Arvutitark OÜ

30 284 toodet

Kommentaarid

3,4
72 kommentaari
55%
4%
1%
6%
33%
Art475
August 14, 2021 • 7:39 AM

Sai soetatud emaplaat, tuli küll kiiresti aga kui sain kätte, tuli välja, et tegemist oli emaplaadiga mille kohta polnud informatsiooni mitte mingit. Karp oli üleni valge, nende veebisaidil polnud kirjas selle kohta mitte midagi, et tegemist oli hulgimüügi tootega. Emaplaat oli ca. 20 eurot kallim kui tavalised emaplaadid, mis oli ka hämmastama-panev. Installisin ja proovisin ikkagi, tuli välja, et BIOS nägi välja nagu aastast 1998, kuna tellisin nende e-poest siis oli tagastusõigus olemas ja viisin tagasi nende esindusse. Nende teenindus oli aga ebameeldiv, kuna igakord kui ütlesin neile, et tahan normaalset emaplaati, siis teenindaja naeris omaette selle peale. Hakati ka kohe vaidlema kliendiga. Lõpuks võeti ikkagi toode tagasi, raha senimaani saamata.

AlvinL
June 17, 2021 • 3:33 PM

Korralik pood ja kaup ning pädev teenindus.

May 24, 2021 • 11:44 AM

Siiani olen tellimustega rahul. Super kiire emailitsi suhelda ja vajadusel tellimust korrigeerida. Julgelt soovitan tellida!

marttisiitsman
April 26, 2021 • 5:45 AM

Viimasel ajal korduvalt tellinud, peamiselt asju mis kohe laos olemas. Igati positiivne kogemus olnud.

Koiot
March 5, 2021 • 4:18 PM

Pean kahjuks jätma negatiivse kommentaari kuna tellitud kaup tarneajaga 2 kuni 4 tööpäeva ei jõudnud kohale ka kolme nädalaga. Veebis näidatakse mulle et minu kaup jõuab poodi kohale üleelmisel nädalal. Mingit mõistlikku infot hoolimata korduvast helistamisest ja kirjutamisest saada ei õnnestunud. Lubati uurida ja teavitada aga seda ei tehtud. Viimaks kannatus katkes ja palusin tellimuse tühistada. Loodetavasti saan raha tagasi. Põhiline etteheide pole mitte selles et ei suudeta tarnida tellitud kaupa lubatud ajaga vaid katastroofiline kommunikatsiooni puudujääk. Lõpetuseks pean siiski märkima et varasemad kogemused on olnud positiivsed seega hindeks 2

RBYTree
January 28, 2021 • 7:06 PM

1. Tarneaegadest üleminek. Kuigi tellimus oli tehtud enne jõule ning aru on saada pikenenud tarneaegadest, soovitaksin siiski kasutada Amazoni, kust sain samal ajal tellitud kauba kiiremini ja odavamalt kätte. Ei näe mingit põhjust miks peaks Arvutitargale oma raha andma. 2. Halb e-pood. Enamus tooted on nimedega mis on võetud välismaistelt e-poodidest (Caseking) ning pole isegi viitsitud tõlkida eesti keelde. Toote kirjeldused ja pildid puuduvad, pead ise hakkama uurima mis see toode on. 3. Kõrged hinnad võrreldes toodete soovitatud hindadega tootjate poolt. Sellise teeninduse juures pole vahetevahel 20% hinnavahe õigustatud.

Tanel
January 12, 2021 • 10:29 AM

Alarile: Negatiivse hinnangu andmisel tuleb probleemi olemus lahti kirjutada pikemalt ja võimalikult täpselt, et oleks võimalik välja selgitada juhtumi taust. Ilma põhjenduseta negatiivsed kommentaarid võidakse eemaldada.

January 8, 2021 • 1:50 PM

Uskumatu ettevõte,hoidke eemale ! Tellisin esmaspäeval toote ,lubati kolmapäevaks.Täna on reede ja mitte midagi ! Tühistasin tellimuse,viimane kord !

janx4u
December 7, 2020 • 11:52 AM

1 tärn siis ka, kommentaarid järgmises postituses.

janx4u
December 7, 2020 • 11:51 AM

EI SOOVITA NEILT MITTE ÜHTEGI TOODET TELLIDA. Tellisin kõlari Muse kõlar M-1280BT 80 W Maksin 01.12.2020. Veebilehel tarneaeg 1-3 tp. Näitas, et 03.12.2020 peaks kätte saama. 07.12.2020 hakkasin tundma huvi, et kuhu siis lubatud kaup ka jääb. Kasutasin siis nende leheküljel olevat "Tellimuse jälgimine" linki. Tellimus saab neil olla kolmes staatuses: Tellimata - toode on veel laost tellimata. Tellitud - toode on laost tellitud aga ei ole veel esinduses kohal. esinduses - toode on esinduses kohal ning broneeritud Teie tellimusse. Minu tellimus oli siis "tellimata" Helistasin siis neile, et uurida, et miks mu tellimus on endiselt "tellimata". Tüüp kes mind teenendas ütles, et see süsteem on neil väga primitiivne, et ärgu ma pangu seda üldse tähele. No väga tore. Äkki siis pole sellel featuuril pointi kui see nii primitiivne on, et ei näita ööd ega mütsi. Sama hästi võin ma ka ise kohvipaksu pealt ennustada, et mis staatuses mu tellimus on. Klienditeenindaja hakkas siis uurima, et kaugel siis see tellimus ka on. Helistas mulle tagasi ja ütles, et sellist kaupa pole kahjuks enam võimalik tellida, sest see pole lihtsalt saadaval. Tundsin huvi, et miks mulle nende veebsait siis näitas, et see kaup on saadaval (ka konkreetselt veel sellel sama päeval 07.12.2020 näitas, et see kaup on saadaval, selline süsteem siis). Teenindaja ütles, ah et tead nende süsteemid ei näegi laoseisu otse, et kas ikka kaup ikka ongi tegelikult saadaval või mitte ning peab läbi telefoni üle kontrollima. Tundub, et jälle on selline "primitiivne" süsteem. Uurisin, et miks ma siis alles 7 päeva hiljem sellest teada saan, et seda kaupa polegi võimalik tellida (ja seda ka nii, et ma nndega ise ühendust võtan)? Ütles, et ta ju ise peab ka üle helistama ja alles siis saab teada. Sellest konseptsioonist, et miks siis senini 7 päeva jooksul pole keegi seda üle kinnitanud, seda enam et tellimus oli juba 4 päeva lubatust kauem punases, sellest ta aru nagu ei saanudki. Kui ma poleks poleks ise huvi tundnud et kus see kaup siis on, siis ilmselt jääksingi ootama, et keegi võtaks telefoni kätte ja kinnitaks tellimuse üle. Olin selgelt ärritunud ja uurisin, et kuidas nad nii chillilt töötavad sellise puuduliku süsteemiga, mis on sisuliselt kliendi ootuste petmine. Ta siis pakkus välja, et tagasisde osa ma võin nende juhtkonnaga ühendust võtta kui soovin. Vastasin selle peale, et kui neil on nii puudulik süsteem, siis äkki ta ise annaks juhtkonnale tagasisidet, et see süsteem on jama. Selle peale ta vastas, et juhtkond on sellest juba ammu teadlik. Normaalne eks. Ahjaa, terve selle vestluse jooksul ta mitte kordagi ka ei vabandanud tekkinud olukorra eest. Oleks ma ise selles ettevõttes tööandja vahetaks välja nii süsteemide eest vastutavad amatöörlikud süsteemi arnedajad kui ka klienditeenindaja, kes ei oska sellises olukorras isegi mitte vabandada. Aastal 2020 kui SpaceX saadab kosmosesse rakette , mis hiljem tagasi Maale vertikaalselt maanduvad, siis ArvutITark (IT tark??? - naer saalis) teeb tellimusi ikka läbi telefoni. Oh, jeerum.... Oleks pidanud ikka Amazon'ist tellima.

Tutvustus

Arvutitark OÜ on aastal 2013 loodud Eesti kapitalil põhinev ettevõte.
 
Oleme spetsialiseerunud arvutite, komponentide, arvutitarvikute ja lisaseadmete müügile.
Meie klientideks on arvutientusiastid ja ka paljud oma ala professionaalid, kes tegelevad näiteks heli- ja videotöötluse või projekteerimisega ning vajavad seetõttu erilahendust nö spetsialistilt spetsialistile.
Oleme oma tarnepartneriteks välja valinud tootjad, keda on maailmas tunnustatud kõrge kvaliteedi ja innovatiivsuse poolest.

Meist on suhteliselt lühikese tegutsemisajaga kiiresti saanud Eestis väga tuntud kaubamärk.
Oleme suurim jaekett Eestis, kes pakub väga laia valikut arvutikomponente ja lisaseadmeid kohe laost.
Tallinnas on meil suur keskladu, kust otsetarned klientideni ja laialivedu meie poodidesse tagab ülikiire tarneaja ja hea kauba sortimendi kauplustes.

2017 aasta seisuga on meil jaekauplused kaubanduskeskustes Tallinnas, Tartu, Pärnus ja Narvas.
2017 aasta täidetud tellimuste arv kokku ületab 130 000.

Kaupluste töötajad on hästi koolitatud oma ala professionaalid ja spetsialistid, kes tunnevad arvutite hingeelu põhjalikult ja on ka ise huvitatud nii arvutitest kui arvutimängudest.


E-POOD JA TELLIMUSED
Avatud: 24H
Telefon: +372 601 1502 (E-R 9 - 17:00 va. riigipühad)
info@arvutitark.ee

HOOLDUS JA GARANTIIREMONT
Aadress: Järveotsa tee 50c, 13520 Tallinn
Avatud: E-R 8:30 - 17:00
Telefon: +372 601 1504
garantii@arvutitark.ee

JÄRVEOTSA KLIENDITEENINDUS
Aadress: Järveotsa tee 50c, 13520 Tallinn
Avatud: E-R 8:30 - 17:00
Telefon: +372 601 1590
jarveotsa@arvutitark.ee


ÜLEMISTE ESINDUS
Ülemiste keskus
Aadress: Suur-Sõjamäe 4, 11415 Tallinn
Avatud: E-L 10 - 21, P 10 - 19
Telefon: +372 609 9300
ylemiste@arvutitark.ee


VIIMSI ESINDUS
Viimsi Keskus
Aadress: Sõpruse tee 15, Haabneeme, Viimsi vald, 74001 Harjumaa
Avatud: E-L 10 - 21, P 10 - 19
Telefon: +372 601 2300
viimsi@arvutitark.ee


ROCCA AL MARE ESINDUS
Rocca al Mare Kaubanduskeskus
Aadress: Paldiski mnt. 102, 13522 Tallinn
Nüüd II korrusel
Avatud: E-L 10 - 21, P 10 - 19
Telefon: +372 601 1244
rocca@arvutitark.ee


MUSTAMÄE ESINDUS
Magistrali kaubanduskeskus
Aadress: Sõpruse pst 201, 13419 Tallinn
Avatud: E-L 10 - 20, P 10 - 18
Telefon: +372 622 9226
magistral@arvutitark.ee


LASNAMÄE ESINDUS
Vesse Maksimarket
Aadress: J. Smuuli tee 43, 11415 Tallinn
Avatud: E-R 10 - 20, L 10 - 19, P 10 - 17
Telefon: +372 622 9220
vesse@arvutitark.ee


KRISTIINE ESINDUS
Kristiine Kaubanduskeskus
Aadress: Endla 45, 10615 Tallinn
Avatud: E-L 10 - 21, P 10 - 19
Telefon: +372 602 8122
kristiine@arvutitark.ee


TARTU ESINDUS
Raatuse Ärikeskus
Aadress: Raatuse 20, 51009 Tartu
Avatud: E-R 10 - 20, L 10 - 18, P 10 - 16
Telefon: +372 733 0059
tartu@arvutitark.ee


LÕUNAKESKUSE ESINDUS
Lõunakeskus
Aadress: Ringtee 75, 50501 Tartu
Avatud: E-P 10 - 21
Telefon: +372 776 4550
lounakeskus@arvutitark.ee


PÄRNU ESINDUS
Port Artur 2 Kaubanduskeskus
Aadress: Lai 11, 80010 Pärnu
Avatud: E-L 10 - 20, P 10 - 18
Telefon: +372 447 9696
parnu@arvutitark.ee


NARVA ESINDUS
Fama Keskus
Aadress: Fama tn 10, 20303 Narva
Avatud: E-P 10 - 20
Telefon: +372 332 4004
narva@arvutitark.ee

Kauplused

Ülemiste esindus, Suur-Sõjamäe 4 Tallinn

Viimsi esindus, Sõpruse tee 15, Haabneeme, Viimsi vald, Harjumaa

Rocca al Mare esindus, Paldiski mnt. 102 Tallinn

Mustamäe esindus, Sõpruse puiestee 201 Tallinn

Lasnamäe esindus, Peterburi tee 62a Tallinn

Kristiine esindus, Endla 45 Tallinn

Tallinna Järveotsa esindus, Järveotsa tee 50c Tallinn

Tartu esindus, Raatuse Ärikeskus, Raatuse 20 Tartu

Lõunakeskuse esindus, Lõunakeskus, Ringtee 75 Tartu

Pärnu esindus, Lai 11, Pärnu

Narva esindus, Fama tn 10 Narva

Tagasi firmade loetellu