61 kommentaari
Digizone
61 kommentaari
Digizone
- Aadress
- Riia 24, Tartu, 51010
- Reg. kood:
- 10914741
- Üldtelefon:
- 740 5392; 5836 3600
- E-post:
- klienditugi@digizone.ee
- Kodulehekülg:
- http://www.digizone.ee
- Avatud:
Usaldusväärne veebikaubamaja juba aastast 2003.
Maksmise võimalused:
- Pangalingiga
- Ülekandega internetipangast
- Krediitkaardiga
- Sularahas
- Järelmaksuga (Bigbank AS, LHV)- Hinnakiri:
- HV hinnakiri
- Tooted:
- Tooted HV-s
- Tooteid:
- 182165
Ettevõtte tutvustus
Digizone.ee veebikaubamaja kaubamärk kuulub Triton Holding OÜ-le. Digizone.ee on usaldusväärne veebikaubamaja juba aastast 2003.
Meie veebikaubamaja tootevalikus on täna juba üle 300 000 tooteartikli. Meilt leiab aktiivsusmonitore ja nutikellasid, foto- ja videotehnikat, mänguasju ja LEGO klotse, jalutuskärusid ja lastekaupu, graafikalaudu, süle- ja tahvelarvuteid, droone ja binokleid, parfüüme ja kosmeetikat, nutitelefone ja navigatsiooniseadmeid, mängukonsoole ja arvutimänge, käekellasid ja ehteid, spordikaupu ja matkavarustust, tööriistu ja autokaupu, ilu- ja tervisetooteid, pulsikellasid ja sportitarvikuid, aia- ja kodukaupu, koduelektroonikat ja köögitehnikat, mööblit ja sisustustooteid ning veel palju-palju muud. Selle kõige toel on tegemist kindlasti ühe suurima reaalse tarnevõimega pakkujaga turul. Tutvu kindlasti ka https://www.digizone.ee/et/sisu/38/E-poe-turvalisus.
Lisaks on Digizone võimeline teostama kaasaegse elektroonika tarneid. Juhul, kui otsid mingit konkreetset toodemudelit või mingit konkreetset digitehnoloogia uudistoodet, kuid Sa ei leia selle pakkujat, siis saada meile päring. Suure tõenäosusega suudame Sulle selle toote tarnida.
Kindlasti loe lähemalt, mida kliendid meist räägivad https://www.digizone.ee/et/sisu/42/Klientide-tagasiside.
Alates 49 € ostust on transport Omniva ja DPD pakiautomaati TASUTA. Lisaks SmartPosti 3.99 € ja Omniva kullerteenuse 4.99 € võimalus. Samuti soodne saatmine Soome, Lätti, Leetu ja mujale. Krediitkaardiga makse võimalus. Lihtne ja kiire järelmaksu taotlemine.
DIGIZONE - Kõik vajalik Sinu koju!
Kommentaarid
Kui kaup kohale jõuab on ok. Kui on probleemid, siis on suurem tõenäosus leida hiinast tootja ja saada sellega kontakti. Tekib küsimus, et miks neil kodulehel klienditeeninduse kontaktid üldse on.
Digizone.ee ehk Triton Holding OÜ — Uskumatult halb e-poe klienditeenindus!
Kui saadetakse teine toode kui www.digizone.ee veebipoes kuvatud st vale toode siis tagastamise tarnetasu peab ikka klient kinni maksma, isegi kui nende ühel veebilehel on see välistatud sest neil on ka teised tingimused teisel veebilehel kus seda välistust kirjas ei ole.
Täiesti kohutav klienditeenindus. Toote päringu kohta sain lihtsa vastuse asemel paragrahvi sarkastilist teksti.
Kaup saabus veidi hiljem, kui esialgu lubatud. Olen täielikult pettunud selle pärast, et Digizone keeldus kauba 14-päevast tagasiostu õigust realiseerimast. Vaidlen edasi, aga ei soovita seda kaupmeest mingil juhul kasutada.
Asjalik teenindus. Kaup jõudis kohale lubatud ajal.
Negatiivne kogemus. Ostsin arvutikaabli. Kirjelduse järgi olin kindel, et see sobib minu arvutile, kuid paraku nii ei olnud. Helistasin kohe, kõnet vastu ei võetud. Kirjutasin, öeldi, et kuna kaup ostetud ettevõte kontoga, nemad seda tagasi ei võta ja vahetama ei hakka :-( Ebameeldiv ja üleolev kirjavahetus.
Väga kiire teenindus: neljapäeva õhtul 23:10 maksin arve, reedel pandi posti ja laupäeval 10:50 oli Keila Omniva paikiautomaadis! Digikaamera Canon PowerShot G9 X Mark II Black
Väga negatiivne kogemus. Ostsin patareitalla, mis tööle ei hakanud. Pöördusin klienditeenindusse, viie päeva jooksul vastust ei saanud. Järgnevalt esitasin ostu-müügi lepingust taganemisavalduse ja saatsin seadme tagasi. Vastuseks teatati, et raha tagasi ei maksta vaid seade saadetakse hoolduskeskusse, tähtaeg kaks kuud(!). Oma järgmisele e-kirjale enam vastust ei saanud.
Säästmaks aega, raha ja närve tasub sellest firmast eemale hoida.
Order received on time. Great reply time!
Negatiivne kogemus.
Sain kätte tellitud kauba, milleks oli objektiivi kaitsefilter, klaas oli must,
paistab nagu oleks seda kasutatud ja halvasti puhastatud.
Ei viitsi tagasi saata, sest muidu on kaup korralik.
Olge tähelepanelikud!
Väga meeldiv ja operatiivne teenindus. Kaup saabus oodatust palju varem.
Kaup saabus oodatust varem. Väga meeldiv kogemus.
Kaup saabus lubatud ajal. Soovitan.
Kaup tuli kulunud seisukorras, pidin tagastama. Digizone poolt saadetud tagastamise juhend oli liiga lakooniline selles osas, kuidas saata läbi pakiautomaati nii, et maksab saaja, mitte mina. Tulemusena pidin ise maskma pakiautomaadis, ning mõtlesin, et tagastatakse seda raha mulle hiljem, kuid eksisin. Digizone vastas sellises võtmes, et ise loll, et ei saanud aru ja üle ei küsinud.
Oli 10 marts. Oli vaja fotokas 12 martsiks sunnipaeva kingituseks. Leidsin seda digizone.ee poes. Kaup oli laos. Helistasin kusida millal see voiks minuni jõuda, sain vastuseks ,et homme.Maksin kohe ja 11 märtsi hommikul fotokas oli juba Omniva postiautomaatis minu maja kõrval Tallinnas. Olen vaga tänulik operatiivsuse ja hea teeninduse eest. Soovitan.
Mitmeid seadmeid soetatud. Kõik kaubad on vastanud kirjeldustele ning tarnitud lõppkasutajani vigastuseteta.
Tehasegarantii vahendamine toimub samuti liigse jututa ning sujuvalt.
Tuldi vastu personaalsele erisoovile. Kõik toimis. Natuke liiga palju jutuvurinat tekitas alguses ainult segadust.
Toode pidi kohale jõudma 4-5 tööpäevaga. Pärast maksmist saadeti järgmine päev kiri, et tootega läheb ikkagi kauem ja kauba peaks kätte saama kahe nädala jooksul. Tegelikkuses sain kauba kätte alles 3 nädala pärast ja seda ka alles siis kui olin ise uurinud kaugel kaup on.
Kaamera seljakott jõudis partnerlaost ~5 päevaga kohale, mis klappis tarneinfoga, nii et pole midagi paha öelda.
Igati muhe teenindus, korduvalt tellinud sealt. Hinnas saavad reeglina alla kah teha, kuid põhiline pluss on neil see, et tarneajad on lühikesed, garantii realiseerub nende kaudu ilusasti teenindus on kvaliteetne.
C-luck
Tellitud kauba sain lubatud 3-4 tööpäeva asemel kätte juba järgmisel päeval. Super kaubavalik ja hea teenindus. Olen korduvalt Digizone\'st tellinud ja alati rahule jäänud. Kindlasti soovitan!
ostsin ka miski otsiku, sain kätte ka
Nädal aega ootasime kohvimasinat, helistades lubati et järgmine nädal jõuab ja pannakse teele. Kaks nädalat oodatud, tuleb kiri, et ei saa ikka teie tellimust täita...
Ostsin videokaamerale välise mikrofoni. Suhtlus ja abivalmidus oli meeldiv üllatus. Toode korralikult pakendatud. Soovitan igati nendega tegemist teha.
Meeldiv teenindus. Siiani on kõik tellitud kaubad jõudnud lubatust kiiremini.
Kindlasti soovitan!
Väga ebaprofessionaalne klienditeenindus. Kaubad hilinevad ja küsivate kirjade peale vastates on nende suhtumine: \"Ilmselgelt kõik on kodulehel kirjas, te eksite\".
Olen sealt tellinud 2 korda. Uusima hilinemise kohta pärides sain vastuseks:
\"Väga vabandame, et nimetatud tellimus on venima jäänud. Müügimees on unustanud TELLIMUS TÄIDETUD nuppu vajutada, et teile tuleks teade.\"
Tore :D
Tellisin teleka. Kõik oli igati korrektne. Kaup jõudis kulleriga koju näidatud tähtajal. Tellisin sellest poest esimest korda ja olen teenusega väga rahul. Hinnavõit võrreldes poe hinnaga oli 450 €.
Kauplused ikka keevitavad mõnuga laohindadele juurde ja kui küsisin poes kas natuke allahindlust ka saaks siis 5% oldi nõus ja kui küsisin ehk saaks 10 % siis öeldi, et niipalju ei saa, et me päris omahinnaga ka ikka müüa ei saa.
Tellisin tahvelarvuti ja omal initsiatiivil (helistasin firmasse) sain teada, et toodet laos ei ole ja kahe nädala pärast tarnitakse juurde. Kahe nädala pärast keegi ei helistanud ja kui ise helistasin, siis öeldi, et ju see on nii vana toode, et seda enam ei tehta. Mingit firmapoolset teavitust mulle sellekohta ei ilmunud ja oleksin vist heatahtlikult ootama jäänudki. Raha kanti õnneks ilusti tagasi. Kokkuvõtvalt ei midagi head.
Tellisin teleka tarneajaga 8-10 tp, sain kätte 6 tp. Igati super teenindus ka küsimustele vastamisel.
Esitasin tellimuse Eesmaspäeva hommikul ja teisipäeva hommikuks oli kaup post24 pakiautomaadis kohal. Väga hea ja kiire teenindus!
Parim hind 5+. Tegin ülekande 10.30 kuna oli kaup saada vaja samal päeval,pandi cargo peale ja Tallinnas kell 16.00 super
Reede õhtul tellisin - esmaspäeva hommikul neil kontoris olemas - järgi minnes anti veel kingitus ka kauba peale. Mulle sobis. Nii toote hind kui teenindus
Ostsin välise kõvaketta 10 päeva, siis kannatus katkes ning helistasin ning öeldi et saadaks meili.
Saatsin meili ning tunnikese pärast saadeti smartposti poolt, et kaup kohal.
Enamjaolt rahul.
Täitsa norm klubi......Normaalne ja sõbralik suhlemine kliendiga....
Nüüd on tenindus väga astutulelik minu küsimust lahendama ja nõu andma, et kõik kombes. Kui tootel Eestis esindus, siis pole mingit probleemi, minu ostetud tootega on keerulisem, sest lähim esindus Poolas. Niiet, pole probleemi.
Tellisin Poolas toodetud 7\" tahvelarvuti, ülisoodsa hinnaga. Kätte toodi hästi ja kiiremini kui lubatud. Tahvelarvutil on wifiga mingi kamm. No ütleme juperdab, ega ma midagi teha ei saa, tagasi saatma ei hakka kaa, ei ole mõtet jamada ilmselt.
Boizu12
Tellisin lukuvaba iPhone 4, mis oli parima hinnaga ja märkega Laos. Järgmine päev tõi kuller paki ja olen üli rahul. Tubli Digizone!
ellu
Parim e-pood, mida ma senimaani Eestis näinud olen. Soovitud kaubani jõudsin ülikiiresti ja see oli märkimisväärselt soodsam kui mujal või seda toodet polnud üldse teistel pakkujatel. Kaup järgmiseks päevaks kulleriga ukse taga - viis pluss tase !!!
T.
Väga meeldiv ja ülikiire teenindus (eile hommikul kandsin raha, täna hommikul ulatati pakk mulle üle ukse)!
Kiire ja asjalik teenindus. Kuller tõi kauba veel laupäeval ära.
ametikool
Tellitud kaup kohe laos olemas ning järgmiseks päevaks ka ELS kulleriga kätte toodud. Hind hea, teenindus meeldiv, soovitan kõigile.
nuffel
Üllatavalt kiire ja meeldiv teenindus. Kaup aus,hinnad head.Tartust Kuressaarde pakk kätte alla 24 tunni. Soovitan soojalt!
Ketter3
Minu kogemus kehvapoolne - suhtumine jätab soovida! Üks tegelastest on eriti üleolev ja ebaviisakas.. Aga kauba (hea hinnaga) sain pärast pikka ootamist siiski kätte.
Digizone teeninduse ja kaubaga olen väga rahul. Tellimisel kaup käes 10 päevaga:)
Ebanormaalselt kiire ja asjalik teenindus. Tellisin tööpäeva lõpus fotoaparaadi ja suudeti tarnida se järgmiseks varahommikuks ilusti Tartust Tallinna ja parima hinnaga mis leidsin.
Igati positiivne kogemus digikaamera ostmisel. Tartust Tallinnasse kaup kätte alla 24 tunni.
Martin
Kuna Digizone'i hinnad on tõepoolest väga head, siis otsustasin neilt tellida Sansa Express MP3 mängija. Kuigi kaup oli lubatud tarneajaga (antud juhul 12 päeva) nende kontoris kohal, jäi üht-teist siiski kripeldama. Seda siis kliendisuhtluse ja kauba kättesaamise kohapealt.
Nimelt - lugedes siinsetest kommentaaridest juhust, kus nad kauba saatmisega viivitasid, otsustasin kauba saabumisel sellele ise nende kontorisse järgi minna. Kuna seade läks kingituseks, siis oli mul seda kindlaks kuupäevaks vaja. Seega 12 päeva möödumisel (teisipäeval) saatsin neile e-maili, millele vastati, et kaup on kohal. E-maili teel leppisime kokku, et astun nende kontorist reedel läbi. Hoiatati ette, et selleks tuleb vahetult enne tulekut ette helistada, sest neil ei pruugi kedagi kohal viibida. Selge - reede pärastlõunal helistasingi neile, ükski kolmest telefoninumbrist ei vastanud. Kontakti üritasin saada ca. 1 tunni vältel, lõpuks õnnestus üks inimene kätte saada. Jõudsin öelda, et tellisin teilt Sansa Express 2 GB mängija, kui vastati, et jaa, teame asjast, kontorisse minekul kohe vaatame, kas ikka on saabunud. Lisati, et hommikul veel polnud saabunud ning lubati tagasi helistada. Endamisi mõtlesin, et väga kahtlane, teisipäeval olevat ju mängija neil juba kohal olnud. Tagasi mulle loomulikult sel päeval ei helistatud.
Kuna Tartu inimene ma statsionaarselt pole, siis helistasin neile ise tagasi kohe esmaspäeval, öeldes, et tellisin teilt Sansa Express 2GB mängija ning soovin sellele endiselt järele tulla. Kohe küsiti (võrdlemisi ebaviisakalt), et oot, mis mis, kes te selline olete ja mis on tellimuse number. Vastates sellele küsimusele selgus, et kaup oli juba teisipäevast kohal ning ootab minu järele tulekut. Lubasin järele minna kohe järgmisel päeval ning kirjeldasin reedest intsidenti nende teise kontaktiga. Vastus - ei, meie pole midagi valesti teinud, Te ise ei tutvustagi ennast ju telefonis ja kust meie inimene peab teadma, kellele ta seda pleierit lubab jne. Sõnasin, et puuduliku info puhul võiks ju küsida, kui Te endas kindlad pole. Absurdseid argumente toodi veelgi, kuid lõpetasin selle vaidluse, lubades pleierile järgi minna järgmise päeva hommikul. Üritasin kokku leppida ka konkreetset kellaaega (kuna hakkas kiireks minema), kuid seda ei soovitud teha - öeldi vaid, et vahemikus 9-18 on keegi võib-olla kontoris.
No mis seal ikka, alutasin teisipäeva hommikul kell 9 ette helistamist. Sain ühe kontakti kätte ning soovisin ASAP läbi astuda (kindlasti enne lõunat). Vastus - kella 13-ni on ta kinni ning tema kontorisse tulla ei saa. Aga teine partner on kindlasti kohal ja soovitati teist numbrit proovida. Seda koheselt tegingi, tunniajase katse järel õnnestus number kätte saada. Vastus - pole hetkel kontoris, aga teine partner vast on. Vastasin, et Teie teine partner on 13ni kinni ning mul on enne lõunat kindlasti kaupa vaja. Seejärel lubati tagasi helistada, kui keegi kontoris ning poole tunni pärast vastavasisulise teate ning kauba lõpuks kätte.
Kokkuvõtteks võib öelda, et kui ajakriitilisust pole ning väikeseks lisanärvikuluks hea hinna nimel ollakse valmis, siis võib Digizone'lt tellida küll.
Igati positiivne kogemus, teinekordki.
ASD
Lisaks veel, et ka see kaotatud aeg kompenseeriti täielikult.
Viis pluss! :)
ASD
Pole tegelikult midagi halba öelda. Kuigi laoseisude tühjenemise tõttu kaup jäi veidi hiljaks, vabandati mitu korda ning anti kiiresti viivitusest teada. Lisaks on Digizones väga head hinnad.
Hinnad parimad enamasti ja üsnagi palju kaupa koha peal mitte, et "tellime paari päeva jooksul ja siis saab." Teeninduse suhtes igati rahul, probleeme pole siiani olnud nii et julgen ka soovitada.
Tarmo Haud
Seni on DigiZone suutnud peaaegu alati kõigi konkurentide hinnad üle lüüa ja isegi kui pole seda teha suutnud, siis tarnekiirus on pannud ikka nende kasuks otsustama. Viimane suurem ost oli Canoni objektiiv. Overall ega Photopoint igatahes ei suutnud võistelda ei hinnas ega tarneajas.
Ning seni on kaks kogemust olnud ka tootjapraagiga ehk siis tulnud garantii põhjustel nendega suhelda. Mõlemal juhul on kauba välja vahetamine toimunud max. 24h jooksul.
Julgen igati soovitada. Teenindus kiire ja korralik ning vajadusel saab hea nõuande ka tasuta kaasa.
Tellisin fotoka ja mälukaardi. Tasusin arve ning sain kaubad kenasti kulleriga kätte. Viivitus oli küll 1 päev aga see oli tingitud sellest, et konkreetne mälukaart oli korraks otsa saanud. Muidu kõik hästi.
Väga asjalik ja kiire teenindus.
Nii korraliku teeninduse otsa pole juba ammu "komistanud".
Hinnad ka muidugi head :)
Jaak
Ütleks ka paar positiivset sõna. Kuigi maksta oli vaja ligi 12000.- krooni ja väike selline tunne oli küll, et äkki läheb raha nelja tuule poole , aga kõik laabus kiirelt ja korralikult. Suuresti aitasid otsustada siin olnud positiivsed kogemused ja eks see neti kaudu ostmine ole ka suuresti usalduse küsimus. Kiitus müüjale. Ostke julgelt
Väga kiire reageering ja abivalmis teenindus. Sain hädasti vajamineva kauba kätte juba samal päeval.
Tellisin hiljuti nende käest iPhone'i. Kuigi pidavat olema pikk järjekord õnnestus mul asi juba saabuvast partiist kätte saada ning kaup oli kohal järgmine päev. Väga kiire ja asjalik värk ning head hinnad.
Betoneks Ehitus
s.t. sellist kaamerat: http://www.hinnavaatlus.ee/products/Arvutiriistvara/Kaamerad/61969/
Betoneks Ehitus
Tellisime Digizonest firmale 4 sellist kaamerat, lisaks meeldivale ja kiirele teenindusele saime lisaks peotäie häid soovitusi tänu millele ostsime kaameratele lisaks korralikud kaamerakotid + mälud... 5+ :)
"Arvaja" - mismõttes kohapeal olemas? nende netilehelt ma küll aru ei saanud et neil mingi pood olex kuhu "kohapeale" minna?
Palju kaupa kohapeal olemas, erinevalt mõnest muust firmast.
Firmale kommentaari ja hinnangu andmiseks pead esmalt end autentima ID-kaardiga või siduma enda konto Facebooki kontoga.
Seda saad teha Hinnavaatluse konto halduse lehel
NB! Pärast toimingu teostamist nõutav välja-ja sisselogimine.