Firmakataloog

Näita kaarti

49 kommentaari

Arvutitark OÜ

49 kommentaari

Arvutitark OÜ

Üldtelefon:
601 1502
E-post:
info@arvutitark.ee
Kodulehekülg:
https://arvutitark.ee/
Hinnakiri:
HV hinnakiri
Tooted:
Tooted HV-s
Tooteid:
54403

Ettevõtte tutvustus

Arvutitark OÜ on aastal 2013 loodud Eesti kapitalil põhinev ettevõte.
 
Oleme spetsialiseerunud arvutite, komponentide, arvutitarvikute ja lisaseadmete müügile.
Meie klientideks on arvutientusiastid ja ka paljud oma ala professionaalid, kes tegelevad näiteks heli- ja videotöötluse või projekteerimisega ning vajavad seetõttu erilahendust nö spetsialistilt spetsialistile.
Oleme oma tarnepartneriteks välja valinud tootjad, keda on maailmas tunnustatud kõrge kvaliteedi ja innovatiivsuse poolest.

Meist on suhteliselt lühikese tegutsemisajaga kiiresti saanud Eestis väga tuntud kaubamärk.
Oleme suurim jaekett Eestis, kes pakub väga laia valikut arvutikomponente ja lisaseadmeid kohe laost.
Tallinnas on meil suur keskladu, kust otsetarned klientideni ja laialivedu meie poodidesse tagab ülikiire tarneaja ja hea kauba sortimendi kauplustes.

2017 aasta seisuga on meil jaekauplused kaubanduskeskustes Tallinnas, Tartu, Pärnus ja Narvas.
2017 aasta täidetud tellimuste arv kokku ületab 130 000.

Kaupluste töötajad on hästi koolitatud oma ala professionaalid ja spetsialistid, kes tunnevad arvutite hingeelu põhjalikult ja on ka ise huvitatud nii arvutitest kui arvutimängudest.


E-POOD JA TELLIMUSED
Avatud: 24H
Telefon: +372 601 1502 (E-R 9 - 17 va. riigipühad)
info@arvutitark.ee

HOOLDUS JA GARANTIIREMONT
Aadress: Türi 10E, 11313 Tallinn
Avatud: E-R 9 - 17, L-P Suletud
Telefon: +372 601 1504
garantii@arvutitark.ee

ÜLEMISTE ESINDUS
Ülemiste keskus
Aadress: Suur-Sõjamäe 4, 11415 Tallinn
Avatud: E-P 10 - 21
Telefon: +372 609 9300
ylemiste@arvutitark.ee

KAUBAMAJA ESINDUS
Tallinna Kaubamaja B-galerii
Aadress: Gonsiori 2, 10143 Tallinn
Avatud: E-P 9 - 21
Telefon: +372 601 2300
kaubamaja@arvutitark.ee

ROCCA AL MARE ESINDUS
Rocca al Mare Kaubanduskeskus
Aadress: Paldiski mnt. 102, 13522 Tallinn
Avatud: E-P 10 - 21
Telefon: +372 601 1244
rocca@arvutitark.ee

MUSTAMÄE ESINDUS
Magistrali kaubanduskeskus
Aadress: Sõpruse pst 201, 13419 Tallinn
Avatud: E-L 10 - 21, P 10 - 19
Telefon: +372 622 9226
magistral@arvutitark.ee

LASNAMÄE ESINDUS
Vesse Maksimarket
Aadress: Peterburi tee 62a / J. Smuuli tee 43, 13628 Tallinn
Avatud: E-R 10 - 20, L 10 - 19, P 10 - 17
Telefon: +372 622 9220
vesse@arvutitark.ee

KRISTIINE ESINDUS
Kristiine Kaubanduskeskus
Aadress: Endla 45, 10615 Tallinn
Avatud: E-P 10 - 21
Telefon: +372 602 8122
kristiine@arvutitark.ee

TALLINNA KESKLINNA KLIENDITEENINDUS
Aadress: Türi 10E, 11313 Tallinn
Avatud: E-R 9 - 18
Telefon: +372 601 1590
kesklinn@arvutitark.ee

TARTU ESINDUS
Raatuse Ärikeskus
Aadress: Raatuse 20, 51009 Tartu
Avatud: E-R 10 - 20, L 10 - 18, P 10 - 16
Telefon: +372 733 0059
tartu@arvutitark.ee

LÕUNAKESKUSE ESINDUS
Lõunakeskus
Aadress: Ringtee 75, 50501 Tartu
Avatud: E-P 10 - 21
Telefon: +372 776 4550
lounakeskus@arvutitark.ee

PÄRNU ESINDUS
Port Artur 2 Kaubanduskeskus
Aadress: Lai 11, 80010 Pärnu
Avatud: E-L 10 - 20, P 10 - 18
Telefon: +372 447 9696
parnu@arvutitark.ee

NARVA ESINDUS
Fama Keskus
Aadress:Fama tn 10, 20303 Narva
Avatud: E-P 10 - 21
Telefon: +372 332 4004
narva@arvutitark.ee

Kommentaarid

Firmakommentaare saavad postitada vaid ID-kaardiga autentinud registreeritud Hinnavaatluse kasutajad.
Konto saab ID kaardiga siduda Hinnavaatluse konto halduse lehel

Erko90

09.06.2019 16:03

Korduvalt tellinud ja tavaliselt leiab ka kohapealt lihtsamad asjad mõistliku hinnaga.

audi-äss

23.10.2018 13:19

Ei suuda tarnida õigeks ajaks kaupa!

margus645

19.09.2018 13:33

Ei soovita, antud tarneajad venivad tegelikkuses 2x pikemaks.

The RED

16.04.2018 14:25

Asjad pidi antud olema kulerile juba 13.04, aga nende apsaka peale anti alles täna. Soovitus, ära kunagi telli asja millel on 3-7 tööpäeva tarne või telli kohapeale.

maituikas

18.01.2018 10:47

Sai ostetud laos olevad tooted ning eraldi mitme kirjaga edastatud ka AT-le tarneaadress. Mitme päeva jooksul ei vaevu keegi kirjadele vastama ja otseloomulikult saadeti tooted aadressile kuhu neid vaja ei olnud. Klienditeenindaja vastas kirjale ammu peale seda kui kaup oli välja saadetud ja tarneaadressi polnud võimalik muuta. Järeldus - Pärnu mnt-lt südalinna jõuab kaup 3+ päevaga ja klienditeendus on 0 kvaliteediga.

TrippleX

20.12.2017 15:29

See oli mu 2ne kord, kui Arvutitargast tellisin, esimesel korra kõik hästi, seekord tellisin täpselt sama arvutimälu ja tellimus läks sisse 10. dets, kohale jõudmine 13. dets ja sobis mulle ilusti. 15. dets polnud midagi kuulda ja võtsin ühendust, vabandati ette-taha ja öeldi, et esmaspäeval (18. dets) Tln laos ja esimese kaubaga Pärnusse, lõpptulemus - mälu sain kätte täna 20. dets.
Ühesõnaga arvestada võib vähemalt 2x pikema tarneajaga, kui lubatakse ehk siis, ei soovita, kui asjaga kiire.

sasskinn12

30.11.2017 15:59

Super kiire ja meeldiv kogemus! Tellisin teleri, järgime päev oli juba kulleriga ukse taga.

MartK20

22.07.2017 11:17

Viimane kogemus jättis küll väga külmaks. Esmasp tellisin toote, mille kättesaamis kuupäevaks oli reede. Kuna toode pidi kohale tulema kulleriga, siis mõtlesin, et küsiks infot nende e-poe infoteledonilt (6011502). Esimene kõne kutsus pikalt, kuid lõpuks võeti vastu. Rääkisin neile oma murest. Luabti uurida ja tagasi helistada. 3 tundi möödus, siis mõtlesin ise tagasi helistada. Enam ei võetudki vastu. Tööpäeva lõpuni oli veel kaks tundi.... Nüüd pean terve nv ootama, et ehk keegi minu murega tegelema hakkaks.

AP2007

04.07.2017 18:30

many orders! always ok!!!

flameas

12.05.2017 15:16

Ainus miinus mis seotus Arvutitargaga on olnud läbi aega oli juhtum, kus pakiautomaati saadetud pakk oli väga halvasti pakendatud. Kahe (võrdlemisi kalli) toote ümber pandud must kile oli katki ja paki sisu selgelt näha.

Okman

26.03.2017 17:42

Siiani läinud kõik ladusalt :)

kenny91

03.02.2017 09:10

Kõik tellimused kiirelt kätte saanud.

hendrik32

22.12.2016 23:03

Tellisin korpuse (https://arvutitark.ee/est/tootekataloog/0/Fractal-Design-Define-Mini-C-35HDD-25SDD-uATX-ITX-must-257391). Tarneaeg oli 3-7 tööpäeva (eeldatav kättesaamise aeg oli 21.12)
14.12 andsin tellimuse sisse ja maksin ära, 21.12 sain kätte.
Soovitan! (Y)

bondionu

04.12.2016 19:12

Jõulukuu hinnatõus on olnud kõva!Muidu viisakas pood tarne osas.

m6mmikiisu

22.11.2016 15:09

Transport siiamaani olnud nii nagu lubatud.

Äsja ostetud ja defektiga toode garantii asemel minul asendati ilusti kenasti ja saadeti koju iseegi kulleriga.
( Väga meeldiv oli selline varjant. )

Teine garantii juhtum lahendati mõistliku aja jooksul kenasti ära.

lamp

17.11.2016 15:49

Hea valik ja esindatus.
Tärni võtavad maha 2 asjaolu:

Transport võib nädala või enamaga üle minna, teavitama ei vaevu keegi. Tellimuse jälgimisel või nädal aega ilutseda algupärane kuupäev.

Teiseks, garantii.
Ka vastostetud komponenti/kaupa ei vahetata ringi, vaid saadetakse (ilmselt läbi maaletooja) kaugele garantiisse.
Aega võib minna vabalt 1-2 kuud.
Asendust ei pakuta.

mis värk nende

10.11.2016 12:53

Meilitsi suheldes oli võimalik letihind madalamaks rääkida ning kaup oli peale makse sooritamist järgmine päev kulleriga kohal.

ASAD

08.09.2016 10:19

Sai ostetud SSL kõvaketas. Alguses uurisin. Vastati väga kiiresti. Sain küsimustele vastused. Peale tellimist oli kaup lubatud ajaks kohal. Vesse teeninduses väga viisakad ja kiire teenindus =)
Positiivne.
Miinusena tooks välja, et internetis maksmisel võiks olla rohkem valikuid. Näiteks paypal vms...


Edu!
J.

fatum

14.01.2016 13:08

So far I have been completely satisfied with the quality of service this company provides: I bought 4 different laptops from them in a span of 4 months and returned them all within a few days without any issues - fast and smoothly. In all cases it was not company\'s fault that laptops were defective (at least I do no accept light bleeding on 1500+ euro laptop) - they all sell them from the same stock... However, the company has proved that they stick to the law and that it is a trustworthy store.

Keep up doing good job, guys.

Marpz

22.12.2015 00:05

Positiivsed kogemused. 2-3 aastat tagasi komplekteerisin oma esimese arvuti. Jupid sai soetatud just AT-st odavate hindade ja laia valiku tõttu. Aastate jooksul olen tellinud veel erinevaid juppe ja hiljuti ka uue videokaardi. Kõik tooted on olnud terved ja täitnud oma eesmärki...

Killhoven

09.11.2015 14:00

Uskumatu firma. Garantiikohustustest üritatakse taganeda, klienti suhtutakse pehmelt öelda ülbelt. Tarbijakaitse komisjoni otsustest ei tehta välja :/

Kõigest sellest saab lugeda alates siit: http://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=8702245&highlight=#8702245

mihkelal

11.10.2015 23:28

Tellisin hiljuti tellisin uue kuvari, mille sain Tartu esindusest kolme päeva järel kätte.
Olen varemgi neilt mitmel korral kaupa tellinud ja seni on probleeme esinenud.
Varasema ostuga saatsin neile tagasi garantiisse SSD ketta, mis lakkas töötamast. Selle asemele anti mulle mahult suuremgi SSD ketas.
Lisaks on teiste veebipoodidega võrreldes Arvutitark olnud üks odavamate kaupadega poode.

Cofy

05.10.2015 13:00

Tallinna Kristiine esinduse töötajad on väga vastutulelikud ning viisakad ning ma ei räägi siin mõnest tehingust. Tooteid tellinud läbi e-kirja, läbi veebikeskonna, kui ka kohapealt \"letikaubana\" .

Isegi, kui vaja tekitada arvele lisarida koos lisainformatsiooniga pole keegi \"pilku\" visanud, samuti on suurema ostu korral tuldud vastu kliendi soovile väljastada erinevatele toodetele erinevad arved.

MacT

13.09.2015 15:27

Väga meeldiv kogemus.

Soetasin neilt PCI helikaarti, mis ei vastanud nõutele ning lisaks oli veel praak.
Garantii on neil väga puudulik.
Selle poega enam tegemist ei tee.

anckin

26.05.2015 14:33

Väga ebameeldiv kogemus, ei soovita kellelegi!

Tellisin ühel esmaspäeval 4 juppi arvuti komplekteerimiseks sh arvutikorpuse Corsair 730t, lubati hilisemat tarneaega sama nädala neljapäevaks. Neljapäeval selgus, et korpus ei ole veel kohale jõudnud, lubati ehk jõuab sama nädala reedel või hilisemalt järgmise nädala esmaspäeval (samuti muudeti tarneajad veebis toote jälgimises). Reedel muidugi ei jõudnud, esmaspäeval ka ei midagi. Selle peale helistasin esmaspäeval, et mis toimub ja kaua sellega läheb (sama toote saaks kätte Amazonist 2-3 tööpäevaga), selle peale öeldi, et kaup on teel ning tõenäoliselt teisipäeval või kolmapäeval jõuab, samuti lasin saata endale e-mailiga alternatiivsed variandid korpuse kohta, mis muidugi minule ei sobinud.
Teisipäeval ennelõunasel ajal helistati Magistrali esindusest ning öeldi selge sõnaga, et kaup on Eestis ja kulleri käes, et tõenöoliset saab teisipäevalsel päeval esindusest kätte. Pärastlõunasel ajal helistas mingi tüüp ennast tutvustamata ning ütles vaid, et on Aruvtitargast ja andis teada, et minu korpust ei tulegi, seda ei tarnitavat enam üldse - valigu ma mingi alternatiiv.

Siinkohal pean ära mainima, et Magistralis on iseenesest meeldiv teenindus, aga kui e-poe müügimehed ikka valetavad ja tekitavad nii palju segadust iseenesest väikesest asjast, siis järeldage ise, kas sealt on ikka mõtet midagi üldse tellida.

daqqer

23.03.2015 16:23

Garantiijuhtum võtab aega juba 2+ kuud. Siiani videokaart kuskil Saksamaal garantiis ja keegi täpset infot ei tea millal tagasi saan. Ei soovita kindlasti.

kmustkivi

02.03.2015 18:56

Soodsaim pakkumine, tarne lubatud perioodi jooksul ning seade töötab.

iceVice

26.02.2015 00:11

Tellisin endale mälukaardi netipoest, Kõigepealt näitas süsteem, et nende laos on toode olemas. Paar päeva hiljem helistatakse poest ja öeldakse, et kaup hilineb ning tahtsid kohe midagi muud pakkuda. Jälle nädalad mõõdusid vaikus, käisin kohapapeal küsimas ja õeldi, et esmaspäeval peaks käes olema. Vaikus, mõõdusid päevad, käisin vahepeal jälle küsimas ikka sama lugu. Lõpuks mingi päev helistasid ja ütlesid, et seda kaarti ei tulegi enam, et pakuvad mingit muud kaarti Soovisin siis sel juhul raha tagasi. Selle peale õeldi, et uurin asja. Vaikus jälle päevad mõõdunud. Vaatasin siis juba HV.EE teiste pakkumisi, hinnad olid kukkunud kõvasti, Nüüd näitas nende infos, et toode tuleb 3 päeva pärast. Ja siis tuli kiri, et asi kohal. Netipoodi ei soovita.

prokosmeet

26.01.2015 16:02

Täna sain siis teada, et 2 kuud tagasi ostetud toote, mis on garantiiremondis olnud sama kaua, eest tagastatakse raha. Keegi sellest muidugi ei ole mind teavitanud, vaatasin ka e-posti, kus puudub sellekohane teave - klient järelikult peab ise muret tundma kuidas oma raha või praak toode kätte saada.

Selgituseks siis, et ostetud sai praak toode 14-11-2014, täna 26-01-2015 sain ise helistades teada, et seadet ei saa remontida ja raha tagastatakse...

prokosmeet

26.01.2015 15:23

Edu kõigile kes sealt midagi ostavad, jääte tootest lihtsalt ilma! Tänaseni olen ostetud tootest ilma - Garantiis 2 korda juba! Kasutada sain toodet 1 minut.

Ei soovita kellelegi seda ettevõtet. Ostetud kaubal (Wifi ruuter N150 On Networks) oli adapter vigane lahti pakkides. Järgmisel päeval tagasi minnes koostati Garantiiakt GR14111... ja saadeti remonti, kuigi olin nõus ostma ka kallima varjandi ja raha juurde maksma - et kohe saada uus ruuter - sellest keelduti toodes välja tarbijakaitse seadusest paragrahvid. Remont kestis umbes 1 kuu, kuigi lubati müüja poolt 1 nädal. Tootele järgi minnes oli see ikka vigane kui proovima läksime. Viisime siis tagasi, jälle koostati akt GR141117018, nüüd siiani remondis.
Toote siis ostsin neilt rohkem kui 2 kuud tagasi, kasutada ei ole seda isegi veel saanud. Tänaseni ei ole seda tagasi saanud. Helistades on seal kõik ülimalt ülbed ja ebaviisakad, mingit tähtaega ei lubata ja põhimõtteliselt nagu sellise suhtumisega - ära helista, siis kui tuleb remondist tagasi siis tuleb!!. Täielik õudus.
Igaljuhul soovin neile oma äris edu, mida neil saavutada on muidugi loodetavasti ülimalt keeruline.

efka7

08.01.2015 18:19

Palju õnne sellele, kes e-poest tellida otsustavad ja praaktoode saavad. Tellisin adapteri, mis minu seadmega ei toiminud. Esitasin esimesel võimalusel neile vabas vormis tagastusavalduse, tõin ka välja põhjused, miks ma ei soovi seda toodet asendada millegi muuga. Sellest hoolimata paluti peenega garantiiavaldus täita. Pärast pikka jändamist ja oma soovide tegemist puust ja punaseks kanti lõpuks vaid tootemaksumus tagasi. Ilmselt härrastel jäi postikulu kahe silma vahele. Minu küsimuse peale, kuhu jäi tagastamata postikulu, otsustati vastamise asemel vaikida. Järelikult on tegu korralike juutidega, kellele aegajalt meeldib kliente lüpsata.

Lighto

07.01.2015 23:17

Aasta jooksul sai sehtud mitmeid suuremaid ja väiksemaid oste ning olen väga rahul selle poega!
Ehitasin endale täielikult Arvutitargast soetatud juppidest võimsa lauaarvuti. Ostsin ka suure monitori, kalli objektiivi ja muudki nodi. Kaup jõudis alati probleemideta kohale ja on kvaliteetne. Hinnad on üldiselt ühed parimatest. Veebipoest on mugav tellimuse staatust jälgida. Infopäringutele vastatakse kiiresti. Muide, arvutit ehitades tuvastasin vesijahutil tehasepraagi (tol ajal oli konkreetsel mudelil üldlevinud), viisin siis koos arvutiga AT Tartu esindusse, kus vaadati kiirelt üle, saadeti probleemi videosalvestis hooldusosakonda ja telliti kohe uus eksemplar asemele, ilma et oleks pidanud toodet Tallinnasse ekspertiisile saatma. Super! Esinduses kohapeal on ka üsna suur valik kaupu, mida uurida ja vajadusel kohe ära osta. Teenindajad on sõbralikud, vastutulelikud ja igati mõistliku suhtumisega. Soovitan!

El-Fuego

18.11.2014 00:45

Täiesti uskumatu täna helistati siis Arvutitargast. Peale lühikest vestlust selgus, et. AT tehnik ise olevat mulle helistanud ja rääkinud arvuti hoolduses tekkinud puudustest ja mina olevat nendega nõus olnud ning neist teadlik, peale mida arvuti saadeti mulle tagasi. Kahjuks unustasin küsida mis kuupäeval ta selle kõne mulle tegi. Peale seda pakkusin siis heatahtlikult enda sissetulevate kõnede eritust terve kuu lõikes. Veendumaks siis kas nad ikka on helistanud, vastuseks sain mingisuguse nähvamise ja sellega kõne piirdus. Huvitav kui ma nõus olin olemasolevate puudustega miks ma teie poole uuesti pidin siis pöörduma ja nõudma puuduste likvideerimist? Vot see on uus tase. Suur aplaus teile! Suudate te veel mind millegagi üllatada?

El-Fuego

16.11.2014 15:58

Halb kogemus. Arvuti käis hoolduses ja kui tagasi jõudis esines mitmeid miinuseid. Nüüd ligikaudu nädal juba tellitud kaubast möödas kuid ei ole asja ikka siiani kätte saanud. Kuigi sai telefonitsi räägitud nendega. Pidevalt on neil mingisugused arusaamatused ja infosulg. Ja kui küsida mis oli siis takistuseks siis tuli vastuseks, aga meie ei tea midagi. Pole kuulnud pole näinud!

Extsy

14.09.2014 10:31

Sai üks ilus ja suur teler ostetud.
Kõik toimis nii nagu lubadused olid.

Squekky

22.08.2014 23:27

Odav, kiire ja meeldiv klienditugi! Soovitan!

Markz

22.08.2014 13:12

Igal aastal paar kallit asja ostnud, alati hea teenindus ja kvaliteet! Soovitan!

kuri_kala

30.07.2014 14:13

Siiani kõik kokkupuuted selle firmaga positiivsed.

Siim159

26.06.2014 20:10

Nüüdseks olen ostnud päris hulga asju Arvutitarga netipoest ning ainult meeldivad kogemused. Klienditeenindus kiire (s.h tellimuste täitmine ja kliendiga suhtlemine) ja pakid kõik tulnud kohale lubatud ajaks. Kui kaup on kohal, siis pannakse samal päeval teele. Kui kaup laos, siis olen saanud enamasti kätte lubatust kõige kiiremini. Ning ka hinnad on soodsad.

dwdw

19.05.2014 16:42

tellisin kaupa kus oli märgitud tarne 2-4 päeva. kaup tuli 6 päeva. olin arvestanud sellega. ja keegi ei suvatsenud kirjutada et hilineb.

vaska

20.01.2014 00:00

Positiivne ostukogemus . Tellisin arvuti korpuse esmaspäeval( toodet ei olnud laos ) ja neljapäevaks sain ma kauba kätte.

CurJam

18.01.2014 19:04

Positiinvne ostukogemus. Tellisin veebipoest wifi ruuteri, ning juba järgmisel päeval oli see mul kodus võrku jagamas. Tellimuse staatuse jälgimise süsteem on ka meeldiv.

Andrez

21.12.2013 00:03

Tellisin kauba, maksin arve, läksin kaubale järgi. Kõik justkui sujus. Tähtaegadest peeti kinni ning pigem olid asjad paar tundi varem kohal kui lubatud ning sellest anti ka teada.

Karlip

13.12.2013 16:49

Kõik korras. Sai kahjustatud emaplaat garantii korras välja vahetatud, kõik sujus perfektselt ja klienditeenindus nii Tartus kui ka e-maili kaudu oli väga hea. Kiitused.

Soovitan!

Auron

20.11.2013 18:47

Sai kah hulga manti ligi võetud ja asjad liikusid ikka vägakiiresti minuni.

imthedevil

11.11.2013 10:58

Ühel kolmapäeval tellisin (tellitav 2-4 tp) arvuti jupid järelmaksuga. Mulle saadeti allakirjutamiseks leping, kus oli intress märgitud 17% kõrgemaks, kui enne räägitud. Õnneks panin seda tähele, saatsin lepingu tagasi ja palusin see ära muuta. Sain uue lepingu, mida lugesin põhjalikumalt. Seal nägin, et nii aadress kui ka postiindeks olid valed, kuigi minu saadetud kirjas olid need õiged. Saadeti järjekordne leping, mille ma siis allkirjastasin ja neile tagasi saatsin. Klienditeenindus oli oma vastustega kiire täpselt selle hetkeni, kuni ütlesin, et raha on makstud, edaspidi võttis kõigele vastamine hoopis pikemalt aega.
Reedel helistasin, et küsida, kaugel seis on ja vastati, et teisipäeval peaks kaup kohale jõudma. Teisipäeva õhtuks polnud midagi kuulda olnud ning helistasin Magistrali esindusse, kuhu oli kaup tellitud. Seal öeldi, et kaup on kohal küll, kuid kesklinna esinduses ning mulle jäi mulje, et nad Magistrali seda tellinud ei olnudki. Jõudsin siis napilt enne sulgemist kohale ja sain kauba kätte. Kuna arvet polnud veel selleks hetkeks ikka saanud, siis küsisin ka seda. Klienditeenindaja ütles, et just saatis selle meili peale, kuid minuni see ei jõudnud (kontrollisin ka spam kausta), sain arve alles järgmisel päeval uue küsimise peale. Mõned päevad hiljem tuli välja, et mulle oli antud vale emaplaat. Käskisid mul selle arvutist välja võtta ning just kesklinna esindusse tagasi viia, kuigi see on avatud ainult tööaegadel. Igal sammul, kui ma nendega kokku puutusin, pandi millegagi oluliselt mööda. Enam kindlasti ei soovitaks kellelegi!

dwdw

07.10.2013 21:35

positiivne kogemus, kaup kohal nagu lubatud, koralikult pakkitud. ok värk

Mängumasin

23.09.2013 23:05

Sai ostetud videokaart ja toiteplokk. Kuna teatud toiteplokki polnud esinduses kohal, siis pidid nad selle tellima. Järgmisel päeval oli see kohal ja sai ära tuua.

Mirc

29.08.2013 18:02

Kõik on okei. Staatuseid uuendati piisavalt ja kaup jõudis õigel ajal kohale.
Kaup täpselt selline nagu kirjelduses oli.
Väga mugav e-pood... ;)