Firmakataloog

Näita kaarti

91 kommentaari

01.ee

91 kommentaari

01.ee

Aadress
Kiisa 8b, Tallinn, 10131
Reg. kood:
11118609
Üldtelefon:
616 60 67
E-post:
info@01.ee
Kodulehekülg:
http://www.01.ee
Avatud:

E-pood alates 2005. aastast

E-R 10.00-18.00

Maksmise võimalused:
  • Sularahas
  • Ülekandega internetipangast
  • Järelmaksuga
  • Hinnakiri:
    HV hinnakiri
    Tooted:
    Tooted HV-s
    Tooteid:
    162735

    Ettevõtte tutvustus

    Fimast
     
    Firma ajalugu
     
    • OX Eesti OÜ loodi 2005. aastal Eesti kapitaliga;
    • 2007. aastal kuulub ОХ Eesti OÜ Menelon OÜ (www.menelon.ee) firmade gruppi;
      Menelon logo
    • 2010. mais avati 01.ee e-poodikett

    Esitlus
     
    Me teeme seda kõike teie jaoks. Püüme õigustada teie usaldust ning loodame teid näha oma püsiklientide hulgas! 


    Tahate müüa oma kaupu 01.ee poodikett?

    Toote maale elektroonikat, kodumasinaid või IT-ga seotud kaupu? Otsite uut kauplemispinda? Me oleme nõus läbi vaatama igasuguseid pakkumisis. Kirjutageinfo@01.ee.

    Kommentaarid

    Firmakommentaare saavad postitada vaid ID-kaardiga autentinud registreeritud Hinnavaatluse kasutajad.
    Konto saab ID kaardiga siduda Hinnavaatluse konto halduse lehel

    gretchin

    28.05.2019 16:09

    Tellisin kauba, jõudis kiiremini kui oli eeldatav kohaletoimetamise aeg. E-kirjale vastati tunni jooksul. Väga rahul!

    DreadDog

    19.01.2019 19:22

    12. detsembril tegin kaks tellimust. Veider maksesüsteem, kinnitamine toimub pool-kogemata. Ja makse kontrollimine toimub neil manuaalselt alles järgmisel päeval.
    Kõigel kolmel asjal oli tarneajaks märgitud 2-4 tööpäeva.
    18. detsembril saabus esimene asi lattu. Ja üks kahest teise tellimuse asjadest.
    27. või 28. detsembril helistasin ise ja küsisin, et kas teine asi on tulemas või mis seis on. Vastati, et seda laos ei ole ja võite midagi asemele valida. Ütlesin, et võin oodata ja lubati kaupa uue aasta alguses.
    8. jaanuaril kirjutasin ja küsisin, et mis olukord on. 9. jaanuaril tuli lattu saabumise teade.

    Ühesõnaga, kui on aega oodata ja hind on hea ning viitsite ise "kätt pulsil" hoida, võib sealt tellida küll.

    Sjögel

    12.09.2017 15:06

    Kohutav e-pood. Tarneajad on ilmselt nalja pärast sinna lehele märgitud.

    MartK20

    19.07.2017 11:08

    Tellisin kaks toodet. Mõlemal tootel oli tarne ajaks märgitud 1-3 tp. Arve maksin 17.07. Üks toode oli veel eeltellimusel, mida pidi saama tellida alates 18.07. Mõlemad tooted jõudsid kohale 19.07. Väga positiivne kogemus. Samal ajal tellisin veel kahest firmast kaupa. Siit jõudis kõige kiiremini.

    Boot

    07.02.2017 22:26

    Paar-kolm päeva \"kasutatud\" kauba eest pakkuda 70% raha tagasi pole mingi \"kompromiss\".
    Selle online.le.ee artikli asemel oleks pigem mõttekas seadust lugeda, VÕS on konkreetselt kirjas:
    § 49 2. Ettevõtja kohustused tarbijapoolsel lepingust taganemisel
    (1) Ettevõtja tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas tarbija kantud asja kättetoimetamise kulud.
    § 49 3. Tarbija kohustused lepingust taganemisel
    (3) Tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral vastutab tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on asja kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda asja olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes. Tarbija ei vastuta asja väärtuse vähenemise eest juhul, kui ettevõtja ei ole vastavalt käesoleva seaduse § 48 lõike 1 punktidele 12 ja 13 juhtinud tarbija tähelepanu taganemisõiguse olemasolule.
    E-mailidialoog \"kas olete asja kasutanud\", \"jah, paar-kolm päeva\", \"siis pakume 70% raha tagasi\" pole adekvaatne asja seisukorra hindamine ja mingist kompromissist rääkimine on BS. See, et antud õhuniisutajat ei lubataks tavalises poes sisse lülitada (ja sellest tulenevalt rakenduks VÕS § 49 3-3) on teie arvamus, mitte fakt. Selleks, et asja omadustes veenduda, on vaja õhuniisutaja just nimelt sisse lülitada, kuna selliseid asju ostetakse nende tehniliste omaduste pärast, mitte sellepärast, kuidas nad välja näevad. Tehnilistes omadustes aga ilma sisselülitamata veenduda ei saa. See, millise hinnaga te tarbija poolt tagasi saadetud kaupa saate edasi müüja, pole tarbija asi, vaid pigem teie äriplaani küsimus. Kui te pole seda oma äriplaanis ja toodete juurdehindluses arvestanud, siis on põhjust peeglisse vaatamiseks.

    Ezh

    27.01.2017 13:31

    To Boot: õhuniisuti oli kasutatud, me ei saa seda uuena müüa. Seaduse järgi ei saa tagastada kasutatud kaupa. Sellepärast pakkusime kompromissi.

    Palun tutvuge Tarbijakaitse Ameti seisukohaga:
    http://online.le.ee/2014/06/13/tarbijakaitseamet-alates-13-juunist-peab-tarbija-saama-ettevotjalt-senisest-enam-teavet/

    enigma

    25.01.2017 13:31

    Jäin rahule.Ostsin välklambi hajuti.

    Ezh

    17.01.2017 13:49

    pipars: Jah, tõesti, me ei tea kuhu see pakk jäi. Me näeme antud jälgimiskoodiga sama palju kui Teie. Hetkel on pakk Eestisse jõudnud, vaadake Omniva lehte.

    PS Mina, Eugene Savitsky, ei tegele mailide vastamisega ja samuti isiklikku maili ei saanud.

    pipars

    16.01.2017 14:15

    Väga ebameeldiv kogemus selle firma.Tellisin kauba 02.12.2016, tarneaeg juba muudetud 5 korda. Täna 16.01.2017 ja muutusteta taas, nad ei teagi taas kus kaup viibib. Antud Omniva Trackingu koodi järgi, kauba ma ei leidnud, polnud üldse registreeritud selline kood. Edasine käik on Kaebuse esitamine poele, siis Tarbijakaitse. PAREM SIIT MITTE TELLIDA!
    Kunagi 3 aastat tagasi siit tellitud kaubaga oli ka probleem. Firma suhtumine klientidesse halb, Eugene Savitsky meililt vastus jäigi tulemata. Poe telefonil vastaja-müüja jättis ka halva mulje, kes muudkui väitis, et tema ei sa midagi teha.

    tauno98

    15.01.2017 17:32

    Tellisin korpuse 27 novembril ja kätte sain alles 11 jaanuaril.Peale küsimuste esitamist alles antakse infot kas saad üldse kauba kätte.Ei soovita antud poodi.

    Boot

    24.12.2016 20:34

    Pole rahul sellega, et 14-päevast ostust taganemise õigust kasutada soovides pakuti \"anname 70% rahast tagasi\". No thanks, edaspidi tuleb mujalt osta.

    kristjan_2

    01.10.2016 21:38

    Positiivne kogemus, seega maksimum punktid minu poolt.

    Submob

    28.04.2016 18:24

    Tellisin Noctua jahutuse mida ei olnud kohe laos saadaval. Kaup jõudis ilusti 10ne päeva sees kohale. Minul positiivne kogemus ja kindlasti tellin veel asju.

    muffello

    16.04.2016 10:58

    30. märts sai üks tool (Akracing Premium Gaming Chair Black Brown v2) tellitud ox.ee* st ja 5 tööpäevaga sain selle kätte. Minul igatahes oli positiivne kogemus.

    marek333

    26.01.2016 15:39

    Nagu paljudel teistel: \"Teatame, et kahjuks pole võimalik tarnida toodet ID: 861040 Toode: Philips Stand blenders HR2162/90 kuna selgus, et see on otsas.\". Nädal aega lastakse praadida ja siis tühistatakse tellimus. Ja veel valetatakse ka! Toode on siiani lehel saadaval.

    Marko0

    28.12.2015 15:28

    Tellisin külmiku. Kui kodulehel märgitud tarneaeg möödus, helistasin, et uurida kaugel külmik on. Ei osatud kohe vastata ja hiljem saadeti vastuseks meil, koos teatega, et tellimus on tühistatud. Raha kanti tagasi ja öeldi, et kodulehel olnud hind oli uuendamata ja sellise hinnaga ei saa enam toodet tarnida.
    Arusaadav, et hinnad muutuvad ja vahel võib jääda kodulehel mõni asi uuendamata, aga halb on see kui selline tellimus terve töönädala jooksul jääb tähelepanuta ja alles kliendi küsimise peale saadetakse vastus, et tellimus on tühistatud.

    evaldmaa

    06.01.2015 12:12

    Rahul. Ostsin pühade ajal teleka ja kätte sain küll päev hiljem lubatust aga usus et asi selles, et ostmine langes pühadele.

    Siim159

    26.06.2014 20:18

    Tellinud sealt mitmeid asju. Siiani kogemus väga hea ja tihtipeale ka hinnad soodsamad võrreldes teiste poodidega.

    cummel

    12.03.2014 16:44

    Väga kiire tegutsemine, ilmselt oli kaup kohapeal olemas. Lisaks kasutasin kättesaamisel DPD Pakipoe teenust, mugav, lihtne ja mis peamine, tasuta.

    bastard

    13.01.2014 20:52

    Ennast 100% kindlaks ostukohaks nimetav firma saatis mu väga tuimalt pikalt ja soovis veel ka ilusat päeva kui mul oli mure saadud kaubaga mis jäi muide ka pikalt hiljaks vastupidiselt nende kodulehel olevale informatsioonile.
    Tarbijakaitsega proovin lahendust leida kuna nad lihtsalt ei vastanud kirjadele.

    Siim159

    17.10.2013 16:50

    Mitmeid kordi tellinud igasugu tarvikuid just soodsate hindade tõttu ning kaup saabub ka kohale nii nagu lubatud... Isiklikult endale isegi varem saabunud, nii et viimasele päevale pole jäänud.
    Soovitan! (Y)

    GP3

    08.07.2013 19:37

    Tellisin mälukaardi. Kaup jõudis kohale täpselt 7 päeva peale arve tasumist, nagu lubatud.

    ox.ee

    18.01.2013 16:59

    Te panite linnuke \"Olen tutvunud ostureeglina\" ja seal on ka kirjas:
    - e-poel 01.ee on oma väike ladu, kuid enamus kauba tuleb partnerladudest;
    - e-poe 01.ee hinnad ja kaupade kättesaadavus on ajalises nihkes partnerladude reaalse seisuga;

    http://www.01.ee/ostutingimused_garantii

    Aga palume vabandust tekkitud ebamugavuse pärast.

    arvutmees

    16.01.2013 15:30

    Antud ettevõtet ei saa kuidagi soovitada.

    Nimelt oli toode kodulehel müügis ning tarneajaks seal märgitud 1-3 päeva, möödus rohkem kui nädal ja hakkasin uurima kuhu kaup jääb, mulle vastati, et saabub ~5 päeva pärast, seda ei juhtunud. Helistasin uusti ja saatsin kirju, lõpuks vastati, et kaupa polegi. Õnneks sai raha tagasi, kuid pikalt pidi ootama ning kui ise poleks helistanud ja meile pidevalt saatnud, ei oleks ka tõenäoliselt neilt mingisugust vastukaja tulnud.

    Tundub, et neil on väga ebaprofessionaalne ettevõtmine - kodulehel märgivad, et toode olemas, võtavad ettemaksu ning tegelikult alles siis tellivad toote.

    ox.ee

    20.12.2012 22:57

    Sassukassu, tellimuste e-kirjade tekstides oli tõepoolest viga: makse saajana oli näidatud veebileht, mitte firma. PDF-arves, mis kirjaga kaasa tuleb, on kõik õigesti.

    Täname Teid, et selle vea leidsite. Tänu teile on see nüüd parandatud.

    colakast

    17.08.2011 14:45

    Läpakas tuli ilusti kohale järgmisel päeval nagu lubatud. Soovitan!

    Kessu

    10.08.2011 18:58

    Toimus täpselt sama asi, mis SaS 28.06.2011 14:07. Kuna teadsin, et maaletooja laos antud toodet ei ole, ox.ee lehel näitas aga 8-t toodet, helistasin igaks juhuks enne tellimist ja tasumist üle ja küsisin, kas neil ikka on vastav toode olemas. Kinnitati, et on küll kindlasti olemas. Lubatud tähtaegadest seal kinni ei peeta, antakse kontrollimatut ja eksitavat infot. Ei soovita sealt osta ja ei osta edaspidi ka ise!

    John

    22.07.2011 19:00

    Hinnad on kirved! metsikult! Hea et veel on meil inimesi, kes astavad sama kauba kallimalt ja saavad parema kvaliteediga

    Raits

    15.07.2011 01:38

    Olen väga rahul selle firmaga. Enamus arvuti asju olen sealt tellinud. Toodete kirjeldus ja tarne tähtaeg vajaksid natuke korrigeerimist. Esialgu tundub kallis olema aga siiski tuleb arvestada, et transport on hinna sees. Teistes poodides tuleb alati järgi vaadata transpordi hind ja siis selgubki, et tegelikult ei olegi oluliselt odavam. Ühtegi praaki ega saamata asja pole veel olnud. Soovitan soojalt.

    SaS

    28.06.2011 14:07

    Sai tellitud neilt. Kaup oli laos tellimis hetkel (ja mitte ainult 1tk) ja ka mitu päeva pärast seda. Kui makstud sai tekkis arve staatuse juurde, et kaup on \"tarne ootel\". Sai mitu päeva ootatud ja kui enam krediitkaardi ostu lihtsalt tühistada ei saanud (ehk raha üle kantud) saadeti meil, et kaupa pole. Väga ebausaldusväärne kui nii \"raha laenatakse\" ja lollitatakse et kaup on tarne ootel kui seda ei olegi tegelikult.

    Mait Oliver Hellat

    29.05.2011 01:39

    Jamh, ehga sellega ole nii, et osad saavad kauba kätte varem, ja osad hiljem. muidu aga hea e-pood, kus palju tooteid jms.

    MArtink91

    14.05.2011 13:52

    Tellisin augustis 2010 emaplaadi. Läks veidi üle kuu aja, kuigi kodullehel on kirjas et tarneaeg 2-3 tp. Veebruari(2011) alguses läksin sama platega garantiise, öeldi, et umbes kuuaega läheb, saadavad saksamaale. Ootasin 6 nädalat tegin esimese kõne, öeldi, et tuleb vahetus emaplaat (uuem versioon). Ootasin 2 nädalat veel, helistasin, öeldi et ootavad, näitasin välja kärsitust. ootasin veel nädala, öeldi et ei ole, ütlesin et tahan raha tagasi, öeldi et tegelevad, nädala aja jooksul on raha olemas. vahepeal jõudsin teisest poest tellida sama emaplaadi, mis tuli kätte kolme päevaga. Nädala pärast helistasin, öeldi et ei saa raha kanda, kuna plate on JUBA teel. Nädala pärast tuli siis kiri et emaplaat on olemas. Läksin kohale anti vastu sama sama mudel mida viisin, uuemast mudelist polnud haisugi, kui küsisin et kus siis uuem mudel on, mis pidi tulema, siis kontroolis miskit arvutist ja öeldi, et kõik on korras ja see on õige asi. Kuna mul oli närv väga mustaks selle kolme kuu jooksul läinud siis võtsin asja ja kadusin. Enam nendega tegeleda ei taha ja ei soovita ka vaenlasele. eesti keele oskuse kohapealt ütleks, et aksent on tuntav, muidu saab enamvähem ilusti hakkama. Kui grantii telefoni võtab vastu naine siis peab ootama kunas mees vastata saab.

    Gunjok

    10.04.2011 01:17

    Tellisin videokaardi 31. märtsil (Tarneaeg oli 7 tööpäeva ja tähtaeg oli 12. aprill)
    ning sain SmartPostiga kaardi kätte 9. aprillil, pakitud jne...Olen väga rahul sest kaart oli odavam kui teistes interneti poodides (Hind oli langenud 38€ ühe päevaga)...Huvitav asi oli see, et just enne kaardile järele minemist vaatasin et partneri laos oli neid kaarte veel 114...Aga õhtul vaatasin et laos neid rohkem pole)))
    Soovitan OX\'i! =)

    pupu

    05.01.2011 21:20

    Euro hinnad on eriti tuimalt täsarvudeks ümardatud. Kindel ei saa olla, aga vaevalt, et kliendi kasuks. Enam sealt ei telli.

    utkzas

    15.09.2010 16:41

    +
    Kaup korralik, nagu lubatud, pakendatud, garantiiga.
    SmartPost.

    -
    Kolm viiest esemest saabusid lubatud tähtajast hiljem.
    Hinnad on eesti poodide hulgas kõige kõrgemad.

    rreinu

    09.03.2010 15:26

    Teenus ise OK, aga Klienditeenindus jätab kõvasti soovida! Ei mõista nemad et ei ole võmalik 0 kroonist pangaülekannet teha!

    Muidu on ok...tarneaeg on alati maksimaalne...st et kui on märgitud et 2-5 päeva vms...siis võid juba sydamerahuga 5 päeva oodata, suht kunagi ei saa saa neilt kaupa märgitud miinimum päevadega kätte!

    murka

    01.12.2009 18:30

    Sai tellitud kõvaketas. Läks aega, aga ikka kohale ei jõudnud, küll öeldi, et jõuab järgmine päev, aga tegelikult mitte. Vähemalt saadavad raha kiiresti tagasi.

    curjam

    28.10.2009 12:41

    Olen tellinud ox.ee-st mitmeid asju ning alati on kõik kiiresti ja probleemideta kohale jõudnud. Eriti meeldiv on ka tasuta kohaletoimetamine ning boonussüsteem.

    arnie2

    18.09.2009 08:53

    Lõpuks sain kauba kätte - üle kuu hiljem,kui tellisin.Mina igaljuhul ox.ist enam ei telli.Ei taha ootamisega halle karvu juurde saada.

    Mario

    16.09.2009 19:53

    Väga meeldiv teenindus, head hinnad, korralik pakkimine ning mainimata ei saa ka jätta tasuta ja kiiret transporti üle Eesti.

    Edukaid tehinguid tehtud juba mitmeid (s.h ka õrnemate asjade nagu monitori ja kõvaketta ost) ning kahtlemata kavatsen ka tulevikus OX.ee-st sisseoste teha.

    Aitäh meeldivate ostuelamuste eest!


    Mario

    arnie2

    12.09.2009 16:22

    Tellisin 14.08.2009 graafikajahutuse,kõrvaklapid,termopasta ja 2 venti.Ainuke asi mille olen kätte saanud,on termopasta - see tuli küll kiiresti.Teiste asjade tarne lükati 19-ndal edasi 28-nda peale. 28.08 sain rõõmustava meili,kus teatati,et kaup saabus lattu (graafikajahutus ja klapid). 03.09 saatsin ise meili,kus küsisin teavet oma tellimuse staatuse kohta.Vastati 2 meiliga.Üks lükkas tellimust edasi 10.09.2009 peale ja teises soovitati otsida asenduskaubad,kuna toimus tellimuse edasilükkumine. Täna on juba 12.08.2009 ja ma ei ole saanud ei kaupa ega ka teavet.Minu saadetud meilile,kus ma pakkusin välja,et saatku siis lattu jõudnud kaupgi mulle ära,ei vastatud.Lähipäevil saadan uue meili,eks näis,mis siis saab.
    Igaljuhul väga negatiivne kogemus.

    Eerik

    24.07.2009 22:24

    Sai tellitud PSU ja GPU. Mõlemad jõudsid päev pärast "täitmise tähtaega" kohale. (kulleri tõttu lisapäev)

    ihvike

    14.07.2009 15:41

    Siiamaani on kõik sujuvalt käinud, tarnetähtaegadest kinni peetud ja kaup õige.

    maalane

    22.04.2009 19:03

    Koduleht väga hea, liigub kiiresti, teenindus on tasemal ja asjad on jõudnud kohale õigeaegselt.

    Suurim +, on garantii kiirus, mis minu tootega kaasnes.

    maalane

    22.04.2009 19:00

    Koduleht väga hea, liigub kiiresti, teenindus on tasemal ja asjad on jõudnud kohale õigeaegselt.

    Suurim +, on garantii kiirus, mis minu tootega kaasnes.

    Mario Vaher

    22.04.2009 11:02

    Kiire ning meeldiv teenindus, kaup jõudis enne lubatut tähtaega kohale. 5+

    Roomet

    07.04.2009 16:10

    Tellisin jahuti. Toodi järgmisel päeval kohale.

    Tomingas

    22.03.2009 21:12

    Väga vilets ajaajamine! Tarneaegadest kinni ei peeta. Tarneviivitustest teatatakse alles siis kui ise asja uurid.
    Kuigi ox.ee kodulehel lubati mulle toote tarnet 7-päevaga (kaup partneri laos), siis kolm päeva pärst lubatud tarneaega polnud kaupa saabunud. Helistades ja uurides asja, teatatakse, et kaup saadetakse mulle homme välja. Pärast paari päeva asjatut ootamist potsatab meilboxi kergelt mõnitava maiguga kiri, et ox.ee meeskonal on rõõm mind tervitada, ning et uus tarnetähtaeg saabub nädala pärast. Vähe sellest, nädala võrra nihutatud tähtajast ei suudeta ka kinni pidada! Peale e-kirja saatmist ja arupärimist lubatakse jälle nädala pärast tarnida... ÄRGA TELLIGE SELLEST FIRMAST MIDAGI!!!
    TÄHTAEGADEST EI PEETA KINNI!

    OX.ee

    25.02.2009 13:07

    Morris, öelge palun oma tellimuse number. Me ei tea millise tellimusega võiks tegu olla. Aitäh.

    Arbuus

    27.12.2008 11:32

    Väga hea!Tegin tellimuse kell 18.00 sülearvuti kottile ja kohale jõudis juba järgmine päev kell 15.00.Toodi kohe uksepeale,kaup korralik ja tasuta kohaletoimetus super 5+

    GigAHerZ

    13.12.2008 11:31

    Taaskord jälle ostetud siit üht-koma teist aja jooksul ja siiani probleemivaba kauplemine jätkub. Kõik toimib nii nagu vaja ja kiiresti. Soovitan jätkuvalt.

    Viilutaja

    12.12.2008 23:26

    Olen tellinud OX.ee'st paar korda. Suvel kunagi sai Patriot mälud tellitud ja nüüd täna sain kätte SteelSeries kõrvaklapid. 3 päeva tagasi sai tellimus sisse antud ja täna käes. Läksin küll ise järgi, kuna ei suutnud järgmist päeva oodata, millal kuller oleks need toonud :P Mul on igatahes hea meel sellest firmast edaspidigi tellida. Koduleht on ka juba vägagi kobeda väljanägemisega. Edu!

    Perko

    01.12.2008 17:35

    Sai headset tellitud. Lubatud 7 päeva asemel läks aega 8, muidu normaalne.

    koputaja

    10.11.2008 18:28

    Olen tellinud sealt kaupa kolmel korral. Kui esimesel kahel korral täitsid nad tellimuse oma lubatud 10 päeva piires, see tähendab, et 10 päeval alles saadeti kaup välja. Siis kolmandal korral on asi positiivsemaks muutunud. Ainult paar päeva läks aega. Kuigi kiirust võiks tõsta. Tilk tõrva ka meepotti. Kuller ei suvatsegi helistada, et nüüd on pakk kohal. See läheb 95% ulatuses DPD kapsaaeda. Eks edaspidi siis rõhutatakse loodetavasti helistamise tähtsust. Seega sel korral hindeks 4, kuid pole kaugel hindest 5.

    PS! Teil on ilus koduleht!

    Ispert

    28.10.2008 18:25

    Tellisin septembri algul 2 produkti ox.ee'st
    1.Revoltec LIGHTMOUSE PRECISION 1.5
    2.SAPPHIRE HD3870 PCIE 512M GDDR4 2X DVI-I

    Hiir sai graafika kaardist päev varem tellitud, aga tuli graafika kaardist mõned päevad hiljem, okei see selleks transport polnud probleemiks, aga mis oli

    Graafika kaardiks mis tellisin oli siis see :
    http://www.ox.ee/est/product/87659

    nagu näete toote info pilti ja kirjeldust on tegemist dualslot videokaardiga mis võtab arvuti kastis 2 kohta, kaup aga mis karbis oli
    oli videokaardi teine versioon, small saphire
    mis on ühekohaline kaart. tootekood oli kah sama, kysisin siis et milles nagu asi, ja vastati et pilt ankeedil on illustratiivse tähendusega aga see peaks ikkagi tähendama ju et pildil olev produkt on ikka reaalselt müügil mitte pildil on 1 kaart ja kätte mis saad on hoopis madalama võimsusega ja mitte nii hea kaart mis pildil on, siis tuli teine kiri peale seda vastust neile et google otsingu järgi tootekoodi sisestades ja pilte vaadates tulevad kaks eri produkti et 50/50 et pooled pildid yhest produktist ja pooled teisest
    http://images.google.ee/images?hl=et&q=11122-03-20R&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

    see sinisega on see mis saadeti, punasega on see mida reklaamiti ja info järgi ka müüdi

    siis enam ei viitsinud jebida, närvid kallimad kui see kaart, kuigi oleks lootnud meeldivamat koostööd, nyyd tootekoodi kontrollides ja nende kodulehte siis saab ikka selle punasega dualslot kaardi kätte, mitte seda yhte väikest sinist safiiri kaarti

    Siis veel hiirest, kätte saamisest saati hiire rullik ei tööta korralikult kiilub kinni ja ei tea mida veel, rullik ma mõtlen mitte hiir ise, ja saatsin garantii teate 2 nädalat tagasi, tuli teada et võetakse paari päeva jooksul yhendust, aga vastus tuli alles täna, ja milleks ma selle hiire siis tellisin et vanat asendada ja nyyd tahavad et saadaksin selle tallinnasse, ja mida ma ise sel ajal ilma hiireta teen?

    ja kauba transpordi suhtes, kui nyyd aus olla, siis transport pole ju tasuta, transpordi kulu on aind kauba hinnale juurde lisatud.

    Kõva Kõver 2

    Djope

    22.10.2008 18:12

    Tellisin printeri, tellimisest kuni kauba kättesaamiseni kulus 2,5h :o , uskumatu aga tõsi, teine tellitud asi tuli ka lubatud aja raames kohale.
    Hea ja kiire teenindus(y)

    Gert

    21.10.2008 11:49

    Mis kullerteenust küll OX.ee kasutab, ei tea, aga nõuab otsest kontakti tellijaga et kaup üle anda.(postkasti teadet ei jääta) Seega peab põhimõtteliselt kasvõi teise linna järele minema... :P

    SogegaTyyp

    21.10.2008 01:28

    Kaks korda olen tellinud kraami, mõlemal korral olen rahule jäänud! Suur pluss on tasuta kojutoomine ja hea kaubavalik.

    Alo

    20.10.2008 14:50

    Teenindus oli väga kiire ja meeldiv.

    OX.ee

    25.09.2008 00:11

    koputaja, kas jutt on augusti lõppu - septembri alguse kohta?

    Nüüd on Euroopast tarnivate kaubaga on kõik korda saanud. Hullem juhul (tellides teisipäeval lõunaajal) saab klient tellimus järgmisel kolmapäeval kätte = 6 tööpäeva. Aga tellides esmaspäeval saab tellimus sama nädala laupäeval kätte = 4 tööpäeva.

    koputaja

    24.09.2008 00:27

    Ox.ee on üks imelik firma. Nad on teinud valmis endale kena kodulehe. Samuti tarnivad kaupa tasuta kliendini, kuid pean nõustuma mõningate eelpoolkõnelejatega, et tarneaegadest kinnipidamisega on raskusi. Saan aru, kõigil juhtub, kuid teavitus siis meilile või kõne telefonile oleks tervitatav. Ning SOOJALT SOOVITAN KORISTADA ÄRA SEE TARNEAEG LAOS OLEVATEL KAUPADEL 3-7 PÄEVA. Kui kättetoimetamine enne 7't päeva ei toimu niikuinii.
    Kahjuks kogemus on olnud siiamaani selline kahe tellimusega, seega teenib ka firma endale tubli kahe.
    Loodetavasti asjad mingil hetkel muutuvad, ning suudate asju hakata edastama kliendile sama kiiresti kui näiteks Arvutikeskus, kes on just sellega endale nime väga palju teinud.

    Zen

    11.09.2008 22:28

    Hinnkirjas neil palju eksootilist kauppa (Eesti hulgiladudes ei ole), mida teised firmad ei paku. Tellisin sealt, eksootilise kaubaga läks natuke rohkem aega, sain ilusti kätte ja probleeme ei olnud.

    OX.ee

    11.09.2008 14:43

    1. Asi on selles, et meil on automaatne süsteem, mis näitab laoseisu tellimuse tegemise hetkel. Meie töötajad tellivad selle kauba tellimuse tegemisele järgneva tööpäeva kestel ja mõnikord või selle kahe toimingu vahele jääda päris pikk ajavahemik. Selle aja jooksul võib laoseis nulliks muutuda. See oli siis mäluga juhtunud aps.

    2. Monitoriga oli nii, et esialgu oli kõik korras ja ladu kinnitas kauba väljasaatmise. Kuid mõne päeva pärast saime neilt kirja: "Toode LS21BRBAS/EDC on Soome laos märkega "küsi hinda" - nende hind on kõrgem." ja nad loobusid tarnest. Meie ei saanud siin enam midagi teha. Ja alles pärast seda vahetasime maksmise staatusele "makstud" (see on tõesti meie meeskonda puudus!) -> vaadake p. 3.

    3. Staatuse vahetumisel saadetakse kiri automaatselt ning, siis võib küll juhtuda nii, et alguses tellitatakse kaup ja hiljem muudatakse makse staatust. Sellepärast saite te esmalt teate "ülekanne jõudis kohale ja tellimust asutakse täitma". Enne seda teadet ei saa me muuta muuta makse staatust "raha tagastamiseks".

    ---
    OX.ee meeskond

    Kriitik

    09.09.2008 09:52

    Kahjuks on tegu väga ebastabiilse ja ettearvamatu teenindusega. Esimesed paar tellimust tulid üle ootuste ruttu kohale. Nüüd on juba teine ämber järjest kolisemas. Kusagil augusti keskel tellisin Corsairi mälud. Laoseis näitas 4 komplekti olemasolu, vormistasin tellimuse koos ühe teise olulise detailiga, mida vajasin kiiresti. Tellimuse staatus näitas, et kõik on korras ja kaup pandi teele. Kohale saabus ainult see teine jubin, alles järgmisel päeval sain meili, et mälusid kahjuks pole võimalik tarnida või otisgu ma asendustoode. Asendustoodet ma loomulikult nende kataloogist ei leidnud. Olin kaotanud sisuliselt nädala ja pidin asuma uuesti vajalikku mälukomplekti otsima. Seekord tellisin inglismaalt ja sain kätte 3 päevaga. OX'ist tellitud ja mittetarnitud mälude eest pidin raha ise nädal aega hiljem tagasi kauplema.
    Teine ämber oli alles nüüdsama, kui tellisin uue monitori. Kuna hetkel polnud võimalik kasutada pangalinki, tegin ülekande ja saatsin vastava teate firmasse. Järgmise päeva lõuna ajal ilmus tellimuse staatuse väljale märge "Edastatud kullerile". Viis päeva hiljem polnud kullerist kippu ega kõppu (vahele jäi ka nädalavahetus). Nüüd, peale meilitsi järelepärimist saabus äkitselt meil, milles teatatakse, et OX'il on meeldiv tõdeda, et minu ülekanne jõudis kohale ja tellimust asutakse täitma. Kuus päeva hiljem jõudis ülekanne kohale??? Ja nüüd võtab tarnimine aega veel kuni 3 päeva, nagu kirjas? Ei mingeid vabandusi.
    Sellega on minul mõõt täis. Aitab pullist. Edaspidi tellin vaid Zebra'st, kus kõik on seni laabunud tõrgeteta.
    OX'i probleem on väga aeglane reaktisoon programmivälistele teenindusjuhtumitele (kui midagi ei lähe nii, nagu teenindusprogramm ette näeb), kehv riigikeele oskus, üleolev suhtumine klientidesse (ei vabandata) ja programmi apsakad. Igal juhul soovitan eelistada Zebra keskkonda, vähemalt üle 4000 krooniste toodete puhul (transport tasuta). OX'i ainus eelis tundub olema odavam transport, kuid vilets teenindustase nullib eelise.

    kikas

    09.08.2008 12:59

    Tellisin mälupulga ja pakk tuli ilusti kohale ning ohoo mida pakutakse. Kaspersky teeb reklaami ning on pannud ühe kondoomi pakki :d

    Indrek

    16.07.2008 12:43

    Tellisin 14.07 ja sain kätte juba 16.07 hommikul !

    SOOVITAN !

    Raidzu

    09.07.2008 12:24

    Me like. :) Kiired poisid ja korralik kaup! (Y)

    kai

    09.07.2008 09:42

    Tellisin fotoka 7. juulil, täna, 13. kohal, mul hea meel. kõik oli kena ja kiire ja korralik. ja jube odav ka. Soovitan!

    Andykas

    08.07.2008 15:57

    Head hinnad, kiire teenus - soovitan :)

    Ezh

    25.06.2008 14:27

    KillerXP, kahjuks meil on üle 100000 kaubad ja käsitsi me seda ei saa kontrollida. Aga lähaajal on plaanis teha kataloogis muudused, et vigu saaks enam.

    --
    OX.ee meeskond.

    Hiiemäe

    21.06.2008 10:29

    Pood oli lahti 18:00´ni, aga sai tellitud poole seitsme aeg - kaup oli järgmine hommiku koduukse taga postiljoniga toodult(kuigi ma teises Eesti otsas)
    Toredad huumorimehed saatsid Kaspersky personaalse kaitse viiruste eest ka:D

    KillerXP

    21.06.2008 02:07

    hmm oli soov tellida toide endale sealsest e-poest kuid kuna nende tootekataloog on paksult vigu täis (või siis väheamsti toodetele millest mina huvitatud olen) jätan tellimise ära ja ei julge soovitada. Või siis vähemasti kontrollida toode eelnevalt üle.

    Vaatasin just corsairi toiteid ja küll väidetakse toite kohta, et on modular kuigi toide seda ei ole või siis väidab nimi, et toode on 650W kuigi tegelt pilt ja kirjeldus on 750W toote oma. Jättis väga kehva esmamulje. Võimalik, et sattusin nõrga lüli otsa kuid hea firma hoiab kõik oma küljed tugevad.

    Ricard

    14.05.2008 13:46

    Tellitud kaup lubatud ajaks ilusti kohal.

    gogik

    03.04.2008 11:12

    Tellisin paar asja! Sain enne tähtaja neid ka kätte! Asjadega rahul! Tänan koostöö eest! Jülgen soovitada!

    Ezh

    23.03.2008 19:58

    Saame küll lugeda. Kuid sel päevadel astus tööle uus töötaja ja Teie kiri jäi silma vahele. Palume vabandust ja lähema päevadel saadame info millal saate õige kaup kätte.

    Margo

    22.03.2008 11:39

    Pretentsioone kahjuks kas ei osata või ei taheta lugeda. Igatahes kaup tuleb kätte nädalaid hiljem ja karpi lahti tehes võib juhtuda, et olete saanud hoopiski vale toote!

    Ei soovita.

    Ezh

    23.11.2007 19:54

    www.ox.ee oli müüdud ja uus omanik garanteerib kõike probleemi lahendamine.

    Palume kõike pretentsioone kirjutada mailile: info@ox.ee

    Andres

    21.05.2007 22:29

    See, et neil garantii kusagilt Leedu kaudu käib on täielik jama. Vaio laadija ei taha kuidagi Eestisse tagasi jõuda.

    vecna

    14.05.2007 10:09

    Mina sain oma uue läpaka kahe päevaga kätte. Keeleprobleemi ei täheldanud.

    diizel

    05.05.2007 22:59

    Endal küll mingeid probleeme ei tulnud.

    silver

    18.04.2007 21:13

    Sain tellitud kauba kätte meeldivalt kiiresti. Karpi lahti tehtud, ei leidnud aga seest USB kaablit ( jutt siis mp3 mängijast), kuigi karbi peal ilusti kirjas mis sees peaks olema. Veel näha ,et karpi lahti võetud(rämedalt). Krt. Asi oli mõeldud kingiks. 0-punkti minu poolt OX-le.

    kaido

    15.03.2007 18:21

    Täna, ehk kuu aega pärast tellimuse esitamist ja maksmist ei ole kaupa veel kätte saanud. Saatsin hommikul neile e-kirja milles soovitasin neil kliente vahepeal mitte unustada.
    Just toodi kaup maja ette ära.
    Aga liiga kaua ootasin!

    lorenzo

    06.03.2007 12:02

    Ei soovita. Kaupade kataloog on OK. Aga
    tellimus läheb nagu musta auku. Peale tellimist saadavad meili, et "müügijuht tegeleb tellimusega". Tellimused jäävad sinu profiili alla kui "lõpetamata" (ka need eelmised mis juba ammu kohal". Mis staatuses su kaup parasjagu on, ei saa teada (see et on makstud, tean ma isegi). Aga kas on nende Leedu laost Eestisse toodud, ELSile antud jne. Lubatakse 1-3 päeva. Ei pea paika. Eriti nõme ongi just see tellimuste lehekülg: mingu siis kauem, aga muutku siis operatiivselt kauba liikumise olekuid. Väga nõrk sait.

    indrekr

    16.02.2007 16:45

    tellisin mp3-pleieri ja helikaardi, tulid nädalaga ilusti raplasse postimajja :)

    Gruppenfyhrer

    16.02.2007 11:16

    Tellimus sa kinnitatud aga kaupa ei tulnud, lõpuks maksti raha tagasi aga kaupa oli vaja mitte raha. Hoiduge sellest firmast.

    supir

    09.02.2007 21:12

    Oli negatiivne kogemus nendega.
    Enam sealt ei telli. Aitäh "koostöö" eest .

    time123

    09.02.2007 19:35

    * Töötajad valdavad eesti keelt halvasti.
    * Tarneaeg on lubatust kauem.
    * Tellisin emaplaadi, protsessori, mälud. Mälud olid LAHTISELT emaplaadi karbi sisse pistetud.
    * Kodulehel oli protsessori taktisageduseks märigitud 2000 MHz (3000+), karbi peal selgelt kirjas 1800 MHz 3000+.
    * E-mailile vastatakse kaua või üldse ei vastata.

    2 punkti sellepärast, kuna transpordi maksumus on Tallinnas üle 500.- tellimuse puhul 0.- ja koduleht suhteliselt viisaka välimusega.

    Ardo

    28.01.2007 18:57

    Meeldiv teenindus, head hinnad.

    Anti666

    27.01.2007 00:20

    Tellisin jahutusi arvutile, jäin väga rahule, ainult eestikeel neil lonkas. Muidu väga hea on see, et teatatakse siis, kui kaup kohal on ja ka siis kui kaup teele pandi.

    Üldiselt soovitan (Y)

    GigAHerZ

    24.01.2007 18:24

    Olen sealt tellinud kõvakettaid, videokaarte, mälu ja prosesid ning kõik on ilusti kohale toodud ja kõik on ka töötanud... Väga bueno koht see... Veebist saab ilusti tellida ja kui arve on üle 500kr, toovad tasuta kohale ka... 5(+)

    Aivar Brutus

    24.01.2007 12:28

    Tartusse tellimisel reedel tellitud kaup kolmapäeva hommikuks käes. Meilitsi teavitati kenasti kui kaup teele sai.