Konentreeritud koostis puhastab garanteeritult jahutussüsteemi katlakivist, rasvataolistest ladestistest, roostest, tosooli või antifriizi lagunemisel tekkivatest laguproduktidest. Väldib piirkondade kuumenemist (silindriseinte kohalikku kuumenemist), mis tekivad veesärki koguneva katlakivi tõttu, mis omakorda viib silindri -kolvigrupi tugeva kulumiseni või isegi mootori purunemiseni. Taastab jahutusvedeliku tirkulatsiooni läbi ummistunud radiaatoritorude ja suurendab seega tööefektiivsust 50-70%, vähendab mootori ülekuumenemise tõenäosust ummikutes. Väldib pumba simmerlingi purunemist jahutusvedeliku koostissesse kuuluva etüleenglükooli lagunemisel ja oksüdatsioonil tekkivate produktide tagajärjel. Sisaldab aktiivseid komponente, mis säilitavad oma töövõime pika perioodi jooksul tänu hermeetilisele metallpurgile.Soovitatav on vahetada jahutusvedelik iga 2-3 a. järel. Juhul kui mootoril veepumba, radiaatori või termostaadi piirkonnas on märgata heledad laigud (mis viitab jahutussüsteemi lekkele), on koheselt soovitatav kasutada jahutussüsteemi remonthermeetikut HG9025 või HG9029.Ärge kunagi avage radiaatori korki kuumal mootoril, see on ohtlik!Kasutamine: Käivitage salongi soojustus. Käivitage mootor ja soojendage see, eemaldades eelnevalt radiaatori korgi. Ärge mootoril laske liiga kuumaks minna! Lülitage mootor välja, laske jahutusvedelik täielikult süsteemist välja ja valage sisse puhas vesi. Valage aine radiaatorisse, sulgege radiaatori kork. Käivitage mootor ja laske töötada tühikäigul ja kesmistel pööretel 7-10 minutit. Seisake mootor, oodake 2-3 minutit, veenduge , et jahutussüsteemis ei ole liigset rõhku (selleks pigistage radiaatori ülemist lõdvikut). Olge ettevaatlikud , et kätt ära ei kõrvetaks. Laske vesi välja radiaatori tühjendus korgist. Peske jahutussüsteem läbi veega, seni kuni olete veendunud , et väljuv vesi on täiesti puhas. Täitke süsteem uue jahutusvedelikuga, järgides valmistajatehase juhiseid. Pakend ette nähtu
Ole esimene, kes toodet kommenteerib