Firmakataloog

Näita kaarti

51 kommentaari

Digizone

51 kommentaari

Digizone

Aadress
Riia 24, Tartu, 51010
Reg. kood:
10914741
Üldtelefon:
740 5392
E-post:
info@digizone.ee
Kodulehekülg:
http://www.digizone.ee
Avatud:

Usaldusväärne veebikaubamaja juba aastast 2003.

Maksmise võimalused:
- Pangalingiga
- Ülekandega internetipangast
- Krediitkaardiga
- Sularahas
- Järelmaksuga (Bigbank AS, LHV)

Hinnakiri:
HV hinnakiri
Tooted:
Tooted HV-s
Tooteid:
130949

Ettevõtte tutvustus

Digizone.ee veebikaubamaja kaubamärk kuulub Triton Holding OÜ-le. Digizone.ee on usaldusväärne veebikaubamaja juba aastast 2003.

Meie veebikaubamaja tootevalikus on täna juba üle 300 000 tooteartikli. Meilt leiab aktiivsusmonitore ja nutikellasid, foto- ja videotehnikat, mänguasju ja LEGO klotse, jalutuskärusid ja lastekaupu, graafikalaudu, süle- ja tahvelarvuteid, droone ja binokleid, parfüüme ja kosmeetikat, nutitelefone ja navigatsiooniseadmeid, mängukonsoole ja arvutimänge, käekellasid ja ehteid, spordikaupu ja matkavarustust, tööriistu ja autokaupu, ilu- ja tervisetooteid, pulsikellasid ja sportitarvikuid, aia- ja kodukaupu, koduelektroonikat ja köögitehnikat, mööblit ja sisustustooteid ning veel palju-palju muud. Selle kõige toel on tegemist kindlasti ühe suurima reaalse tarnevõimega pakkujaga turul. Tutvu kindlasti ka https://www.digizone.ee/et/sisu/38/E-poe-turvalisus.

Lisaks on Digizone võimeline teostama mistahes kaasaegse elektroonika tarneid. Juhul, kui otsid mingit konkreetset toodemudelit või mingit konkreetset digitehnoloogia uudistoodet, kuid Sa ei leia selle pakkujat, siis saada meile päring. Suure tõenäosusega suudame Sulle selle toote tarnida.

Kindlasti loe lähemalt, mida kliendid meist räägivad https://www.digizone.ee/et/sisu/42/Klientide-tagasiside.

Alates 79 € ostust on transport Omniva24 pakiautomaati TASUTA. Lisaks SmartPosti 3.49 € ja Omniva kullerteenuse 4.49 € võimalus. Samuti soodne saatmine Soome, Lätti, Leetu ja mujale. Krediitkaardiga makse võimalus. Lihtne ja kiire järelmaksu taotlemine.

DIGIZONE - Kõik vajalik Sinu koju!

Kommentaarid

Firmakommentaare saavad postitada vaid ID-kaardiga autentinud registreeritud Hinnavaatluse kasutajad.
Konto saab ID kaardiga siduda Hinnavaatluse konto halduse lehel

marti118

10.02.2017 10:03

Väga meeldiv ja operatiivne teenindus. Kaup saabus oodatust palju varem.

MeaDz

03.12.2016 12:18

Kaup saabus oodatust varem. Väga meeldiv kogemus.

pinnair

25.05.2016 09:22

Kaup saabus lubatud ajal. Soovitan.

efprof

29.01.2016 16:00

Kaup tuli kulunud seisukorras, pidin tagastama. Digizone poolt saadetud tagastamise juhend oli liiga lakooniline selles osas, kuidas saata läbi pakiautomaati nii, et maksab saaja, mitte mina. Tulemusena pidin ise maskma pakiautomaadis, ning mõtlesin, et tagastatakse seda raha mulle hiljem, kuid eksisin. Digizone vastas sellises võtmes, et ise loll, et ei saanud aru ja üle ei küsinud.

iiilja

15.03.2015 12:56

Oli 10 marts. Oli vaja fotokas 12 martsiks sunnipaeva kingituseks. Leidsin seda digizone.ee poes. Kaup oli laos. Helistasin kusida millal see voiks minuni jõuda, sain vastuseks ,et homme.Maksin kohe ja 11 märtsi hommikul fotokas oli juba Omniva postiautomaatis minu maja kõrval Tallinnas. Olen vaga tänulik operatiivsuse ja hea teeninduse eest. Soovitan.

Cofy

12.03.2015 09:52

Mitmeid seadmeid soetatud. Kõik kaubad on vastanud kirjeldustele ning tarnitud lõppkasutajani vigastuseteta.
Tehasegarantii vahendamine toimub samuti liigse jututa ning sujuvalt.

jaanjaapan

28.01.2015 08:37

Tuldi vastu personaalsele erisoovile. Kõik toimis. Natuke liiga palju jutuvurinat tekitas alguses ainult segadust.

Clartee

10.11.2014 18:08

Toode pidi kohale jõudma 4-5 tööpäevaga. Pärast maksmist saadeti järgmine päev kiri, et tootega läheb ikkagi kauem ja kauba peaks kätte saama kahe nädala jooksul. Tegelikkuses sain kauba kätte alles 3 nädala pärast ja seda ka alles siis kui olin ise uurinud kaugel kaup on.

Cyborg

15.08.2014 14:06

Kaamera seljakott jõudis partnerlaost ~5 päevaga kohale, mis klappis tarneinfoga, nii et pole midagi paha öelda.

Baarimees

03.06.2014 18:21

Igati muhe teenindus, korduvalt tellinud sealt. Hinnas saavad reeglina alla kah teha, kuid põhiline pluss on neil see, et tarneajad on lühikesed, garantii realiseerub nende kaudu ilusasti teenindus on kvaliteetne.

C-luck

TriinMi

03.06.2014 15:40

Tellitud kauba sain lubatud 3-4 tööpäeva asemel kätte juba järgmisel päeval. Super kaubavalik ja hea teenindus. Olen korduvalt Digizone\'st tellinud ja alati rahule jäänud. Kindlasti soovitan!

masmre

03.05.2014 09:03

ostsin ka miski otsiku, sain kätte ka

K3ndu

29.04.2014 19:48

Nädal aega ootasime kohvimasinat, helistades lubati et järgmine nädal jõuab ja pannakse teele. Kaks nädalat oodatud, tuleb kiri, et ei saa ikka teie tellimust täita...

HDvurle

07.04.2014 22:12

Ostsin videokaamerale välise mikrofoni. Suhtlus ja abivalmidus oli meeldiv üllatus. Toode korralikult pakendatud. Soovitan igati nendega tegemist teha.

SiimJ

08.01.2014 21:38

Meeldiv teenindus. Siiani on kõik tellitud kaubad jõudnud lubatust kiiremini.
Kindlasti soovitan!

carrot

08.10.2013 11:46

Väga ebaprofessionaalne klienditeenindus. Kaubad hilinevad ja küsivate kirjade peale vastates on nende suhtumine: \"Ilmselgelt kõik on kodulehel kirjas, te eksite\".

Olen sealt tellinud 2 korda. Uusima hilinemise kohta pärides sain vastuseks:

\"Väga vabandame, et nimetatud tellimus on venima jäänud. Müügimees on unustanud TELLIMUS TÄIDETUD nuppu vajutada, et teile tuleks teade.\"

Tore :D

wallenberg

15.02.2013 09:14

Tellisin teleka. Kõik oli igati korrektne. Kaup jõudis kulleriga koju näidatud tähtajal. Tellisin sellest poest esimest korda ja olen teenusega väga rahul. Hinnavõit võrreldes poe hinnaga oli 450 €.
Kauplused ikka keevitavad mõnuga laohindadele juurde ja kui küsisin poes kas natuke allahindlust ka saaks siis 5% oldi nõus ja kui küsisin ehk saaks 10 % siis öeldi, et niipalju ei saa, et me päris omahinnaga ka ikka müüa ei saa.

venc

01.02.2013 16:16

Tellisin tahvelarvuti ja omal initsiatiivil (helistasin firmasse) sain teada, et toodet laos ei ole ja kahe nädala pärast tarnitakse juurde. Kahe nädala pärast keegi ei helistanud ja kui ise helistasin, siis öeldi, et ju see on nii vana toode, et seda enam ei tehta. Mingit firmapoolset teavitust mulle sellekohta ei ilmunud ja oleksin vist heatahtlikult ootama jäänudki. Raha kanti õnneks ilusti tagasi. Kokkuvõtvalt ei midagi head.

Delia23

15.11.2012 21:22

Tellisin teleka tarneajaga 8-10 tp, sain kätte 6 tp. Igati super teenindus ka küsimustele vastamisel.

pirru

24.10.2012 11:29

Esitasin tellimuse Eesmaspäeva hommikul ja teisipäeva hommikuks oli kaup post24 pakiautomaadis kohal. Väga hea ja kiire teenindus!

marciello

27.09.2012 13:34

Parim hind 5+. Tegin ülekande 10.30 kuna oli kaup saada vaja samal päeval,pandi cargo peale ja Tallinnas kell 16.00 super

Hipster

13.09.2012 18:33

Reede õhtul tellisin - esmaspäeva hommikul neil kontoris olemas - järgi minnes anti veel kingitus ka kauba peale. Mulle sobis. Nii toote hind kui teenindus

Squekky

24.08.2012 14:58

Ostsin välise kõvaketta 10 päeva, siis kannatus katkes ning helistasin ning öeldi et saadaks meili.
Saatsin meili ning tunnikese pärast saadeti smartposti poolt, et kaup kohal.
Enamjaolt rahul.

Raivar

18.06.2012 19:20

Täitsa norm klubi......Normaalne ja sõbralik suhlemine kliendiga....

Monamehere

05.06.2012 16:48

Nüüd on tenindus väga astutulelik minu küsimust lahendama ja nõu andma, et kõik kombes. Kui tootel Eestis esindus, siis pole mingit probleemi, minu ostetud tootega on keerulisem, sest lähim esindus Poolas. Niiet, pole probleemi.

Monamehere

04.06.2012 12:50

Tellisin Poolas toodetud 7\" tahvelarvuti, ülisoodsa hinnaga. Kätte toodi hästi ja kiiremini kui lubatud. Tahvelarvutil on wifiga mingi kamm. No ütleme juperdab, ega ma midagi teha ei saa, tagasi saatma ei hakka kaa, ei ole mõtet jamada ilmselt.

Boizu12

22.09.2011 18:35

Tellisin lukuvaba iPhone 4, mis oli parima hinnaga ja märkega Laos. Järgmine päev tõi kuller paki ja olen üli rahul. Tubli Digizone!

ellu

20.09.2011 02:20

Parim e-pood, mida ma senimaani Eestis näinud olen. Soovitud kaubani jõudsin ülikiiresti ja see oli märkimisväärselt soodsam kui mujal või seda toodet polnud üldse teistel pakkujatel. Kaup järgmiseks päevaks kulleriga ukse taga - viis pluss tase !!!

T.

19.07.2011 14:06

Väga meeldiv ja ülikiire teenindus (eile hommikul kandsin raha, täna hommikul ulatati pakk mulle üle ukse)!

monco

12.04.2011 20:45

Kiire ja asjalik teenindus. Kuller tõi kauba veel laupäeval ära.

ametikool

28.01.2011 15:50

Tellitud kaup kohe laos olemas ning järgmiseks päevaks ka ELS kulleriga kätte toodud. Hind hea, teenindus meeldiv, soovitan kõigile.

nuffel

30.04.2010 13:12

Üllatavalt kiire ja meeldiv teenindus. Kaup aus,hinnad head.Tartust Kuressaarde pakk kätte alla 24 tunni. Soovitan soojalt!

Ketter3

10.03.2010 12:09

Minu kogemus kehvapoolne - suhtumine jätab soovida! Üks tegelastest on eriti üleolev ja ebaviisakas.. Aga kauba (hea hinnaga) sain pärast pikka ootamist siiski kätte.

vuttjan

21.01.2010 10:55

Digizone teeninduse ja kaubaga olen väga rahul. Tellimisel kaup käes 10 päevaga:)

aigar

14.01.2010 01:07

Ebanormaalselt kiire ja asjalik teenindus. Tellisin tööpäeva lõpus fotoaparaadi ja suudeti tarnida se järgmiseks varahommikuks ilusti Tartust Tallinna ja parima hinnaga mis leidsin.

ilc

31.10.2008 08:00

Igati positiivne kogemus digikaamera ostmisel. Tartust Tallinnasse kaup kätte alla 24 tunni.

Martin

20.06.2008 13:45

Kuna Digizone'i hinnad on tõepoolest väga head, siis otsustasin neilt tellida Sansa Express MP3 mängija. Kuigi kaup oli lubatud tarneajaga (antud juhul 12 päeva) nende kontoris kohal, jäi üht-teist siiski kripeldama. Seda siis kliendisuhtluse ja kauba kättesaamise kohapealt.

Nimelt - lugedes siinsetest kommentaaridest juhust, kus nad kauba saatmisega viivitasid, otsustasin kauba saabumisel sellele ise nende kontorisse järgi minna. Kuna seade läks kingituseks, siis oli mul seda kindlaks kuupäevaks vaja. Seega 12 päeva möödumisel (teisipäeval) saatsin neile e-maili, millele vastati, et kaup on kohal. E-maili teel leppisime kokku, et astun nende kontorist reedel läbi. Hoiatati ette, et selleks tuleb vahetult enne tulekut ette helistada, sest neil ei pruugi kedagi kohal viibida. Selge - reede pärastlõunal helistasingi neile, ükski kolmest telefoninumbrist ei vastanud. Kontakti üritasin saada ca. 1 tunni vältel, lõpuks õnnestus üks inimene kätte saada. Jõudsin öelda, et tellisin teilt Sansa Express 2 GB mängija, kui vastati, et jaa, teame asjast, kontorisse minekul kohe vaatame, kas ikka on saabunud. Lisati, et hommikul veel polnud saabunud ning lubati tagasi helistada. Endamisi mõtlesin, et väga kahtlane, teisipäeval olevat ju mängija neil juba kohal olnud. Tagasi mulle loomulikult sel päeval ei helistatud.

Kuna Tartu inimene ma statsionaarselt pole, siis helistasin neile ise tagasi kohe esmaspäeval, öeldes, et tellisin teilt Sansa Express 2GB mängija ning soovin sellele endiselt järele tulla. Kohe küsiti (võrdlemisi ebaviisakalt), et oot, mis mis, kes te selline olete ja mis on tellimuse number. Vastates sellele küsimusele selgus, et kaup oli juba teisipäevast kohal ning ootab minu järele tulekut. Lubasin järele minna kohe järgmisel päeval ning kirjeldasin reedest intsidenti nende teise kontaktiga. Vastus - ei, meie pole midagi valesti teinud, Te ise ei tutvustagi ennast ju telefonis ja kust meie inimene peab teadma, kellele ta seda pleierit lubab jne. Sõnasin, et puuduliku info puhul võiks ju küsida, kui Te endas kindlad pole. Absurdseid argumente toodi veelgi, kuid lõpetasin selle vaidluse, lubades pleierile järgi minna järgmise päeva hommikul. Üritasin kokku leppida ka konkreetset kellaaega (kuna hakkas kiireks minema), kuid seda ei soovitud teha - öeldi vaid, et vahemikus 9-18 on keegi võib-olla kontoris.

No mis seal ikka, alutasin teisipäeva hommikul kell 9 ette helistamist. Sain ühe kontakti kätte ning soovisin ASAP läbi astuda (kindlasti enne lõunat). Vastus - kella 13-ni on ta kinni ning tema kontorisse tulla ei saa. Aga teine partner on kindlasti kohal ja soovitati teist numbrit proovida. Seda koheselt tegingi, tunniajase katse järel õnnestus number kätte saada. Vastus - pole hetkel kontoris, aga teine partner vast on. Vastasin, et Teie teine partner on 13ni kinni ning mul on enne lõunat kindlasti kaupa vaja. Seejärel lubati tagasi helistada, kui keegi kontoris ning poole tunni pärast vastavasisulise teate ning kauba lõpuks kätte.

Kokkuvõtteks võib öelda, et kui ajakriitilisust pole ning väikeseks lisanärvikuluks hea hinna nimel ollakse valmis, siis võib Digizone'lt tellida küll.

Kuripiiritus

19.04.2008 13:09

Igati positiivne kogemus, teinekordki.

ASD

18.04.2008 18:25

Lisaks veel, et ka see kaotatud aeg kompenseeriti täielikult.
Viis pluss! :)

ASD

17.04.2008 19:40

Pole tegelikult midagi halba öelda. Kuigi laoseisude tühjenemise tõttu kaup jäi veidi hiljaks, vabandati mitu korda ning anti kiiresti viivitusest teada. Lisaks on Digizones väga head hinnad.

Lauri

17.04.2008 18:08

Hinnad parimad enamasti ja üsnagi palju kaupa koha peal mitte, et "tellime paari päeva jooksul ja siis saab." Teeninduse suhtes igati rahul, probleeme pole siiani olnud nii et julgen ka soovitada.

Tarmo Haud

17.04.2008 12:44

Seni on DigiZone suutnud peaaegu alati kõigi konkurentide hinnad üle lüüa ja isegi kui pole seda teha suutnud, siis tarnekiirus on pannud ikka nende kasuks otsustama. Viimane suurem ost oli Canoni objektiiv. Overall ega Photopoint igatahes ei suutnud võistelda ei hinnas ega tarneajas.
Ning seni on kaks kogemust olnud ka tootjapraagiga ehk siis tulnud garantii põhjustel nendega suhelda. Mõlemal juhul on kauba välja vahetamine toimunud max. 24h jooksul.
Julgen igati soovitada. Teenindus kiire ja korralik ning vajadusel saab hea nõuande ka tasuta kaasa.

olavi

17.04.2008 12:25

Tellisin fotoka ja mälukaardi. Tasusin arve ning sain kaubad kenasti kulleriga kätte. Viivitus oli küll 1 päev aga see oli tingitud sellest, et konkreetne mälukaart oli korraks otsa saanud. Muidu kõik hästi.

anim

14.03.2008 08:10

Väga asjalik ja kiire teenindus.
Nii korraliku teeninduse otsa pole juba ammu "komistanud".
Hinnad ka muidugi head :)

Jaak

03.01.2008 21:25

Ütleks ka paar positiivset sõna. Kuigi maksta oli vaja ligi 12000.- krooni ja väike selline tunne oli küll, et äkki läheb raha nelja tuule poole , aga kõik laabus kiirelt ja korralikult. Suuresti aitasid otsustada siin olnud positiivsed kogemused ja eks see neti kaudu ostmine ole ka suuresti usalduse küsimus. Kiitus müüjale. Ostke julgelt

Frondeur

24.12.2007 01:09

Väga kiire reageering ja abivalmis teenindus. Sain hädasti vajamineva kauba kätte juba samal päeval.

Hannes

20.11.2007 11:04

Tellisin hiljuti nende käest iPhone'i. Kuigi pidavat olema pikk järjekord õnnestus mul asi juba saabuvast partiist kätte saada ning kaup oli kohal järgmine päev. Väga kiire ja asjalik värk ning head hinnad.

Betoneks Ehitus

11.10.2007 21:05

s.t. sellist kaamerat: http://www.hinnavaatlus.ee/products/Arvutiriistvara/Kaamerad/61969/

Betoneks Ehitus

11.10.2007 21:03

Tellisime Digizonest firmale 4 sellist kaamerat, lisaks meeldivale ja kiirele teenindusele saime lisaks peotäie häid soovitusi tänu millele ostsime kaameratele lisaks korralikud kaamerakotid + mälud... 5+ :)

Miq

16.09.2007 11:16

"Arvaja" - mismõttes kohapeal olemas? nende netilehelt ma küll aru ei saanud et neil mingi pood olex kuhu "kohapeale" minna?

Arvaja

24.01.2007 15:37

Palju kaupa kohapeal olemas, erinevalt mõnest muust firmast.