaliteeti parandada. Teie tagasiside on jõudnud meieni, teeme sellest järeldused ning viime muudatused sisse.

Oleme sellel aastal kasvamise kõrvalt automatiseerinud oma kaupade liikumist ning laiendanud oluliselt partnerladude ja hankijate ringi, et pakkuda kiiremaid tarneid ja paremaid hindu.

Samuti oleme suurendanud oma kollektiivi, et anda päringutele kiiremaid vastuseid ja olla ka suurema arvu klientide puhul kiirelt kättesaadavad.

Lisaks oleme suunanud eraldi tähelepanu, et meie tarneajad oleksid veebis võimalikult täpsed. Selle tarbeks oleme pikendanud tarneaegu ning viinud osa oma sortimendist 3-6 ja 5-8 tööpäevaste tarneaegade peale. Lisaks on osa meie sortimendist "Küsi tarneaega" / tellimisel tooted, mille puhul tuleks eelnevalt täpsustada tarneaega ette.

Vabandame kõikide klientide ees, kes on saanud negatiivse ostukogemuse või ei ole saanud piisavalt kiiresti oma kaupa kätte või klienditeeninduselt vastust. Oleme sellel aastal kasvanud ligi kaks korda ning pidanud kiiresti korrigeerima ka oma teenust ja teenuse kvaliteeti.

Töötame iga päev aktiivselt, et negatiivseid kogemusi jääks vähemaks ning teenuse kvaliteet kasvaks koos mahtudega.

Ootame tagasi kõiki kliente, kes on saanud hea kogemuse ja soovivad uuesti meie teenust kasutada. Proovime anda oma parima, et saaksime Teid veel teenindada ja aidata kaupu taskukohase hinnaga soetada.

Lugupidamisega,
Reset.ee

reset

15.10.2019 01:14

Tere Zoltan,

Kindlasti ei tegele meie bränd kelmusega.

Meie ärimudel on pakkuda võimalikult hea hinnaga laia valikut sortimenti. Oleme tänaseks üle viie aasta turul tegutsenud ning selle ajaga teenindanud ära arvestatava hulga kliente ning iga oma kliendiga jõudnud lahenduseni.

Enamik meie ladusid uuendab end automaatselt, kuid mingil põhjusel näitas automaatne uuendus, et toode on laos olemas, kuid laoga suheldes selgus siiski, et toode on otsa lõppenud. Vabandame selle tõttu.

Tühistasite tellimuse 9. oktoobril ning kandsime Teile lubatud aja jooksul raha tagasi.

zoltan

12.10.2019 13:11

VÄLTIGE!!! KELMUSEGA TEGELEV BÄND

Tellisin OLED teleka, kuna hinda veebipoes oli konkurentidest märgatavalt soodsam. Tarne tähtaja saabudes selgub, et seda telekat neil polegi, ammugi sellise hinnaga. Saaksid pakkuda teisest laost ~300€ kallimalt. Tühistasin tellimuse, lubasid tagastada raha 2-5 tp jooksul. RAHA EI TAGASTATUD! Helistasin, öeldi et tagastamise soov edastati raamatupidajale. Küsin siis raamatupidaja otsekontakti, väidetakse, et see ei ole nende firma töötaja üldse, keegi pole teda näinud ja kontakte ei ole lubatud anda. No selge, sisuline sõnum - "mine otsi oma raha neljas tuules!"
Lühidalt on ärimudel järgmine - teadlikult avaldatud valeinfoga veebipoes saada kätte raha, keerutada firma kontol cashflow eesmärgil (teiste nõuete katmine, palgad jms) võimalikult kaua ja INTRESSIVABALT. Raha tagastamisele hakatakse mõtlema alles siis kui raha omanik tõsiselt peale käib. Kliendikesksest suhtumisest on asi kaugel, pigem oleme neile "raha tasuta laenajad" või siis "lüpislehmad".
HOIDUGE, KUI TEIE RAHA JA NÄRVID VÄHEGI KALLID ON!!

Edastan nüüd kogu loo faktilise baasi ja tõestusmaterjalid tarbijavaidluskomisjonile. Võimalik, et koostan ka avalduse Politseile, seoses kelmuse kahtlusega.

marti118

11.10.2019 08:13

Nutikell saabus 4. päeval. Turu soodsaim hind!

VanDerPep

09.10.2019 23:46

head hinnad ja klienditugi

Raiko_R

09.10.2019 22:22

Tellisin kauba kohaletoimetamisega DPD pakiautomaati. Samal päeval sain ka e-mailile teate, et kaup on teele saadetud, kuid 5 päeva hiljem polnud kaupa veel saabunud ning suheldes DPD'ga selgus, et ka nendeni polnud tellimus jõudnud. Õnneks lahenes olukord kiirelt ühe telefonikõnega Reset.ee klienditeenindusse (suhtumine oli igati abivalmis ja sõbralik) ning toode oli järgmiseks päevaks pakiautomaadis.

Mu$k

07.10.2019 22:54

Ostsin Garmin nutikella. Tarneaeg ja teenindus oli OK.

Anonüümne

07.10.2019 16:54

Selle hinna eest on see väga hea ja mõnus tool ning näeb päris hea välja ka

kris

05.10.2019 10:09

Positiivne kogemus - kiire tarne ja kiire kommunikatsioon emaili teel.

Tanel

04.10.2019 22:12

See on dummy

Hannes

04.10.2019 21:55

väga armas: nii loom kui pilt! kas kaamera on dummy või päris?!?!?!?!

Risto H.

02.10.2019 23:09

Sandisk Flair USB 3.0 64GB on väga aeglane mälupulk. Kui kopeerida umbes 800mb suurust faili sellele mälupulgale, on keskmine kirjutamiskiirus umbes 16MB/S, maximum ehk 18MB/s. Võrdluseks, kui kirjutan sama faili vanale Sandisk Cruzer USB 2.0 16GB (SDCZ-016G) mälupulgale, on kopeerimise keskmine ja maksimum kiirus 13-14MB/s. Ehk erinevus peaaegu olematu, kuigi üks mälupulk peaks tohutult kiirem olema.
Mälupulk on äärmiselt väike ja seetõttu kerge kaduma. Maitse asi, kuid minu maitsele on on see liialt väike ja mitte just kõige mugavam käsitleda.

EI SOOVITA OSTA - raha raiskamine, tarbija petmine (usb 3.0 kiiruse pähe müüakse tegelikkuses igivana usb 2.0-ga võrdväärne mälupulk).

harley1977

01.10.2019 10:45

:)

Sander

30.09.2019 18:33

Ei suuda eestist kusgilt leida, aga kindel soov!
Kellelgi inf. Kas ,kuna ja millal tuleb eesti turule?

Kaido

27.09.2019 18:58

Töötab hästi ja on parem ja kiire, kui nett wifi läbi. Tootel on aga mõningad agad. Nimelt lubatakse andmeedastuskiirust kuni 600Mbps, aga kaablipesad on RJ-45 10/100Mbps. Samuti on kaasas olevad kaablid CAT5. Seega üle 100Mbps ei ole võimalik mingil viisil kätte saada. 100Mbps tuleb aga ilusti läbi ilma probleemideta.

Tanel

27.09.2019 16:31

Võite saata täpsustava küsimuse e-mailile: info@djservice.ee

Täpsustaja

27.09.2019 14:12

Sel lehel on nüüd pildiga korras aga poes on kolmest pildist kahel ikka midagi viltu. Hea, kui leiaks ka infot, kunasest see Eestis müügile tuleb. Tegu on 2019 aasta mudeliga.

kar

26.09.2019 20:21

Tehing kiire ja sain robottolmuimeja turu soodsaima hinnaga. Soovitan.

camarero

22.09.2019 17:46

Tellisin sealt palju asju, viimane oli printer Brother. Väga kiire teenindus on olnud, kulutasin oma aega ainult paari minutit.
Tore kogemus.

Täpsustaja

22.09.2019 14:06

Yamaha PSR SX700 pilt on vale! Pildil on Yamaha PSR-s670

blackrider

22.09.2019 08:43

Kodulehel kirjas tarne 1-3 päeva. Tellisin kauba ja maksin kohe. 7 päeva hiljem tuli email, et kauba eest on nüüd makstud ning, et kaup on vahelaost tellitud. Hetkel on tellimisest möödas 12 päeva ja ei mingit infot, millal kauba kätte saan. Poleks ealeski siit kaupa tellinud, kui oleks teadnud, et tarne nii kaua aega võtab.

Võimalusel vältige PCSTOst ostmist!

vlikster

21.09.2019 21:59

Olen väga rahul, suhtlemine oli viisakas konkreetne.
Kaup lubatud tähtajaks kohal.

Karl P.

20.09.2019 17:27

Sai vanale printerile hea hinnaga no name tooner ostetud, päeval tegin tellimuse ja järgmine päev oli teisel pool Eestit juba pakiautomaadis (Y)

liisjarv

19.09.2019 15:38

Olen tellinud suuremat ja väiksemat tehnikat. Väga kiire teenindus on olnud, alati kõik saabunud, mis on pidanud tulema. Kiire tarne, väga meeldib. Saab enamasti ka parima hinna internetist võrreldes.

mrartixd

18.09.2019 16:14

Xiaomi Mi A3 oli kohe saadaval hea hinnaga. Sain ka klaasi paigaldada ja ümbrise osta kui tulin telefoni järele. Super teenindus! Väga rahul

macc

14.09.2019 14:53

Kohutav koht, kindlasti mitte osta. Mitu korda on olnud olukord, kus näitab, et toode on poes olemas kuid kohapeal selgub, et seda pole. Viimane kord näitas nende lehel, et ram on olemas, tellisin ära ja alles nädal hiljem saabus. Kui uurisin, et mis värk on, öeldi, et ah müüsime selle kellegile maha, teie oodake.

Täpselt nii.

macc

14.09.2019 14:52

E-poes märgitud, et kaup kohal, tegelik saabumisaeg on üle nädala.
See jama võiks juba lõppeda.
Lisa tootele hinnang: 0

Tanel

14.09.2019 09:37

Korras, vastavus viidud kokku õige tootega.

sumo

14.09.2019 00:16

Tellisin sealt mitu asja, kulutasin oma aega jne. Kõigepealt lubati, et pole probleemi, siis muudeti hinda 30% kallimaks tellimuse käigus ja lõpuks selgus, et seda toodet ei olegi neil, teise tootega sama jama, mingi aja pärast kanti raha tagasi. Lehel kirjas, et üle 66000 toote...müüge pigem 5000 reaalselt saada olevat toodet, mitte õhku. Isegi ei vabandatud hiljem. Väga negatiivne kogemus pikaks ajaks....

numis

13.09.2019 20:43

Meeldiv kogemus. Operatiivne info ja kiire tarne. Parim hind aurutile Kärcher SC 4 EasyFix, mille suutsin netis leida.

Alari

13.09.2019 13:52

K-rauta hind on hoopis teisele tootele ja eksitav.

ifeeldeadp

13.09.2019 12:23

Meili teel kinnitatud 2-5 tp tarne osutus kahe nädalaseks fiaskoks. Ja nii viibib parki tarne juba teist korda..kolmandat enam ei tule.

kris

13.09.2019 09:17

Minu 3 tärni hinnang 11.09.2019 09:43 oli tingitud väikesest kommunikatsiooni errorist. Tegelikult tarniti kaup nagu esialgselt lubatud, teisel päeval peale ülekande tegemist. Küll ei uuenenud kogu selle aja jooksul nende tellimuste süsteemist tarne tähtaeg.
Elik kiire teenindus ja head hinnad, ainult et tellimuse jälgimise teavet ei uuendata.
Tellin neilt veel kui midagi vaja peaks olema.

Tanel

12.09.2019 17:51

Sai Varta aku tellitud, kaup saabus lattu lubatust kiiremini, kõik sujus.

KyBer

12.09.2019 15:42

Sai üks väike asi tellitud, kaup saabus ilusti kohale lubatud tarneajaga.

kullar

12.09.2019 15:12

Esimene ostmine ja ilmselt ka viimane ning peab tunnistama, et täiesti pettunud.
Lubati tarnet 1-4tp jooksul, kuid toode ei jõudnud õigeks ajaks kohale. Helistasin 3 korda ja kõik korrad olen ootejärjekorras(eeldan, et olen, kuna lihtsalt mingi muss mängib ja lihtsalt lastakse kõneajal tiksuda) ca 10min, peale mida katkestasin kõne ära, kuna ei viitsinud enam oodata. Saan lõpuks liinile ja tütarlaps lubab tagasi helistada ja anda teada, kus toode ja kuna jõuab, kuid seda ei juhtunud.
Järgmine päev...olen samuti kokku ca 30 minu kõne ootejärjekorras ja lõpuks selgub, et toodet polegi välja saadetud nädal peale tellimist, sest ilmselt pole seda laos. No tere tali.. Lubati saata kirjalik vastus, et tellimus tühistatakse ja tehakse võimalikult kiirelt tagasimakse, kuid seda kirja ei tulnudki ja kodulehel lubatakse jätkuvalt antud tootele 1-4tp tarnet.

taims11

11.09.2019 21:18

Kiire ja probleemivaba.

KoRnyMJ

11.09.2019 20:32

Esimene kogemus oli positiivne. Ostsin laos oleva nõudepesumasina, samal päeval sain e-kirja, et võin kaubale järgi minna.

ThomasT

11.09.2019 16:02

Paljud korrad tellinud igasugust tehnikat Arvutitargast ja kõik on alati sujuvalt edenenud - kaup õigeaegselt kohale jõudnud ning hinnad on ka alati head.

arnis

11.09.2019 11:36

Ok hiir, halb klaviatuuri kvaliteet. Aastaga logod hakkavad kõik kuluma, nupud libedad. Põhimõtteliselt 20€-ne odav komplekt.

Rasmus

10.09.2019 19:40

Mis on arvuti operatsioonisüsteem?

reset

10.09.2019 13:53

Tere Sander,

Tellisite meie käest ilma tarneaja märgiseta OLED TV mudeli, kuid kahjuks eelnevalt tarneaega ei täpsustanud.

Oleme enda veebis kohaletoimetamise alalehel välja toonud info, et kui tootel puudub tarneaeg, siis tuleks sellisel juhul täpsustada tarneaja pikkus ja toote saadavus meie klienditeenindusega.

https://www.reset.ee/ee/kohaletoimetamine

Võtsime Teiega ühendust, teavitasime olukorrast ning pakkusime alternatiivset mudelit. Vastavalt sellele soovisite tellimusest loobuda.

Teie tellimus suunati tagasikandesse ning tehti müügitingimustes ette nähtud aja jooksul ära. Saatsime Teile ka maksekorralduse meilile.

Seadsite küll hommikul vesteldes tingimuse, et ootate täna kuni 12:00ni, kuid täna hommikul ei olnud võimalik koheselt olukorda lahendada, sest sertifitseerimiskeskuses oli häire nii Mobiil-ID kui ka Smart-ID-ga.

SanderA

10.09.2019 12:38

Hoiatus


Tellisin kalli teleka 01.09, raha maksin kohe ära, järgmine päev sain vastuse, et neil pole seda kuskilt võtta. Saatsin vastuseks , et tehku tagasi arveldus.
04.09 uurisin kaua siis läheb selle tagasimaksega, sain vastuseks et hiljemalt uue nädala alguseks on asi klaar.
Uue nädala alguseks mida ei ole, on tagasi arveldus.
Tegin siis uue kõne, vaadati ja vastati et see tagasi makstud, lubati asja uurida ja tagasi helistada õhtul, ootasin kõnet või meili selle kohta, aga asjata.
Täna juba 2 korda helistatud, lubavad ainult.

Janetm

09.09.2019 20:12

Väga kliendisõbralik teenindus ja toetav suhtumine. Suhtlemine Reset.ee-ga toimus operatiivselt telefoni teel ja ükskõik millise teenindajaga suhtlesin, kõik olid teemaga kursis. Vajasin nimelt väga kiiresti (lisa)kingitust ja ei saanud riskida 1-3 päevase tarneajaga. Reset.ee pakkus välja omapoolsed lahendused ja mulle leiti sobiv toode sama päeva lõunaks.
Aitäh!!!

Keneli

09.09.2019 11:14

Väga meeldiv teenindus ja kirjasolevast kiirem tarne, mis on vägagi positiivne. Tellin edasi ja soovitan teistelgi tellida!

Enely85

09.09.2019 10:12

Väga kiire ja meeldiv teenindus. Neljapäeva lõuna tellisin toote ja juba reede hommikul oli pakk pakiautomaadis. Väga toredad teenindajad ja vastavad kiirelt sõnumitele. Igati korralik ja kvaliteetne e-pood!
Järgmiste ostudeni!

svensoovik

09.09.2019 08:53

Kõik toimis. Kaup lubatud ajal kohal.
Soovitan.

antikas

07.09.2019 18:23

Ei soovita!

Nende poolne müügitehing sujus suurepäraselt. Kirjutasin kas kohapeal olemas, oleks vaja kohe kätte saada. Tegid mulle arve, maksin ära ja sain asja sama päev kätte.

Kui aga selgus, et toode ei vasta mu vajadustele, kirjutasin neile ja olin nõus välja vahetama 2 korda kallima toote vastu. Nemad vastasid, et seda neil laos ikkagi hetkel pole ja eeldatav tarne 2-3 nädalat. Uurisin natuke maad ja sain sama päev mujalt endale vajaliku toote. Tagastuse tegin nende kontorisse. Väga toredad inimesed tundusid kontoris ja väitsid, et kannavad raha 14 päeva jooksul.

Reedega sai 2 nädalat täis ja raha polnud kantud. Helistasin järgneval esmaspäeval, et uurida kas kõik on kombes. Neil endal pole volitust raha üle kanda, annavad raamatupidajale teada, paari päeva jooksul pidi olema raha üle. Helistasin kolmapäeval, sama jutt. Helistasin reedel, sama jutt. Palusin tagasi helistada ja teada anda mulle, et mis toimub. Lubati tagasi helistada aga seda ei tehtud.

Laupäeva hommikul siis lõpuks kirjutasin meili, et pean tarbijakaitsesse pöörduma kuna ettevõte kasutab "Ebaausaid kauplemisvõtteid". Mõne tunni möödudes oli raha arvel(laupäeval).

mighty

06.09.2019 13:32

Hiinast jõuab ka kaup kohale kiiremini kui sellest firmast. Ootan juukselõikusmasinat ja kodulehe chatis öledakse juba kolmandat nädalat, et järgmine nädal peaks saabuma. Hoidke sellest firmast kaarega eemale. Väga ebameeldiv ja ükskõikne suhtumine. Raha käes ja sinu tellimusest ei hoolita.

olia09

04.09.2019 11:23

Kiire kohaletoimetamine, kiire vastus igale küsimustele. Soovitan!

Draqula

30.08.2019 15:43

Kiirelt oli vaja telefoni. Profex oli ainuke koht, mis mulle sobivat mudelit mõistliku hinnaga pakkus.
Järgmiseks päevaks oli nende kontoris aparaat olemas. Suhtumine 5+

reset

28.08.2019 14:59

Tere MV2,

Täname Teid tagasiside eest!

Tegelikult on meie ettevõte tänaseks tegutsenud üle viie aasta ning kõik meie kliendid on alati saanud oma tellimuse lõpuni lahendatud.

Antud toode oli meie sortimendis "Küsi tarneaega" märgisega. Vastavalt sellel teeb klient eelnevalt päringu toote täpse tarneaja kohta.

Üldiselt hoiame "Küsi tarneaega" märgiseg all tooteid, mis on tellimisel tooted ning hulgiladudest otsa lõppemas väljaminevad mudelid. Antud mudelite saadavust ja tarneaega tuleb eelnevalt üle täpsustada.

Teavitasime sellest Teid ning vastavalt Teie soovile suunasime tellimuse tühistamisele ning kandsime Teile raha müügitingimustes ette nähtud aja jooksul tagasi.

TiiT

25.08.2019 20:52

Soovin! Kõik oli nii nagu lubatud!

Tanel

25.08.2019 16:15

Seda toodet pakkus firma konverter.ee
https://www.hinnavaatlus.ee/search/?dealer_id=405

helenp

25.08.2019 15:01

Väga kiire teenindus. Tegin tellimuse kolmapäeva õhtul kell 21.26, 1,5h hiljem oli kaup välja saadetud ja reedel oli pakk mul käes.

Keili

21.08.2019 23:25

Kustkohast saan infot selle nurgadiivoni kohta?

Cliger

21.08.2019 18:16

Tellisin mitu korda. Kohaletoimetamine toimub alati ilma küsimusteta, nii kulleri kui ka postiautomaatide teel. Hea hind ja hea teenindus.

Vello

21.08.2019 16:36

Posti poldid tuleb keermeliimiga kinni panna!

MV2

21.08.2019 14:52

PETTURLUS! VÄLTIGE SEDA FIRMAT!
100% ettemaks võeti kaupade eest, mida neil reaalselt sortimendis polnudki. Edasi läks nädalaid nuiamist, politsei ja tarbijakaitsega hirmutamist, et oma raha tagasi saada. Kokkuvõttes hoiti üle kuu aja kinni üsna kopsakat summat, mida neil poleks olnud alust küsidagi. Hea viis, kuidas "tasuta raha" saada ja seda siis nii kaua keerutada, kuni kliendid on valmis politseisse minema.

Screatch

20.08.2019 21:58

AVOID, AVOID, AVOID!

I purchased a TV costing 1168 EUR at this store on 27 June. Website claimed a delivery of 3-5 working days which seemed perfectly reasonable to me. I paid for the order right away and started waiting.

As you can guess, I never received the TV that I ordered within 3-5 days, as a matter of fact (spoiler), I never received it at all.

On July 7 I sent the first email asking for estimated date of delivery. I got a reply with apologies and claiming I would receive it until the end of the week.

As time went through, I sent a couple more emails and every time I received same promises that it was almost here.

At some point, on 25 July, merchant admitted that the delivery is taking beyond reasonable timeframe and offered wherever I would like to purchase a 500 EUR more expensive model from their store (lol), or I would like to get my money back. I asked for my money back and they said that I should receive it within 7 working days.

As I am writing it, today is 20 August, and I still haven't gotten my money back. I have sent about 5 follow-up emails and nobody even bothers answering me anymore.

I will be bringing this matter to Tarbijakaitseamet and court if I have to.

Funny thing is that this is not the first time I am trying to buy something from this store, about half a year prior to this, I tried to buy some kettle from this store, which they didn't have for w.e. reason, but back then, I got my money relatively quickly. They then sent me a paper mail with apologies for the bad experience that I had at this store offering generous 3% discount, so I thought I might give it a try. Never again.

I strongly advise against buying anything from this store.

TripleK

20.08.2019 13:50

Lenksu alumised kruvid tulevad peale igat sõitu lahti ning hakkab logisema.

Taat

19.08.2019 09:36

Normalne murutraktor, aga peab arvestama sellega, et tegemist on toll keermetega ja mutrivõtmed on ka mõistlik toll mõõdus hankida. Käsiraamatus on soovitatud poldid mutrid aeg-ajalt üle kontrollida ja pingutada kui logisema on hakanud. Õige soovitus. Kui aga polt, mutter kadunud siis kasuta julgelt meil levinud meetermõõdustiku polte, mutreid. Tollkeerme samm on ka suurem, mille tõttu siiski mõistlik üle minna M keermetega kinnitusvahenditele.

PS1c0m

15.08.2019 11:16

Toote tarnet on mitu korda (nädalat) edasi lükatud ning pole endiselt veel kätte saanud. Keegi midagi ei teavita ise peab uurima koguaeg

thomas

14.08.2019 21:52

vale toode: https://www.hinnavaatlus.ee/917283/airwheel-z3-electric-scooter-white/

Riina

14.08.2019 19:49

Olen 2 korda tellinud sellest poest ja mõlemal korral väga rahul. Kaup kiirelt käes ja transpordil katki läinud köögikombaini kaas vahetati ka väga ruttu välja. Super!

blah

14.08.2019 12:57

> Videokaart Sapphire PULSE Radepon RX 5700 XT

Peaks ikka olema "Radeon" mitte "Radepon" :)

V_T

14.08.2019 11:02

Tellimusega hea kogemus - tellimus komplekteeriti kiiresti ja kaubale järgi minnes olid kontoris toredad töötajad :)
Ning toote hind oli samuti soodsam kui mujal.

pash139

12.08.2019 17:08

Väga soovitan. Ostsin basskõlari, oli parim hind ja kaup oli kohal õigel ajal!

Tagmar Tõruke

12.08.2019 11:58

????

Priit

08.08.2019 20:20

Super case. Kaasas olevate vahtkummidega on võimalik üsna mitmetele kontrolleritele kohandada. Korralik laptopi alus avaga kaablite jaoks. Kontrolleri all piisavalt ruumi lisaseadmele, näiteks juhtmevaba mikrofoni vastuvõtjale. Samuti jääb kontrolleri taha korralik tühi ruum kaablitele. Ostsin antud kohvri Pioneer xdj-rxi jaoks ja selle taha jäi ümmarguselt 13cm vaba ruumi. Miinusteks päris arvestatav kaal, eriti veel suuremate kontrolleritega. Rx-iga kogunes koos mikrofoni vastuvõtjaga veidi alla 30 kg. Ainult kohver juba kaalub 16+ kilo! Ja arvestades seda kaalu võiks kohvril olla rattad transpordi lihtsustamiseks.

inczp

07.08.2019 17:29

Ettevaatust! Kaupa ei saa ja asjaajamine segane.

mrgth

07.08.2019 11:13

Tellisin järjest kaks pakki ja mõlemal korral pandi pakk ülikiirelt teele ja sain juba järgmisel päeval paki kätte. Hinnad on samuti soodsamad kui mujal. Olen väga rahul ja plaanin jälle sealt tellida!

Inimene

06.08.2019 23:15

????

MarianneM

06.08.2019 21:31

Ja muidugi 5 tärni!

MarianneM

06.08.2019 21:23

Tellisin JBL juhtmevabad kõrvaklapid. Pakk jõudis kiirelt kohale nagu lubatud. Toode aus, pakend korralik, hästi pakendatud. Teeninduse kui ka kaubaga väga rahul. Soovitan! :)

Taavi Kuusk

06.08.2019 14:52

mis toiteplokk on

MihkelE

06.08.2019 12:04

Toode jõudis lubatud tarneajaga kohale. Probleem ei tekkinud.

sazz666

06.08.2019 09:56

Pakiautomaadi optsioon oleks väga teretulnud. Hetkel ainult kulleri võimalus.

Fugitive

05.08.2019 23:52

Tellisin lükandustega (mõlemal ukse peeglid nö seespool, et keskel tekiks ruut) riidekapi. Kirjas oli, et kohe saadaval (kaup laos) ja võimalik ka kiirväljastus. Kiirväljastust ei võtnud - valisin, et lähen ise järgi.
Järgmine päev oli kiri postkastis, et valmis väljastamiseks laos. Läksin ise järgi käruga ja kõik oli ok. Kapp on õigesti kokku pandud aga peeglite kõrgus ustel erineb ca. 5mm võrra. Otseselt ei häiri ja ilmselt tehase praak, aga siiski.

pash139

05.08.2019 15:07

Tellisin juba mitu korda. Tellimusi olen alati saanud õigel ajal kätte. Ja meilidele ka vastavad väga kiiresti. Hea teenindus! Tänan!

pash139

05.08.2019 14:45

Üldse ei soovita sellest poest tellida!

Tellisin mitu toodet. Tellimuse vormistades tarneaeg 2-5 tööpäeva. (Hea nali, jah). Viie tööpäeva möödudes ei ole keegi minuga ühendust võtnud, oli juba reede ja otsustasin ise helistada. Öeldi, et tellimus hilineb ja kätte saab ainult järgmisel nädalal. Järgmisel nädalal sain teada, et nad just hakkasid kontrollima kas on üldse tellitud tooted laos olemas, mida nad minu arust pidid nädal tagasi teha ju.. Kontrollisid ja selgus, et Oi! osa tooteid pole ju saadaval!
Hakkasid asendustooteid pakkuma ja aega venitama. Pahameelega nendega rääkides lubavad kella 16:00ni tagasi helistada, mida nad kindlasti ei tee (3 korda jäin nende kõne ootamas). On ju hea nipp kuidas tehniline tugi võib aega venitada.

Okei! Kuidas lood on teiste asjadega minu tellimuses? “Oi, need enam ka pole saadaval.” Ja samal päeval nende veebilehel antud toodetele hind tõuseb kahekordselt! Ei ole ju mõtet need vana hinnaga müüma, absurd…

Lubatakse samal päeval ka raha mulle tagasi maksta - juba andsid raamatupidajale teada.
“Mida? Mis raha? Meil tagasimaksete ooteaeg on 7 tööpäeva ju! Lubasime? Ah, okei, helistame teile tagasi enne kella 16:00.” Muidugi keegi pole tagasi helistanud. “Oi, vabandust, nii ebameeldiv olukord. Me täna kindlasti saadame teile raha tagasi.” Ja jälle ei jõudnud, ja, oi, näed sa, nädalavahetus…

Nii läks mul oodates kaupa ja tagasimakset kuu aega mööda… Kogu aeg oli tunne, et tegu on mingi petturitega. Ise tean siukseid firmasid, mis lihtsalt likvideeritakse ja kliendid jäävad ilma kaupa ja rahata. Ja firma nimi on huvitav ka “Reset” - lähtestamine, on vist kogemusega juba. Niikaua kui ootasin, tellisin kaupa teisest poest, ja sain kätte juba kahe päeva pärast. Isegi Saksamaalt tellidest sain kaupa kiiremini kätte ja palju lihtsamalt ka.

P.S. veebileht on nendel tüüpidel ka suht vahva. Pealehel on näha vaid positiivseid hinnanguid, ma vist üksi siuke loll, ei saa aru kuidas saab tagasiside jätta. Ja GDPR-i rikkumine ka nende poolt - veebilehel registreerides sulle vaikimisi panakse linnukese, et oled nõus spammi saama. Juhul, kui te seda märkasite ja võtsite linnukese ära, seda teie asemel uuesti pannakse ka tellimuse vormistamisel (kui keegi ei tea, see on ebaseaduslik)

endji1996

04.08.2019 14:12

Väga rahul, tellisin kaupa ja oli ülejärgmisel päeval kohe kohal ka, hinnad on soodsamad ka kui mujal! :)

DaiBoh

03.08.2019 20:16

Ma olen ka tähele pannud, et nagu 1 tärn pannakse lendab kohe laivi samal päeval loodud kontodega üliõnnelikud JBL kõlari või "olen rahul" ja "soovitan kindlasti" robotid :D

merka37

02.08.2019 13:26

Tänud! Toote hind väga soodne, kaup käes lubatud aja jooksul- soovitan soojalt.

Stann

02.08.2019 12:54

Kauba sai kätte nagu lubatud 4 tööpäeva jooksul. Tekkinud küsimused vastati kiirelt e-maili teel

kaviik

02.08.2019 12:02

Lisaks mu eelmisele hinnangule: nad pakkusid mulle 20€ kupongi negatiivse hinnangu eemaldamise eest.

gagarin4wd

02.08.2019 10:16

Kõik toimis kiiresti ja täpselt nii nagu lubatud

kt

02.08.2019 02:20

vale hind

kaviik

01.08.2019 22:26

Tellisin kauba pühapäeval, reedel avastasin, et jälgimissüsteemis on märgitud, et maksmata. Kontakteerusin ja probleem oli nendepoolne ning tellimus sai töösse saadetud. Märgitud oli kohe samal päeval, et tellimus ka välja saadetud. Järgmise nädala kolmapäeval polnud kaup veel kohal ja saatsin meili tracking numbri jaoks, neljapäeva Smartposti tavaliseks SMSi ajaks polnud ei kaupa ega vastust ning saatsin uue meili, et kas on viivitusi tekkinud. Õhtuks vastus, et kaup polnud laost välja saadetud, sest pakend ja toode oli vigastatud ning see oli viimane tükk. 11 päeva, et saada teada, et tellitud kaupa ei saa...

va55

01.08.2019 18:05

Igati korrektne teenindus. Kaup kiirelt kätte.

laxis

01.08.2019 16:51

Kaup käes lubatud ajaga. Klienditeenindus kiiduväärt, transpordiviis sai väga operatiivselt muudetud.

martinnez1

01.08.2019 11:31

Väga meeldiv ja kiire klienditeeninus. Kaubad saabusid kiirelt ja mugavalt. Telefonile vastati samuti kiirelt, täiendavate küsimuste puhul.

mart

01.08.2019 01:23

Branded 2.5 Softcase, SKU: 0S03829
Tootekood: HTOMSCWWAAA
Tootja: Hitachi - HGST

Kas see on kõvaketas? Mis on selle maht?

Kata182

31.07.2019 12:40

Olen Reset.ee-st tellinud kahel korral - esimesel korral võileivagrilli ja teisel tolmuimeja. Mõlemal juhul olen saanud e-maili teel tellimusega seotud lisaküsimustele ülikiired vastused, kaup on jõudnud väga kiiresti kohale ja vastanud kirjeldusele. Olen teeninduse ja tarneajaga väga rahul ja tellin kindlasti samas kohast ka edaspidi!

Fugitive

31.07.2019 12:01

Tellisin 21.07 pühapäeva õhtul peale kella 22 kohvimasina. Pool tundi hiljem tuli juba kiri, et tellimus välja saadetud (võttis veidi kukalt kratsima, et keegi entusiast teeb ületunde või) ja esmaspäeva õhtul 22.07 oli kaup juba pakiautomaadis.