Firmakataloog

Näita kaarti

5 kommentaari

Telia

5 kommentaari

Telia

Aadress
Mustamäe tee 3, Tallinn, 15033
Reg. kood:
10234957
Üldtelefon:
123
E-post:
info@telia.ee
Kodulehekülg:
https://pood.telia.ee
Avatud:

https://www.telia.ee/ettevottest/kontaktid

Hinnakiri:
HV hinnakiri
Tooted:
Tooted HV-s
Tooteid:
1220

Ettevõtte tutvustus

Telia on Eesti suurim telekommunikatsiooni- ja IT-ettevõte. Telia soovib alati säilitada turuliidri positsiooni, pakkudes parimat klienditeenindust ja uuenduslikke lahendusi kodu- ja ärikommunikatsiooni valdkonnas.

Telia eesmärk on muutuda tootekesksest ettevõttest kliendivajadustest juhitud parimaks teenindusettevõtteks – partneriks, kes loob kliendisuhtega väärtust mõlemale poolele.

Telia poodides ja e-poes on müügil hoolikalt valitud ning ainult parimad tehnohitid! Kauba valikul saad tooteid võrrelda ning lugeda teiste kasutajate soovitusi.

Ostmise teeb mugavaks Telia järelmaksuga või liisinguga tasumise võimalus.
Lepingud saad sõlmida otse e-poes!

https://www.telia.ee/ettevottest/kontaktid

Kommentaarid

Firmakommentaare saavad postitada vaid ID-kaardiga autentinud registreeritud Hinnavaatluse kasutajad.
Konto saab ID kaardiga siduda Hinnavaatluse konto halduse lehel

Tanel

22.01.2019 21:56

Viimane ostukogemus oli väga positiivne.

muri666

27.12.2018 16:10

Kaup ilusti kohapeal olemas ja meeldiv teenindus. Mõni eurot kallimalt võib osta kui ei pea ootama nädalaid, nagu tavalistes netipoodides.

estonia123

02.07.2016 17:16

Kindlalt ei soovita, alternatiive palju. Säästke oma raha ja närve.
Ostsin Teliast 1. juunil telefon Samsung Galaxy S7. Otsustasin Telia kasuks eeldades, et tegu on suure ja kvaliteetse ettevõttega. Poes oli sõbralik müüa, kes avas pakendi ja näitas mis komponendid paki sees on. Kõik asjad tundusid olemas olevat ja viisin seadme koju. Kodus siis seadet lähemalt uurides avastasin, et üks nurkadest on täiesti must, nagu oleks asfaldi või mulla peale kukkunud. See tekitas küll huvi miks uus toode on sellises konditsioonis, kuid olles mitte pirtsakas klient otsustasin selle maha hõõruda ja edasi uudistada. Mustuse alt avanes kurb vaatepilt. Telefoni metallist ääres oli auk sees. Ääres oli veel mustust mille jätsin pühkimata, et Teliale näidata. Helistasin koheselt Telia infoliinile 123 kell 21:09. Seal vabandati ja soovitati telefonil mitte kilesid eemaldada, mitte kasutada ja see karpi tagasi panna ning järgmine päev samasse esindusse tagasi viia. Järgmine päev viisin seadme tagasi esindusse kus vestlesin sama teenindajaga. Rääkides selle loo temale, väitis ta, et kahjuks ei ole midagi eriti teha, sest seade on juba esindusest väljunud. Uurisin kas leidub alternatiive ja teine võimalus oli see ekspertiisi saata, mis oleks võtnud kuni 14 päeva aega. Sain ka aru, et tõenäoliselt palju õnne sellega ei oleks ja soovitati mul hoopis telefonile ümbris hankida, mis kataks selle täkke. Lisaks mainiti, et täke on väike ja seda on raske märgata, tekkis juba tunne nagu oleksin mina süüdlane. Otsustasin siis asjaolude tõttu seda mitte teha. Mulle ei mainitud isegi minu õigust toodet tagastada, sest möödas oli alla 24 tunni. Hiljem kodus siis telefoni kasutama hakates eemaldasin mustuse ja kiled ning avastasin et alumises nurgas leidub veel üks täke, kuid väiksem. Leian, et Telia on mind petnud. Antud toode on kas tehases kahjustada saanud või siis tõenäolisemalt kasutatud juppidest kokku pandud. Isiklik arvamus on, et telefon on lihtsalt kasutatud ja garantii korras välja vahetatud, kuid imestama paneb see, et isegi mustust ei oldud eemaldatud.

maatriks

21.07.2015 12:22

Ostetud kaupa üle aastate päris palju ja siiamaani on kõik kogemused positiivsed olnud. Eriti nüüd, kui tarnitakse kaup tasuta järgmiseks päevaks Omniva postiautomaati. Super!

felix kütt

15.04.2015 15:45

e-poest kaupa tellides nad lasevad sul valida omale sobiva kohale toomise aja, kuid paistab et kui kauba vedaja leiab et talle see aeg ei sobi siis ei too ta kaupa ka sel päeval ültse kohale. kogemus pigem negatiivne.