Firmakataloog

Näita kaarti

19 kommentaari

Photopoint

19 kommentaari

Photopoint

Aadress
Tööstuse tee 6, Tõrvandi alevik, Tartu, 61701
Reg. kood:
10240231
Üldtelefon:
800 3686
Faks:
733 7729
E-post:
info@photopoint.ee
Kodulehekülg:
http://www.photopoint.ee/
Avatud:
Tallinn
Suur-Sõjamäe 4 (Ülemiste Keskus)
Avatud: E-P 10-21
Telefon: 603 4726, 5348 4366
E-post: ylemiste@photopoint.ee

Endla 45 (Kristiine Keskus)
Avatud: E-P 10-21
Telefon: 665 0400, 506 1578
E-post: kristiine@photopoint.ee

Paldiski mnt 102 (Rocca al Mare)
Avatud: E-P 10-21
Telefon: 665 9277, 507 1592
E-post: roccaalmare@photopoint.ee

Tartu
Ringtee 75 (Lõunakeskus)
Avatud: E-P 10-21
Telefon: 731 5626, 520 3343
E-post: lounakeskus@photopoint.ee

Riia 2 (Kvartal)
Avatud: E-L 10-21, P 10-19
Telefon: 473 3830, 530 86120
E-post:kvartal@photopoint.ee

Hinnakiri:
HV hinnakiri
Tooted:
Tooted HV-s
Tooteid:
246424

Ettevõtte tutvustus

Nordic Digital AS on 1992. aastal asutatud foto-, elektroonika- ja arvutikaupade jae- ning hulgimüügiga tegelev ettevõte. Tänasel päeval haldab Nordic Digital AS kuut esmaklassilist Photopointi kauplust ning esindab muuhulgas mitmeid maailmakuulsaid kaubamärke Eestis. Nendest tuntumad on Pentax, Panasonic Batteries, Manfrotto, Tamron, Speedlink, Nissin, DJI, Tamrac, Hoya, Velbon, Silicon-Power, Razer, Platinet jpt. Nordic Digital AS on suurim fotoalbumite ning pildiraamide importija ning hulgimüüja Eestis.

Kommentaarid

Firmakommentaare saavad postitada vaid ID-kaardiga autentinud registreeritud Hinnavaatluse kasutajad.
Konto saab ID kaardiga siduda Hinnavaatluse konto halduse lehel

stomms

15.12.2017 10:28

Kaubavalik suur, vahest on ka sooduskampaaniad, kuid...
Tavaliselt kirjas oleva 20% soodustuse asemel, ilmneb et on "kuni" 20%, millest tagasihoidlikkult bannerites vaikitakse, ning reaalsuses on soosdustuseks tühised 1-3%, e. hinnad paraku kõrgemad kui mujal. Olen mitu korda kaupa tellinud ja väga tavalised on pikad tarneajad, lubatud 2-4 tööpäeva asemele olen korduvalt oodanud kaupa 2-3 nädalat, kaup jõuab küll ilusti esindusse selle aja pärast, kuid mujalt saaks palju kiiremini.
EI ole minu esimene valik internetipoodidest kahjuks.

aike

05.12.2016 12:07

Ostsin hiljuti televiisori. Olen väga rahul - oma küsimusele sain meili teel vastuse, kaup saabus lubatud ajal. Kaup on õige ja hea.

KillerXP

26.05.2016 03:05

Olen küll vähe ostnud kuid senised kogemused on olnud positiivsed. Ühel neist kordadest sai ka kogemata vale suurusega filtrid tellitud, mis e-poe klienditeenindus kenasti ümber vormistas.

Smir

19.02.2016 15:14

Küsisin just sealt teenindusaknast ühe konkreetse toote saadavust konkreetses poes. Vastuseks tuli: \"vaadake kodulehelt \"saadavus\" alt. Ma siis küsisin uuesti, et kas on siis või ei ole, kuna \"saadavus\" lehe all on öeldud et ei kajasta reaalajas infot. Selle peale vastati \"peaks olema küll\"
Tule taevas appi :D

estdog

16.08.2014 19:46

Esitasin esmaspäeval online poes tellimuse, tuli kiri e-postile et kulub 2-4 tööpäeva kuni tarne minuni jõuab, või siis võtavad ühendust kui tarne aeg pikeneb. Reede õhtuks ei kippu ega kõppu tarneaja pikenemise kohta. Lisaks sellele ei saa tellimuse kohta infot kui küsida Photopoint poest ega ka sellest väiksest aknakesest all paremas nurgas \"Vajad abi või lisainfot, kliki siia\" photopoint.ee lehel. sealt öeldakse et ei osata aidata. kirjutage kellegile teisele info@photopoint.ee

dixo

03.04.2014 15:52

Häid klienditeenindustavasid eriti silmas ei peeta. Miks? - Teenindajad kohati ülbed ja oskamatud (tellimuse numbri kohta küsitakse, et mis asi see on / kommentaari väli e-poest tellides ei oma mingit tähtsust ja kas seda müüjad poes üldse näevad?).
Probleeme on olnud ka varasemalt, kus online teenindusest vastatakse lühilausetega ning alternatiivide välja pakkumiseks palutakse need ise välja otsida.

Arvo

11.07.2011 14:50

Ostes teenindus hea. Aga kahjuks ilmnes pärast sülearvuti ostu kohe probleem: pärast paari nupuvajutust lendas klahv küljest ega jäänud enam kinni. Kauplusesse pöördudes oldi seisukohal, et praktika järgi pidin ma ise tahtlikult seda tegema ning pöördugu ma ametliku arvutite hooldusega tegelega ettevõtte poole. Pöördusingi ja sain teada, et klaviatuur kui selline ei kuulugi garantii alla. Tegin järelduse et Photopointi järelteenindus on kliendivaenulik ja edaspidi ei osta sealt isegi mitte koopiapaberit, fototehnikast rääkimata. Tarbija õigustest seal ei hoolita.

Bert

05.05.2011 14:00

Ostsin neilt fotoaparaadi, kodus selgus et aparaat on defektiga, jättis pildile vertikaalse triibu. Olgugi et nad müüsid mulle defektiga toote ei vahetatud seda ümber vaid saadeti 2 nädalaks remonti...mul oli ainult nädal enne reisile minekut. Soovitan kõigil enne fotoka ostmist kontrollida selle töökorda...selles firmas kliendile vastutuleku poliitika puudub. lisaks ei vasta nad telefoni numbrile esinduses ega peakontoris...ostes selle aparaadi Pentaks optio rs 1000 panin tähele et ta ei olnud sellises olekus nagu ta oleks tehasest tulnud, vahetatud oli esipaneel...ühesõnaga mulle võidi müüa teadlikult defektiga toode !!! Isiklikult ei osta sealt enam ühtegi asja varem olen sealt päris mitu asja ostnud.

Toomas

19.12.2010 16:51

Sain väga viisaka teeninduse osaliseks. Hiljuti sai veebi kaudu ostetud digikaamera Pentax Optio H90. Kättesaamisel panin aku laadima vastavalt kasutusjuhendile, kuid selgus, et see ei toimi ja aku jääb peale laadimist tühjaks. Järgmisel päeval pöördusin müügisalongi palvega vahetada kaup uue vastu või vähemalt asendada ajutisega. Tegemist oli oodatud sünnipäevakingitusega. Müüja naeratas vastutulelikult ja oli igati positiivne tütarlaps, aga vahetusest ja asendamisest keeldus. Selle asemel lubas ta saata katkise laadija koos kaameraga neljaks nädalaks ekspertiisi (teenindusesse). Ta selgitas lahkelt, et selline on kord, et ka värskelt müüdud kuid vigased tooted vaadatakse spetsialistide poolt kõigepealt üle ja siis otsustatakse kas parandada või vahetada.
Sünnipäevalapsele pean nüüd ilmselt kinkima garantiitalongi. Pilte sellega palju ei tee aga pole hullu, järgmine kord olen targem, kui Photopointi ostma satun siis võtan kindluse mõttes kaks kaamerat ühe asemel. Loodame, et järgmine kord veab mul rohkem.

vahelduvool

30.10.2010 20:16

Sai ostetud laadija Nikon MH-71 hind oli 349EEK. tellsin ära ennem järele minekut vaatasin veel toodet veebipoes oh sa üllatust hida oli langetatud veel. Siis mõtlesin, et miks ma nüüd ei tellinud, kuid minu tuju muutus. Vaatasin e-maili, kirjas seisis, kuna me langetasin veel toote hinda, siis kanname ülejäänud summa teie kontole. Seega 5+. Toode oli kõige alg hinnaga 699EEK ja mina sain 174EEK. Seega kiitus :)

Andrei

23.06.2008 18:42

Osad asjad on tõesti odavad ning kvaliteetsed,kuid arvutid on oma 3-4 tonni hinnaga üle pandud.

Henry

13.01.2008 14:09

Väga hea teenindus interneti teel!

sirius

16.07.2007 10:53

Nats hilja kommenteerin, kuid kunagi sai sealt Razer Copper head ja ExactMat ostetud.. jõudis kiiresti kohale ja kõik oli nagu päris :D

PS! Mingi aeg näris Tsintsilja hiirel saba läbi. Mis tähendas, et garantii ei kehtinud enam, kuid sain sellegipoolest uue hiire poole hinnaga (y)

Hinnad ei ole tõesti kõige paremad, kuid kaup selle eest on :)

Indrek

26.01.2007 11:36

Sai neilt ostetud D-Fruit arvuti, mis oli isegi K-salongist soodsama hinnaga, kuid Asuse emaplaadil, Silicon Power mäluga ja üldse korralik ja kvaliteetne. Teeninduse ja IT osakonna sõbraliku suhtumisega ka väga rahul!

Ardo

24.01.2007 16:30

Hinnad pole küll riigi parimad, kuid see eest on kaup alati kohapeal. Suured kiitused laborile.

Microdrive

24.01.2007 12:26

5+ Internetiteel on väga meeldiv tellida.

Kaido

24.01.2007 08:56

Olen Tartu esindustest ostnud probleemivabalt igasugu pudi-padi, teenindus on olnud neutraalne, ei midagi mainimistväärselt positiivset aga õnneks ka mitte negatiivset.

Mait

24.01.2007 00:53

Olen ostnud sealt toorikuid, hea hind - abivalmis teenindus. Sai sealt ka üks Razeri hiir ostetud. Kogemus on hea.

Magic

23.01.2007 21:32

Fotode kvaliteet väga pro ja "jjk" seal töötamise ajal leiti ikka paljudele asjadele väga meeldivad lahendused. Samas hilisem läpaka ost sujus ka väga meeldivalt - sain esialgse rahas ostusoovi vormistada ümber järelmaksule...äärmiselt asjalik teenindus.