Viimased kommentaarid

Elvisso

20.01.2020 22:33

Esmalt ostsin toote, mida selgus, et tegelikult pole võimalik osta, sest see ei ole saadaval. Kuna tellisin korraga kogu köögitehnika, siis õige nali algas alles kohaletoimetamisega. Esiteks lubati tarneaega kaupadele 3 tööpäeva. Teiseks saabus kogu tehnika kolmes osas koos kulleriga, kuna ise kaubale järgi minna ei ole võimalik (väga ebamugav lahendus, kui ei passi päevad läbi kodus). Kuidagi pidi siis 3x nipitama, et õigel ajal kohal olla kuna kuller tuleb. Õnneks saadab DPD sama päeva hommikul sõnumi, et mis ajavahemikul kaup tuuakse. Ikkagi väga ebamugav lahendus eraisikule. Viimase osa saadetisest tuli kuller lihtsalt uksetaha ning kuna telefonile vastata ei saanud kohe, sest polnud kodus ja teadlik sellest et kuller saabub, siis viidi kaup tagasi kesklattu. Hiljem pidi veel jaurama DPD esindajatega, et viimane osa köögitehnikast kätte saada. Õnneks oli DPD personal väga abivalmis ja sõbralik ning leidsime kiirelt kulleri ebaõnnestumisele lahenduse. Lõpuks pidi kaubale ikka ise pakiautomaati järgi minema. Kokku tegi see tarneajaks lubatud 3tp asemel 8päeva ja 6 tööpäeva. Meeletu sebimine kohaletoimetamisega.
Tundub, et RDE on loonud süsteemi, kus nemad ainult võtavad vastu tellimusi ja seejärel tellivad kauba ise kuskilt Poolast või Leedust ning üritavad minimeerida kogu vahendustegevust, ega taha võtta vastututust. See ei ole normaalne kus üks tellimus tuuakse kohale kolmes osas ja kliendile väga ebasobival ning tülikal viisil. Kuigi hinnad on üldjoontes soodsad, siis sellest netipoest ei kavatse küll enam midagi tellida. Eesti ettevõtjad arenege - klienditeenindus on alla igasugust arvestust ja kõik tahavad ilma tööd tegemata rikkaks saada.

Peeterpan

20.01.2020 16:35

Tellisin robottolmuimeja Neato D5. Suhtlus M&T klienditoega oli kiire ja põhjalik. Võtsid aega et süveneda ja vastata kõikidele küsimustele. Tellin edaspidi kõik oma elektroonika sealt.

Mati K.

20.01.2020 09:31

See firma on täielik katastroof!
Tellisin 29.11.2019.a. fotoepilaatori mille tarneaeg oli tookord 2-5 päeva. Kuna jõuludeni oli veel pikalt aega siis ei näinud probleemi veel ka siis kui 10. detsembril küsisin, et kus toode on. Anti teada: "Uue kauba transport lattu hilineb jõulumahtude tõttu ja seepärast pole saanud pakki kohale toimetada, vabandame. Tegeleme Teie tellimusega ja teeme kõik endast oleneva, et see kiirelt Teieni tarnida". No arusaadav, jõulud jne.
Uue järelepärimise tegin 18.12. Vastati: "Kinnitan Teile, et toode jõuab Teieni enne jõule". Aeg läheb, jõulud lähenevad...
Tegin tellimusest loobumise ja raha tagastamise avalduse 20.12 ja ostsin epilaatori poest tunduvalt kallimalt ära.
03.01.2020.a. uurin, et kuidas on raha tagastamisega lood? Vastati, et kaup on tulemas 13-15.01! Andsin selgelt teada, et MA EI TAHA KAUPA, MUL ON SEE JUBA OLEMAS, TAHAN RAHA TAGASI! Vastati: "Arusaadav, tellimuse summa laekub hiljemalt järgmise nädala jooksul Teie arvele".
Ja kas raha on laekunud? EI! Siiamaani ootan, enam ei vastata isegi kirjadele.
Täna teen avalduse tarbijakaitsesse.

jaanjaapan

16.01.2020 15:46

Ostsin kannu ca kuu tagasi. Sai välja vahetatud ca 6 a. vana, kuid sarnase ehituse ja suurusega 2400W Braun kannu vastu, mille lüliti jupsis ja kaan käis halvasti.
Võrdlemisi on Bosch parem ja ilusam. Panin kannud kõrvuti tööle.
Bosch kannu põhjas kirjas: 1850-2200W, Braun 2400W seega:
1. Bosch on aeglasem ca 20%
2. Bosch on vaiksem
3. Bosch ei mullita nii meeletult keema minnes - keedab ühtlasemalt ja ei retsi kannu niivõrd.
4. Punane värv on hea tooniga
5. Bosch-i käepide pole mõlemast otsast kannu küljes kinni ja see võtab küll tiba rohkem ruumi, kuid valades tundub kaal kergem. Samuti pole käepide libe vaid kvaliteetsest haakuvast materjalist
6. Bosch-i valamise tila pole ümar vaid parajalt kandiline, tänu sellele on valamisel veejuga kitsam, konkreetsem, täpsem.
7. Tila filter mõlemil sarnane, ei oska muud öelda, kui, et võtab katlakivi jupid kinni küll.
8. Bosci lüliti ning kaas käivad konkreetselt, miski ei logise, ainult, et lüliti valgustus ei valgusta sealt kus näitab vee taset (Braun-il valgustas).
9. NB! - toitejuhe on mõlemil väga lühike - 40-50cm - pole üle mõõtnud.

Kokkuvõtteks: Kann on raha väärt, eks näis kaua töötab laitmatult.

Karlsson

15.01.2020 22:16

6ndal tellisin. Vaikus oli 15nda kuupäevani. Saatsin 13ndal kirja. Automaatvastuses soovitati kasutada tagasiside lehte. See leht näitas 404. Peale helistamist selgus, et laos pole ja läheb kauem. Ehk siis äärmiselt sitt teenindus ja kui kodulehel on kirjas, et laos on olemas, siis seda ei maksa uskuda. Tõsi, 15ndal, nõude peale, tagastage raha, siis tehti seda kiiresti.

Juhan

15.01.2020 14:14

Hansaposti poes on lingitud vale toote peale

kaupz

15.01.2020 09:55

Väga kiire teenindus: neljapäeva õhtul 23:10 maksin arve, reedel pandi posti ja laupäeval 10:50 oli Keila Omniva paikiautomaadis! Digikaamera Canon PowerShot G9 X Mark II Black

Muslan R

14.01.2020 21:31

ÄRGE OSTKE NEILT! See on halvim kogemus, mis mul kunagi veebipoega olnud. Esitasin oma tellimuse 5. novembril ja nädal hiljem teatasid nad mulle, et osa tellimusest ei tule lattu. Miks nad räägivad sellest alles nädal hiljem, kui veebisaidilt tellisin? Ma oleksin selleks ajaks juba teiselt kohalt kauba saanud! Taotlesin tarnimata osa raha tagastamist ja sain selle kätte alles nädal hiljem, mis ausalt öeldes pole selle suhtluse halvim osa. Siis nad hakkasid lubadusi andma mulle, et kaup tuleb ja ma pean lihtsalt natuke kauem ootama...nädal..2 nädalat..3 nädalat.4 nädalat - 5.... Samal ajal blokeerisid nad mu telefoninumbri ja e-posti aadressi, ei vastanud enam kõigile minu katsetele nendega ühendust saada (ma tean seda, kuna jõudsin neile mõne sekundi jooksul teiselt telefoninumbrilt). Vahepeal tellisin sama tooteid teisest veebipoest. 4. detsembril olin nende pettusega pärast täiesti kurnatud ja taotlesin kogu summa tagastamist, mida ma pole veel saanud ja sellest on juba 15 päeva möödas !!! Mida iganes nad ka ei ütleks, pangaülekande tegemiseks ei kulu 15 päeva! Me ei kasuta enam raha tuues tuvisid ega ronge! Sain nädalas samad tooted teisest poest ja kasutan neid nüüd rõõmsalt. Ainus hea asi on see, et olen nüüd hooletu inimestega suheldes kannatlikum. Kui soovite midagi osta - minge kuhugi mujale. Kui soovite raisata oma aega ja raha - teretulnud lähtestama. Mul pole aimugi, kuidas neil endiselt äri on. Aga asi läks kiirmenetlusse! Hetkel möödas juba 2 kuud ja siiani ei ole raha tagastatud!

Marilill

14.01.2020 17:58

Kahjuks ei jätnud see firma üldse head muljet. Soovisime emale üllatuseks külmkapi osta. Tegime tellimuse 23.12 õhtul. RDE kodulehel oli info, et tellimused mis tulevad enne 27.12 toimetatakse kohale kas 30.12 või 31.12. Meil olid seoses kohaletoomisega mõned küsimused. Helistasin klienditeeninduse numbrile ning peale 2 korda kõlas automaattekst hetkel on oodatavast suurem järjekord ning 1 minutit kutsumise järel lõpetati kõne lihtsalt ära. Seda mitmel korral. Kodulehel ei olnud märget, et klienditeenindus on pühade ajal suletud. Samuti ei kõlanud midagi sellist ka automaatvastajast. Saatsin ka meili ning sellele vastati 31.12 27.12 tuli DPD link kus võib toote liikumist jälgida. Lootsime parimat, sest RDE poolt saadetud tellimuse kinnitusel oli kirjas lühidalt : "Teie tellimus on vastu võetud ja täidame selle lühima võimaliku ajaga. Tegelikkus oli see, et 31.12 oli külmkapp alles DPD laos. Küsimuse peale millal see võiks tellijani jõuda vastati " Ilmselt uuel aastal. " Kuna me ei soovinud ema üllatusest loobuda, siis läksime tootele ise järgi. Kodus selgus lähemal vaatlusel, et külmkapi uksel on kriimud. Saatsin meili ja algas pikk ja keeruline "maadlemine" RDE-ga. Lõpuks nad nõustusid toote välja vahetama. Tarnekulu tagasi ei anta. Väga kummaline suhtumine. Kahju tõesti.

Klienditeeninduse koha pealt on ikka kõvasti koolitust vaja. Eriti garantii ja tagastuste poole pealt, sest antud telefoninumbrile lihtsalt ei vastata. Minu meelest on ebaviisakas toon kliendi kõne ilma vastu võtmata lõpetada. Samtuti on raske saada ühendust klienditeenidusega. Tuleb tõdeda, et tänapäeval on vaja igast liigutusest pilti teha ning kui kaup kätte saada, siis tuleb toodet ümbritsev pakend võluväel eemaldada, muidu oled toodet ja originaalpakendit rikkunud ja kogu raha tagastamisel ei saagi. Firma omalt poolt väidab, et tuleb kliendile vastu.
Kas müües teiste inimeste tagastusi uue toote pähe?

Anze-Lika

14.01.2020 12:05

Отличный сайт и сервис!!!СПАСИБО. Срочно понадобилась стиральная машинка.Мы живём в небольшом городке,все работаем и нет времени ездить по магазинам выбирать. Для нас оптимальна покупки через интернет и ни один из многих сайтов где продают стиральные машинки не дал столько точной ,конкретной информации как на этом сайте : описание расхода воды,расхода электричества,из чего сделан нагревательный элемент;в сравнительной таблице ( можно добавлять выбранное для сравнения сколько хочешь,а не 3-5,как на других сайтах) чётко указываются все параметры - на других сайтах такого нет.Плюс сайт очень грамотно и легко сделан,на любой вопрос был найден ответ - на русском языке - спасибо.Много разных вариантов оплаты.Заказывали - LG F2J5WN4W стиральная машина (Заказ №135290) в воскресенье 12.04. и во вторник 14.04. утром уже привезли (DPD). УДАЧИ!
Suurepärane sait ja teenus !!! TÄNU! Vajasime hädasti pesumasinat.Me elame väikelinnas, töötame kõik ja pole aega valima minna, et poes käia. Meie jaoks on interneti kaudu ostud optimaalsed ja ükski paljudest pesumasinaid müüvatest saitidest pole andnud nii palju täpset ja täpset teavet kui sellel saidil: veetarbimise, elektritarbimise kirjeldus, millest kütteelement on valmistatud; võrdlevas tabelis (saate lisada võrdluseks valitud nii palju kui soovite, ja mitte 3-5, nagu teistel saitidel), on kõik parameetrid selgelt näidatud - muudel saitidel see pole nii. Lisaks on sait väga pädev ja hõlpsasti teostatav, tänu sellele leiti vastus igale küsimusele - vene keeles - palju erinevaid võimalusi op aty.Zakazyvali - LG F2J5WN4W pesumasin (Order №135290) pühapäeval 12.04. ja teisipäeval 14.04. saabus juba hommikul (DPD). HEA ÕNN!

Anze-Lika

14.01.2020 12:05

Отличный сайт и сервис!!!СПАСИБО. Срочно понадобилась стиральная машинка.Мы живём в небольшом городке,все работаем и нет времени ездить по магазинам выбирать. Для нас оптимальна покупки через интернет и ни один из многих сайтов где продают стиральные машинки не дал столько точной ,конкретной информации как на этом сайте : описание расхода воды,расхода электричества,из чего сделан нагревательный элемент;в сравнительной таблице ( можно добавлять выбранное для сравнения сколько хочешь,а не 3-5,как на других сайтах) чётко указываются все параметры - на других сайтах такого нет.Плюс сайт очень грамотно и легко сделан,на любой вопрос был найден ответ - на русском языке - спасибо.Много разных вариантов оплаты.Заказывали - LG F2J5WN4W стиральная машина (Заказ №135290) в воскресенье 12.04. и во вторник 14.04. утром уже привезли (DPD). УДАЧИ!
Suurepärane sait ja teenus !!! TÄNU! Vajasime hädasti pesumasinat.Me elame väikelinnas, töötame kõik ja pole aega valima minna, et poes käia. Meie jaoks on interneti kaudu ostud optimaalsed ja ükski paljudest pesumasinaid müüvatest saitidest pole andnud nii palju täpset ja täpset teavet kui sellel saidil: veetarbimise, elektritarbimise kirjeldus, millest kütteelement on valmistatud; võrdlevas tabelis (saate lisada võrdluseks valitud nii palju kui soovite, ja mitte 3-5, nagu teistel saitidel), on kõik parameetrid selgelt näidatud - muudel saitidel see pole nii. Lisaks on sait väga pädev ja hõlpsasti teostatav, tänu sellele leiti vastus igale küsimusele - vene keeles - palju erinevaid võimalusi op aty.Zakazyvali - LG F2J5WN4W pesumasin (Order №135290) pühapäeval 12.04. ja teisipäeval 14.04. saabus juba hommikul (DPD). HEA ÕNN!

bilddad

13.01.2020 19:43

Väga negatiivne kogemus. Ostsin patareitalla, mis tööle ei hakanud. Pöördusin klienditeenindusse, viie päeva jooksul vastust ei saanud. Järgnevalt esitasin ostu-müügi lepingust taganemisavalduse ja saatsin seadme tagasi. Vastuseks teatati, et raha tagasi ei maksta vaid seade saadetakse hoolduskeskusse, tähtaeg kaks kuud(!). Oma järgmisele e-kirjale enam vastust ei saanud.
Säästmaks aega, raha ja närve tasub sellest firmast eemale hoida.

hollo

11.01.2020 12:27

Tellisin robottolmuimeja (Mamibot) ja sain toote kenasti kätte ning olen väga rahul! Õige toote väljavalimine oli heas mõttes väga keeruline kuna tootevalik s.h robottolmuimejaid on valikus lihtsalt niivõrd palju, et silme eest läheb kirjuks :)

Mari123

10.01.2020 19:36

Teenindus suurepärane. Kaup kohal lubatud ajaga. Kullerteenus vastutulelik.

klausmaria

10.01.2020 12:46

Müüvad kaupa mida neil ei ole, päevi hiljem saan teada et kaupa pole võimalik tarnida ja veel mõned päevad hiljem saan teada et raha tagastamine võtab 14 päeva. Raiskavad kliendi aega. Ei tasu tegemist teha.

klausmaria

10.01.2020 11:41

Müüvad tihti kaupa mida neil ei ole, raiskavad kliendi aega ja on ebapädevad. Ei soovita tegemist teha.

Marilis

08.01.2020 13:48

Kõik väga super!

Hailer

07.01.2020 22:41

Tooteinfo on vale.
Tegelik õhuvoog 220-800 m3/h.

mae k

07.01.2020 19:49

Parim e-pood mida olen kasutanud . vastavad koheselt kirjadele ja kõnedele , toode järgmisel päeval juba teises eesti otsas. .

Mugman

06.01.2020 20:36

5+

Urmas87

06.01.2020 18:37

Viimane tellimus 5+.

tanel545

06.01.2020 09:52

Enamasti on kogemus hea, kuid tihti on see probleem, et firmal tekivad tarneprobleemid "suure nõudluse tõttu" või mingid "vead süsteemis tarneaegade kohta." Soovitan seda kindlasti silmas pidada et kauba juures näitav tarneaeg ei pruugi olla täpne. Nii suure firma kohta lubamatu.

Tanel

04.01.2020 01:44

Korduvalt tellinud, positiivsed kogemused.

Frogest OÜ

03.01.2020 14:47

Et edastada Meie kliendile kõike aktuaalset infot, kui Ta läheb kauba sisse, siis automaatsüsteem kontrollib kohe lao seisu ja hinda, ja kahjuks väga harva, aga võib seda juhtuda, kui tuleb uuendus, siis topelt kontrolli jooksul voib anda teist hinada, aga see on nii ja naa variant. Kuna hind võib langetada kui ka kallimaks minna. Aga klient saab kohe hüppaknaga teadet , mis muutus oli tehtud.

Tanel

03.01.2020 12:51

MattiasR, kas saaksid palun konkreetsed näited tuua?

MattiasR

02.01.2020 23:34

Hinnavaatluses näidatakse kuntslikku hinda, lähed nende leheküljele ja vajutad toote peale siis mõne minuti jooksul tõuseb hind 10-30%. See hinnatõus juhtus kell 23:15 õhtul, asi on automatiseeritud. Petupood.

aaali

31.12.2019 21:36

Päris palju asju tellinud, kõik on vastanud kirjeludustele ning saabunud peale väljasaatmist kiiresti.

mcskymaster

31.12.2019 17:53

Ostsin kõrge külmkapi.Asi tuli kohale dpd kulleriga.Kuna see oli vaja viia teisele korrusele, siis kilet ja kaitset väljas lahti ei hakanud võtma.Vaatasin pakendi väliseid vigastusi ja need puudusid täielikult.Kuna kõik tundud korras olevat, siis andsin dpd kullerile allkirja ära ja lasin ta minema.Toas aga selgus, et külmkapil oli küljepeal mõlk.Ja kuna selle koha pealt pakend oli täiesti terve, siis ilmselt oli see tehtud sinna juba tehasest.Andsin koheselt ka bigbox.ee inimestele sellest situatsioonist teada ja sain vastuseks, et oleksin pidanud kiskuma külmkapi pakendis kulleri autos välja ja siis riskima sellega, et kaup oleks teisele korrusele transportimisel viga saanud.Teine võimalus oleks olnud see, et oleks transportinud kauba ülesse , selle lahti pakkinud ja siis 30 minuti pärast kullerile allkirja andnud.Selline asi vist aga ei toimi.Lisatärnid annan selle eest, et kaup jõudis kohale suht normaalse ajaga, aga üldiselt negatiivne kogemus.

ToivoA

31.12.2019 12:28

Jagan oma negatiivset ostukogemust Bigbox.ee internetikaubamajast. Jõulukingiks mõeldud epilaator sai tellitud 16.12. ja järgmine päev saabus meilile kinnitus, et toode on posti pandud ja saabub 2 päeva pärast. 24.12. hommikul siirdusin uut jõulukinki otsima, sest tellitud toode polnud ikka veel kohale jõudnud. 30.12. võtsin ühendust Bigbox klienditeenindusega, kes andis teada, et paki saabumine on veninud Omniva aeglase teeninduse tõttu ja kirjutati mõnitavalt, et oleksin pidanud valima DPD kullerteenuse. 31.12. saatis DPD kuller sõnumi, et pakk saabub hommikul kella 11 paiku (kuigi olin valinud tarne Omniva pakiautomaati), lõpuks sain paki kätte ja seal oli selgelt kirjas, et pakk pandi posti alles 27.12. Leedust. Viimane ost igaljuhul sellest netipoest, poleks raske ju olnud teada anda tegelikust tarneajast, rääkimata klienditeeninduse hilisemast vassimisest ja mõnitamisest.

LauriLauri

30.12.2019 16:28

parimad hinnad Eestis!

Reactor66

30.12.2019 14:22

Ostsin hea hinnaga võimsa mänguriarvuti. Sain kampaania raames 6 kuud 0%-st järelmaksu ka. Tellisin enne kell 14 (mis on nende cut-off, et samal päeval alustada tellimusega). Umbes 24 tunni pärast oli arvuti DPD kulleriga Riiast kohal! Tellimine oli lihtne ja kaup korras. Selle tellimusega jäin väga rahule.
Keda huvitab arvuti mudel:
RD Pro Gaming i5-9400F 16GB 1TB+256SSD RTX2060 W10Pro
Ja maksis 1059.99 €

Roland Kallu

30.12.2019 13:28

Sooviks sellist juhet

akibo

30.12.2019 10:08

Sai 'hambad ristis' (kuna ise lootusetult hiljaks jäänud) 16.12 tellitud kaup, mis laos olemas oli. Helistasin veel pärast tellimist üle, et kas ikka jõuab, kuna jõulupakki vaja panna - "kuna tegemist mitte kõige suurema tootega, siis peaks jõudma".
HV foorumist jäi silma, et aasta varem 16.12 tellinud kasutaja sai oma kauba 3ndal jaanuaril. Hinge kinni ei hoidnud..

19.12 hommikul pakk ootamatult ukse taga ja valmis vastuvõtmiseks. MEGA!

Telefonisuhtlus oli väga sõbralik ja arvestades kui vähe enne jõule tellitud sai siis tarne kiirus ootamatult hea. Soovitan.

Playloud

30.12.2019 00:39

Positiivne kogemus.

trep

26.12.2019 22:08

Tänud! Teenindus toimis täpselt ni nagu lubatud. Kaup õigustas igati ootusi

Ain123456

26.12.2019 20:23

Kaup kiirelt käes ja soodsaima hinnaga mis leidsin.

stommi

22.12.2019 19:46

Kõik korrektne, kaup järgmine päev kohal, kiidan!

Tanel

21.12.2019 10:03

Helistage, uurige: https://gig.ee/et/catalog/product/view/id/219804

Madis Kesküla

21.12.2019 00:50

Kas on alles

Kert

20.12.2019 16:37

Ok asi

Andres71

20.12.2019 13:29

Meeldis väga ettevõtte kiire tarne ning paindlik hinnapoliitika. Tellisin teleri, mis jõudis juba järgmisel päeval kulleriga kohale. Oli väga armas ja tänuväärne üllatuskingitus Lavazza kohvipakk tänu maksespetsiifikale. Naudime kohvi ja meenutame positiivsete emmotsioonidega.

Muslan R

20.12.2019 08:43

Order received on time. Great reply time!

Muslan R

20.12.2019 00:06

DON'T BUY WITH THEM! This is the worst experience I've ever had with an online shop. I placed my order on 5th of November and a week later they informed me that part of the order can't be found on the warehouse. Why they're only telling this a week later when it was stated on the website that I should've already received it by this time? Heaven only knows. I asked for a refund and received it only a week later which frankly isn't the worst part of this communication. Then they've been telling me for 2 weeks that the goods are coming and I just have to wait a little longer - they just kept feeding me their lies. In the same time period they BLOCKED my phone number and my email address, stopped replying to any of my attempts to contact them (I know this because I could reach them in seconds from another phone number). Meanwhile I ordered some of the same products from another online shop. On 4th of December I was completely exhausted because of those fraudsters and asked for a refund of full amount which I haven't received yet and it's been 15 days already!!! Whatever they say it doesn't take 15 days to make a bank transfer! We're not using pigeons or trains to deliver money anymore! And we did IT WOULD STILL BE FASTER!!! I got the same products in a week from another shop and now happily using them. The only good thing is that I'm now more patient in communicating with neglegent people. If you want to buy something - go somewhere else. If you want to waste your time and money - welcome to reset. I have no idea how they are still in business because even Jordan Belfort would envy their cold-blooded customer treatment policy. Tomorrow I'm going to court, WISH ME LUCK!

Johan160

17.12.2019 13:33

Kiire ja viiskas teenindus! Hea tootevalik! Soovitan :)

krooks2

17.12.2019 07:50

Klienditeenindus on väga viisakas ning iga probleemiga koheselt abivalmis. Tekkisid mõned üksikud arusaamatused, kuid need said kiiresti lahendatud. Hind ja kvaliteet väga hea!

Melinda

15.12.2019 22:32

Kiirelt oli vaja osta Samsung Galaxy S10+ 1TB Ceramic Black. Kuna Mobile Trade'st tellides oli hind üle 500 euro odavam, kui näiteks Starcom'is, siis tekitas see esialgu kahtlust, et hinnavahe võib nii suur olla. Samas lubas Mobile Trade tellitava kauba 24-72 tunniga esindusse kohale tellida. Tegelikkuses võttis tellimuse täitmine aega (alates raha ülekandmisest) vähem kui ööpäev!!!

Julgen soovitada Mobile Trade'i firmat ka teistele, sest firma omanikuga suheldes väitis ta, et nende kaup, mis on tellimisel ongi REAALSELT hulgilaos olemas ja nemad "õhku" ei müü!!!

stommi

15.12.2019 15:19

Korrektne ja ülikiire teenindus ja kaubavedu, kiidan!

Tanel

12.12.2019 13:31

Tere Pavel. Oleks nagu olemas: https://kodumasin.ee/et/candy-aquamatic-1041d1

Pavel

12.12.2019 13:17

selline küsimus, kas see pesumasin on veel kuskil saadaval?

ADD

11.12.2019 19:24

VÄLTIDA!!!

ifeeldeadp

11.12.2019 10:48

22.11.2019 sai tellitud pesumasin, millel oli tarneaeg 1-3 päeva.
11.12.2019 on endiselt vaikus.
Tekitage mul negatiivne hinnangu võimalus, sest selline nali ei vääri isegi ühte tähte.

Tanel

10.12.2019 17:31

Tere, vaadake palun

https://www.hinnavaatlus.ee/products/pricelist/?query=M%C3%A4ngukassa

Lola Perlament

10.12.2019 16:29

Kas teistsugune on ka olemas?

Tanel

10.12.2019 14:23

Mari, firmale kommentaari andmiseks autentige end palun ID-kaardiga.

lauri

07.12.2019 16:17

link viib REAL-EL X-750 Bluetooth Portable speaker system 36W tooteni mitte toieplokini

Mari

06.12.2019 21:13

Saatsid toote katkise pakendiga ja teine toode oli praak. Tagastasin koheselt tooted, lubati raha paari päeva jooksul tagastada. Nüüd 2 nädalat möödunud aga raha pole ikka tagastatud. Klienditeenindajad ei tea loomulikult midagi.....

Rohkem nende käest ei telli
Ei soovita

Mari

06.12.2019 14:45

Saatsid toote katkise pakendiga ja teine toode oli praak. Tagastasin koheselt tooted, lubati raha paari päeva jooksul tagastada. Nüüd 2 nädalat möödunud aga raha pole ikka tagastatud. Klienditeenindajad ei tea loomulikult midagi.....

Rohkem nende käest ei telli
Ei soovita

napoleon

04.12.2019 18:29

Super teenindus. Saatsid vale asja, no tegijal ikka juhtub. Aga peale tööpäeva lõppu saadetud kirjale vastati veel samal päeval ja järgmisel päeval toodi õige asi tasuta koju kätte :)

Ksenjaka

02.12.2019 18:59

Meeldiv kogemus. Kiire tarne ja kvaliteetne toode. Tellisin mobiiltelefoni Motorolla Moto E5 Plus- Soovitan!

JanCapital

02.12.2019 16:49

Algselt jäid punktid panemata...

JanCapital

02.12.2019 16:46

Kiidan! Väga kiire ja proffesionaalne teenindus!
Eile (pühapäeval 17:05) tegin pangas ülekande tasudes robot-tolmuimeja eest. Järgmisel päeval ehk täna (esmaspäeval) hommikul kell 10:30 koristas robot juba põrandaid! Väga kiire tarne! Kusjuures hind oli turu madalaim (sellele mudeleile ei leidnud ka välismaistest e-poodidest odavamat pakkumist). Hea e-kaubamaja! Soovitan!

muri666

02.12.2019 00:26

Ostsin kogu arvuti komponendid ning kõik tulid kohale nagu tarneajas kirjas. Lisaks oli kaup soodsam kui mujal.
Samuti oli müüja väga abivalmis.
Teinekordki julgeb sellest poest tellida.

Jürgen

01.12.2019 16:15

Kehv kvaliteet!

JanCapital

29.11.2019 14:52

Tellisin kauba, anti tellimusele ka kinnitus. Siis aga tühistati tellimus kuna väidetavalt ei olnud neil võimalik tanijalt seda hankida. Asendust ei pakutud. Halb kogemus.

aeropiloot

28.11.2019 15:49

Tellisin nõudepesumasina. Järgmine päev võeti ühendust, et masin on laost otsa saanud. Pakkusid alternatiive, kuid kahjuks need ei sobinud. Soovisin raha tagasi saada ja järgmiseks päevaks oli raha kontol. Lisaks oli antud toode ka nende kodulehelt eemaldatud (mitte nagu reset.ee). Seega soovitud toodet ma kahjuks ei saanud aga kaupleja käitus korrektselt ja jättis positiivse mulje.

aeropiloot

28.11.2019 15:42

Ostsin pesumasina. Hind oli pika puuga turu soodsaim ja lubatud ajaks oli DPD kuller masinaga kohal. Soovitan!

Tafkah

27.11.2019 21:44

Klickist ostetud Samsung A40. Telefon ei laadinud enam. Esimese garantiiremondi käigus vahetatati välja emaplaat, millega sain telefoni kasutada 2 nädalat. Teisel garantiiremondil väitis Klick, et telefon on paindes ja selle tulemusena vaja vahetada ekraan, aku, emaplaat, SUB- ja FPC moodul summas 264€.

Tafkah

27.11.2019 20:37

Ostsin antud telefoni Klickist. Telefon ükshetk enam ei laadinud. Klick väitis, et telefon on kõver ja paranduse raha 264€. Tuleb välja, et antud telefon ei sobi taskus kandmiseks.

jax_

27.11.2019 10:34

Ostsin võimendi. Väga hea hind ja ülikiire tarne! Soovitan!

jaanjaapan

23.11.2019 21:17

Tegemist on soliidse välimusega - metalli värvi ja 201cm kõrge - seega üsna kõrge külmikuga. Ukse-sahtlid on läbipaistvad, õrnalt sinakad LED valguses (lamp on külmiku üla-osas, valgustab hästi, tagaseinast peegeldab hästi).
Tänu kõrgusele mahutab 5 riiulit jahekapis, mis on hea - ei pea asju üksteise taha sättima - parem ülevaade + lihtsam kätte saada.
Kasutuses alates 1. nov. 2019 - seega ca ~3 nädalat siis praeguseks.
Töötab vaikse ühtlase sirinaga - korras mootori heliga.
Nupud reguleerimiseks asuvad üleval, kui uks avada on näha - super-2-4-6-8 - tuluke põleb vastava temp. valiku juures. Super pole proovinud.
Ainult 2 nuppu on - ühega käib külmik tööle/välja, teisega saab temp-i valida 5 valiku vahel.
Muid elektroonilisi valikuid pole. Tundub, et on rõhutud sellele, et see mis on, see oleks kvaliteetne.
On veel "Vita-Fresh" sahtli niiskuse valimine.
Väga lihtsalt tehtud - köögivilja sahtli all-osas on mehhaaniline klapp, millega saab seal olevat sõrestiku vastavalt avada-sulgeda.
Klapp kinni - max niiskus, kui täiesti lahti, siis min. - niiskus saab aurata sahtlist külmiku üla-ossa. Klappi võib avada niipalju kui soovi.
Made in Turkey - siiamaani paistab, et siiski kvaliteetselt ehitatud.
Külmiku seinad on üsna paksud termo-isolatsioonist, sügavkülma seinad veel paksemad.
Uksed käivad pehmelt - tihendid OK. Uks avaneb üle 180 kraadi, pidin külmiku kõrval olevale kapile väikese pehmenduse kleepima, et avamisel külmiku ukse käepide vastu kappi ei vajuks.
Ostsin ehituspoest ise juurde 2 näiduga samuti metalli värvi toa termomeetri ning kleepisin kahepoolse teibiga külmikusse.
1. näit näitab jahekapi tempi seal kus näidik (jahekapi küljeseinas). 2. temp anduri vedasin juhtmega "Vita-Fresh" sahtlisse.
Ei tea kas termomeeter on 100% täpne, kuid näidud kõiguvad 6C valiku juures 5.5-7.5C juurvilja sahtlis ning 6.0-8.5C jahekapi seinal (kui uks on kauem kinni olnud ja avades vaadata).
Kuigi termomeetri, mis näitaks realset temp.-i, pidin ise juurde ostma, ja sügavkülma eraldi regullida ei saa, sest on LOW FROST, mitte NO FROST, siiski panen 5 tärni, sest kapp teeb seda mida peab hästi.
Ka välimus on hea ning olen ostuga rahul. 400€ eest paremat ei leidnud.




chudo

23.11.2019 02:03

kindlasti kontrollige kas teile jõudis ikka õige kaup, sest arvutitark ei tee suurt vahet mudeli nimede vahel

dj24

22.11.2019 22:43

ÄRA OSTA SEALT!!!
Sinnamaani on kõik hästi, kuni sealt ostetud toode osutub vigaseks.
Telekas ei läinud käima enam ja poest tuli vastus, et remondiga tegeleb Arwest OÜ. Selge viisime teleka sinna remonti 5.augustil. Algselt öeldi 2 nädalat, aga läks 5 nädalat. Saime teleka tagasi ja viga täpselt sama. Telekale tuleb pilt ette alles siis, kui oled pool tundi sisse-välja lüilitanu. Viisime uuesti Arwestisse. Hetkel on 22.november ja oleme ilma telekata alates 5.augustist.
Kui helistada remondifirmasse, siis ütlevad, et oleme mingi akti vastuse andnud e-kauplusele ja kui helistame e-kauplusele, siis nemad ütlevad, et nad ei ole saanud mingit vastust. Lisaks oli remondifirma Arwest öelnud e-kauplusele, et nad käisid ise meil kohapeal kodus telekat parandamas... ei nad ei käinud, vedasime ise suurt telekat. Mõlemas ettevõttes inimesed valetavad, asi on tarbijakaitses ja endiselt veeretatakse üksteise peale asju. Hetkel selline tunne, et lihtsalt oleme telekast ja rahast ilma ja aetakse lihtsalt mingit jama suust välja. Seega kui ostad sealt, siis arvesta sellega, et kui su toode läheb katki, siis see vb natukene odavam hind ei ole seda väärt... pidevat helistamist taga ajamist nüüdseks 13 NÄDALAT.

KarTmaN

22.11.2019 15:56

Paides on üsna tore ja asjalik teenindus.
Hindade poolest võibolla saab ka konkurentidelt soodsama hinnaga, kuid tasub kaaluda ka klickist ostmis, kui pood on kodu ligidal. Vahest teeb hind sama välja kui osta konkurendilt odavamalt + transport.
Minu arvates usaldusväärne pood.

KarTmaN

22.11.2019 15:47

Vahest päris suured soodukad. Pakutakse tasuta tarnet, antakse soodust ka soodushinnast, mõnikord saad ka kingitusi ostule.
Olen siit palju fototehnikat vägagi hea hinnaga saanud.
Kord oli objektiivifiltril pisike täke. Toode vahetati välja.
Soovitan kui usaldusväärset poodi.

KarTmaN

22.11.2019 15:41

Tellisin arvutikomponendid ca 1600 euri väärtuses. Tehti natuke soodust ka, kuid oleks võinud tsipa rohkem alla saada sellise summa pealt. Eraldi erinevatest poodidest oleks 100 euri kindlasti võitnud, aga kuna summa oli suur, siis otsustasin kõik komponendid ühest ja usaldusväärsest poest võtta.
Aga üldiselt kaup on hästi pakitud, teenindus on sõbralik, hinnad on keskmised(vahest võib konkurentidelt ka odavamalt saada).
Lisaks saad veebis jälgida tellimuse olekut.
Soovitan kui usaldusväärset kohta!

KarTmaN

22.11.2019 15:32

Üldiselt rahul ja 1A-st olen vist kõige rohkem asju tellinud üldse.
Kord päevas tuleb email uutest hindadest. Seega on hea silma peal hoida soovitud toote hinnal. Kui õigel ajal jaole saada, siis võid täitsa hea hinnaga saada.
Tasuta transporti olen harva saanud(mingi kampaania raames).
Tarneajad on vahest veebis pikad, kui tavaliselt on pakk isegi varem kohale jõudnud. Mõne nädalase tarneajaga toote võib vabalt saada ka mõne päevaga.

KarTmaN

22.11.2019 15:21

Tellisin õhuniisuti. Enda üllatuseks sain kaasa isegi eesti keelse juhendi, mida tavaliselt epoed ei viitsi või ei taha kaasa anda.
Hinnad on soodsad ja samuti tasuta tarne.
Väga viis. Soovitan!

KarTmaN

22.11.2019 15:19

Kiire tarne ja täitsa head hinnad! Soovitan!

PriitSS

19.11.2019 15:18

Olen tehinguga väga rahul ja kaup oli ka just selline nagu soovisin.Soovitan!

JanCapital

19.11.2019 12:25

Hankisin nõudepesumasina ja jäin tulemusega väga rahule - sain soovitud mudeli parima hinnaga, mis turul pakkuda oli, tarne oli kiire, kokkulepitud aegadest peeti kinni ja teenindus oli supper. Kindlasti teen koostööd ka edaspidi!

el1K

18.11.2019 16:28

Hea hind, korralik valik tooteid ja kiire tellimuse komplekteerimine ning saatmine!

Meshboy28

14.11.2019 11:23

Tellinud ja ostnud e- poest korduvalt. Kaup alati lubatud ajal kohale jõudnud. Olen siiamaani rahul olnud.

DreadDog

12.11.2019 20:26

Hea kiire tarne (oli vist üks päev). Teavitus SMS. Võimalus tasuta kohapealt kätte saada ja sobivate lahtiolekuaegadega. Hea hind. Pakendi turvakleebis oli VIST lahti (tähendab, tasub kontrollida). Aga toode oli nii nagu peab.

Tõnu

11.11.2019 20:30

Klahvid töötavad ja siis jälle ei tööta. Äärmiselt vilets klaver - ei soovita kellelegi. Ostsin ON/Offist ja kahetsen.

Sille

11.11.2019 09:19

Soovitan! Poleks ilmselt iial ostnud (no ei kõla just usalduslikult selline noname nimi) kui tuttav Tele2 töötaja poleks kiitnud. Oli endale ostnud ja väga rahul. Tõesti, selle raha eest selline telefon, väga positiivne üllatus! Kiire, ilus, mugav. Lisaks, kelle jaoks telefoniga pildistamine oluline, siis fotod on sama head kui keskklassi peegelkaameraga tehtud.

Ants3

08.11.2019 14:37

Väga hea, kiire ja asjalik teenindus. Kuna soovitud toodet laos ei olnud, leiti kiiresti veidi paremate omadustega toode sama hinnaga. Lisaks kiire tarne. Üks meeldivamaid teenindusi e-poodide seas.

korralik

07.11.2019 13:18

Tellisin kohvimasina. Tootel oli turu parim hind ja tarnekuupävast peeti korralikult kinni. Minul on positiivne kogemus...seega soovitan :)

Nekit

05.11.2019 20:57

Kaup jõudis kohale õigeaegselt.

reset

05.11.2019 11:31

Tere Imre,

Täname Teid tagasiside eest. Suhtlesime Teiega juba eelnevalt kirja teel.

Kahjuks hilines Teie algselt soovitud toode meie lattu ning seetõttu lükkus ka tarneaeg korduvalt edasi.

Tühistasime Teie tellimuse ja tegime Teile vastavalt sellele tagasikande, mis laekus hiljemalt teisipäeva hommikuks.

kannatlik

05.11.2019 09:08

Episood 3 - tõenäoliselt teadlik valetamine, raha ei tagastata

16. Oct 2019
8:00 - Ostja: Minu soovitud külmik on mul nüüd olemas. Ostetud ja tarnitud teise müüja abiga.
Olete suutnud e-kaubanduse ajalugu teha. Vähe sellest, et te ei suutnud lubatud tellimust täita, ei suuda te ka mõistliku aja jooksul teile makstud raha tagastada. Enne jõuab teine müüja raha saada, kauba tarnida, kliendi probleemi lahendada.
Jään huviga ootama millal teilt raha tagasi saan.
10:09 - Reset: Vabandame tekitatud ebamugavuste pärast, tegeleme tagasikandega.

28. Oct 2019
09:39 - Ostja: Kui varem oli huvitav jälgida kuidas ühes ettevõttes protsessid toimivad, õigemini ei toimi, siis nüüd on olukord muutunud. Minu hinnangul on tegemist teadlikult pahatahtliku käitumisega.
Kui tänase päeva jooksul ei ole raha tagastatud (2133,00€), siis pean tellima juriidiliselt korrektse taotluse vormistamiseks advokaadi büroo poole. Selle tulemusena peate arvestama, et tasuda tuleb õigusabiga seotud kulud, põhivõlg ja intressid.
// ei vastata

30 Oct 2019
9:38 - Ostja: lihtsalt infoks, et esimese sammuna on avaldus politseile tehtud (§ 201. Omastamine ja § 209. Kelmus). Tegeleme edasi.
9:52 - Reset: Tõesti siirad vabandused, et asi on pidanud nii kaugele minema, meie seda omaltpoolt pole soovinud.
Kuid siiski pakuks Teile veel vaherahu ja garanteerime, et reedeks oleks külmik Teil käes.
Ja kui pole, siis kanname Teile kohe raha tagasi.
Kas saaksime veel sellise variandi teha?
10:34 - Ostja: palun tutvuge selle juhtumiga veelkord - allolevas kirjavahetuses on kõik selgelt fikseeritud. //...// Teie kohustuseks on tagastada teile vale info põhjal kantud raha.
11:03 - Reset: Teeme nii!
11:29 - Ostja: Millal teete?
11:39 - Reset: Hiljemalt esmaspäevaks on raha Teie arvele tagastatud.

//---//
4. Nov 2019
10:36 - Ostja: on esmaspäev. Maksed toimivad tänapäeval minutitega, mitte tundide ega päevadega.
Raha tagastatud ei ole.

// ei vastata

5. Nov 2019
8:19 - Ostja: eilsele kirjale te ei vastanud, lubadus ja kohustus on endiselt täitmata.
Kas teil on veel mõni aus inimene ka tööle jäänud. Milline on tänane lubadus?




kannatlik

05.11.2019 08:55

Episood 2 - eksitav info ja lubadused

8 Oct 2019
16:39 - Reset/Info wrote: Kahjuks jah antud toote tarneaeg osutus oodatust pikemaks.
16:44 - Ostja: Kui palju pikemaks?
20:02 - Kuna külmik sai meie kesklaost otsa ja on tellitud Läti hulgilaost siis kahjuks läheb sellega veidi pikemalt. Kaup oleks reaalselt kohal hiljemalt uue nädala alguses.

09 Oct 2019
9:13 - Ostja: midagi imelikku on selles ... 9:19 on info, et 5 tk on laos, 9:45 on tellimus kinnnitatud. Hiljem selgub, et kesklaost on kaup otsa saanud - st, et ~poole tunniga müüdi 5tk sama külmikut? Vaadake, inimene ei pettu siis kui on pikk tarneaeg, pettub siis kui alguses tekitatakse vale ootus, et on kiire tarne.

10 Oct 2019
12:27, wrote:
Vabandame tekkinud olukorra pärast.
Tegemist ei ole pahatahtliku käitumisega, vaid kuna töötame koostöös erinevate hulgiladudega siis juhtus antud tootega see, et keegi konkurentidest broneeris need külmikud ära ja seetõttu pole meil võimalik enam seda mudelit laost väljastada.
Kas mõni alternatiivne mudel ei tuleks kõne alla?
Veelkord vabandame tekkinud olukorra pärast.
12:59 - Ostja: kui ma saan nüüd õigesti aru, et seda külmikut teil enam üldse ei ole võimalik tarnida, siis võtab see pehmelt öeldes sõnatuks. Vaja on valitud/tellitud külmikut.
Kui te seda tarnida ei suuda, siis palun kandke raha tagasi ja lõpetame selle teema.
13:17 - Reset: Selge, teeme nii, tagastame raha 2-5 tööpäeva jooksul.
13:22 - Ostja: Mõelge nüüd hetkeks? “ tagastame raha 2-5 tööpäeva jooksul”. Vajate selleks transporti? logistikat?
13:30 - Reset: Seaduses on ette nähtud 14 päeva raha tagastus õigus, tegeleme Teie tagasikandega ja vabandame siiralt tekkinud ebamugavuste pärast.
17:52 - Ostja: Kas tõesti on kusagil seaduses kirjas, et eksitava info jagamise tulemusena saadud raha tagastamisega on aega 14 päeva? Hetkel ei ole ju klient loobunud ostust ja soovinud kaupa tagastada.
Samas võib ühest seadusest leida punkti, mis käsitleb teadvalt eksitava teabe edastamist omakasu saamise eesmärgil. Kelmuseks vist nimetati seda.

11. Oct 2019, at 09:37, Reset/Info
Vabandame ebamugavuste pärast.

// jätkub, järgmises kommentaaris //

kannatlik

05.11.2019 08:45

Episood 1 - tellimise päev ja info muutus peale maksmist.

October 7, 2019
08:42 Ostja: Kas see külmik on "laos olemas” nagu otsingu tulemus näitab?
09:19 Reset: Jah, antud toodet on laos koguses +5 tk
9:21 Ostja: Kui täna (kohe) tellin, siis millal külmik koju jõuab?
09:23 Reset: Kaup jõuaks Teieni 2-5 tööpäeva jooksul.
//Ostja teeb tellimuse ja maksab//
9:56 Ostja: Kas on võimalik teada saada kas läheb 2, 3, 4 või 5 päeva aega?
11:29 Reset: Makse laekunud ja tellimus suunatud töösse. Kahjuks täpset kuupäeva tõesti ei oska öelda, vabandame – sõltub kullerfirma mahtudest ja sellest kui kiiresti ladu toote ära komplekteerib.
11:43 Ostja: Selge, saaan aru, et tarnetähtaega hetkel ei tea aga kas on võimalik teada millal tarneaja teada saab?
16:46 Reset: Selle nädala jooksul saame kindlasti selgust.
17:38 Ostja: Kuidas nii - nädala jooksul ehk reede on ju viies päev - st siis peaks ju külmik, mitte selgus, olema.

kannatlik

05.11.2019 08:32

Eksitav info kodulehel.
Eraldi üle küsides, kas kaup on olemas ja saadavalt, valetatakse süüdimatult.
Hiljem teatatakse, et kaupa ei ole ega tule, pakutakse midagi muud asenduseks.
Lubatakse raha tagastada aga seda ei tehta. Ei tehta 2-5 tööpäeva jooksul, ei 14 päeva jooksul, ega nüüd juba 1 kuu jooksul.

Kui kellelegi meeldib lotot mängida, siis tasub kindlasti Reset'ist osta. Närvipinge ja ootusärevus on garanteeritud, kaup ja raha tagastamine mitte. Hetkel ootan tagasi rohkem kui 2000€. Saan vaid lubadusi. Pikk ja mitmekülgne kirjavahetus on toimunud. Jätkame tegelemist.

jaanjaapan

04.11.2019 21:00

Sai külmik soetatud Viimsi poest. Viimane mis järel oli, oligi see, mis väljas näitamiseks oli. Ostsime selle Boschi: https://www.hinnavaatlus.ee/1057446/bosch-kgv39ul30/ - kõige soodsam hind. + Pealekauba sai veel 9.90€ alet. Seega hind oli parim. Müüja poes oli selline mitte kõige jutukam müügimehe tüüpi sell, kuid siiski väga ladna vana, sest tegi 390€-ga.
Transport oli järgmise päeva õhtul. See oli kõige jubedam osa, sest transa-mees oli eriti kuri sell. Kõigepealt tagurdas kaubikuga ca 3-4m muru peale, pea-aegu vastu naabrimehe sauna seina ja paras jälg vajus ka muru sisse, kuna maa on vihmaga pehmeks läinud. Selle asemel, et vabandada pistis röökima, et meil pole aed valgustatud nii, et näeks + tagurdada liiga kitsas (sõitis peeglid elupuupõõsas) ja EI NÄINUD MIDAGI!, aga TAGURDAS IKKA EDASI!!! Siis kui näha pole midagi, ei tohi tagurdada lihtsalt tunde järgi, lootes, et ei lähe kuhugi vastu!
Kärutas siis külmiku oma kaherattalise peal (kusjuures hiljem avastasin külmiku pakendilt sellise transport-riista pildi ja KRIIPS PEALE TÕMMATUD... järeldasin, siis, et sellise asjaga ei oleks tohtinud siis selliseid külmikuid liigutada? - ise ronis veel astmeid mööda üles elektri jõul see 2 kummist rattaga tõstuk.
Kas köögini saab ka transportida? - saab ikka - 5€, ja palju on lahti pakkimine ja prügi ära viimine? lahtipakkimine 15+5 prügi viimine. Ok too siis kõigepealt kööki, tule, siis KÄRATAS - RAHA ETTE! Kurtis, et tal on olnud nii palju kaebusi ja mõned kliendid kogemata juhtunud kriimude ja täkete tegemise eest kuhugi on nõudnud sadu eurosi, et inimesed on NII NAHHAALSED ja TÖÖ VÄGA RASKE. Eks inimesed ju peegeldavad ikka sind ennast. Pole mõtet vastu loota inimeste lahkust kui ise nii kärkiv, kuri, nahhaalne, süüdistav, väga rahaahne, kõva häälega võõras kodus endast vanemate inimeste peale karjub, et nod julgesid kritiseerida tema murule sõitmist ja raha ette küsimist, enne kui liigutama hakkab ja üldist väga ebaviisakat hoiakut taunides. Hullud silmad peas, nagu laksu all. Teeb pikki tööpäevi nii vb, meie juures oli enne 8-t õhtul.
TOP1 kõige kurjema transa-mehe eest, keda meie perest keegi kunagi siiamaani oli näinud - 2 tärni maha 5-st, 2 tärni parima hinna eest, 1 tärn suht kiire tarne eest - ca 24h. Uue toomine on 20€ ja vana viimine 15€ + uue kööki saamine 5€ - sulas kohapeal kodus kurja käru-mehe kätte.
Õnneks ei tea veel kuidas garantiiga oleks lood, kuna külmik siiani töötab suurepäraselt!

Arru

01.11.2019 12:00

Soovisin kasutatud toodet välja vahetada (14 päeva perioodi jooksul). Polnud mitte mingit probleemi. Teenindus super kiire!

HSGold

01.11.2019 09:12

Pardakaamera saabus kiirelt ja oli täpselt selline nagu kirjeldatud!
Märksõnad, mis kirjeldavad RDE-d: soodne, kiire!!

Soovitan!

Sinu nimi

30.10.2019 14:57

S8 on super amoled

reset

29.10.2019 23:20

Tere Rudolf,

Toode on tänaseks meie veebist eemaldatud kuniks uus kogus lattu jõuab.

Nädalavahetus jäi küll vahele, aga kandsime Teile 2 tööpäeva jooksul raha tagasi.

Lugupidamisega,
Reset.ee

Siim4k

29.10.2019 23:00

Reede hilisõhtul tellisin ja kiirelt juba laupäeval oli tellimus töötluses. Teispäeva hommik oli kaup käes.
So far so good!

Rudolf112

29.10.2019 19:59

Sarnane kogemus eelmisele kommentaarile - kodulehel saadavuse jutt üks, hiljem selgub, et kaupa ei suudeta tarnida ning raha hoitakse ka kinni (tänaseks 4 päeva). Ja neli päeva hiljem pole ka kodulehel korrigeeritud toote saadavust.