TuruLiider.ee

5981 toodet
Kontakt
5981 toodet Hinnavaatluses

Kommentaarid

3,9
57 kommentaari
69%
0%
4%
6%
21%
Firmale kommentaari ja hinnangu andmiseks pead esmalt end autentima ID-kaardiga või siduma enda konto Facebooki või Google kontoga.
Seda saad teha Hinnavaatluse konto halduse lehel
NB! Pärast toimingu teostamist nõutav välja-ja sisselogimine.
milrom
February 21, 2024 • 12:17 PM

Paar korda Turuliidrist tooteid tellinud on. Minu kogemus siiani olnud igati positiivne. Klienditeenindus on olnud abivalmis ning vastanud emailidele kiiresti või helistanud telefoni teel. Viimase tellimuse puhul tarneaeg oli 1-3tööpäeva kohale tuli 2 tööpäevaga. Igal juhul soovitan.

positive
February 8, 2024 • 10:31 AM

Parima hinnaga kaup ei ole kunagi tegelikult laos, need on lehel "söödaks". Odavat kaupa tellides saad kirja, kus nad üritavad sulle kallimat kaupa maha müüa, nagu ka paljudel teistel siin kogemus.

CryxOC
April 21, 2023 • 8:42 AM

Olen paaril korral kodutehnikat tellinud. Kaup kiirelt käes, hinnad head.

matu21
January 30, 2023 • 11:08 AM

Ma saan positiivse lisada. Otsisin tolmuimejat. Turuliidris 50€ odavam, kui mujal. näitas, et "saadaval". Teisipäeval (24.01) saatsin kirja, et kas ikka on? Jah, täna tellite, neljapäeval (26.01) kohal. Kuna tagasiside suht niru ja päris korralik maxuvõlg, siis tegin tellimuse aga tingimusega, et maksan kohapeal, ettemaksu ei tee. 26.01 hommikul 10.45 kõne, et kohal, võite järgi tulla

erkok
May 17, 2022 • 1:53 PM

Hind hea ja kaup ilusti käes.

Anstradex
December 3, 2021 • 5:20 PM

Väga head hinnad ja kiir tarneaeg. Olen vära rahul, koguaeg tellin Turuliiderist

indrek1343
September 27, 2021 • 7:47 PM

Tellisin kauba, maksin arve, helistati toodet ei saa enam. Tahtsin raha tagasi, aga see võttis tohutult aega ja pidin selleks ise helistama. Kokkuvõtteks - lihtsalt üks suur ajaraiskamine.

Mildred
November 11, 2020 • 4:03 PM

Hindasin Turuliidrit 2 tärniga järgmistel põhjustel: toote rikutud turvakleebis, sellest mitteteavitamine ja kõvasti parendamist vajav kliendisuhtlus. Järgnevalt kõigest lähemalt. Tellisin neilt telefoni Samsung Galaxy Note10 Lite. Järgi läksin ise Türi tänavale; ese anti üle maja ees tänaval kiirustades ja sõna otseses mõttes möödaminnes. Toodet vastu võttes avastasin, et telefonikarbi "do not accept if seal is broken" turvakleebis on läbi lõigatud ja pakend seega lahtine. Puhas õnn, et juhtusin põhja alt kinni hoidma, vastasel korral oleksin karbi sisu kõige täiega asfaldile pillanud. Kui katkisele kleepsule tähelepanu juhtisin, väitis Turuliidri esindaja, et tarnija alati kontrollib, kas telefonide laadija on Euroopa oma, ning kinnitas, et telefon on ikka täiesti uus. Siis kiirustas ta minema, jättes mu olukorda seedima. Tootega ma keset tänavat turvaliselt tutvuda ei saanud ja esimese hooga ei osanud ka targemat teha kui see kaasa võtta. Kodus rahulikult uurides selgus, et saadud telefonil olid siiski kiled küljes ja põhitarvikud kaasas. Ainsateks nähtavateks defektideks olid mõned kriimustused ekraani kaitsekilel. Paraku on avatud pakendi puhul alati võimalus, et midagi on kaduma läinud või pahatahtlikult asendatud, või et telefoni on vahepeal maha pillatud jne. Seda silmas pidades ja pärast Samsungi ametliku Eesti esindusega konsulteerimist otsustasin asja tagastada. Kuna seade läks tagastamisele, siis sisse seda ei lülitanud ja seega töökorras oleku kohta kommenteerida ei oska. Turuliider soovitas samuti seadet mitte sisse lülitada, kuna sellega pidavat algama garantiiaeg - see tekitab jällegi küsimuse, kuidas siis olla kindel, et keegi teine pole seda garantiiaega juba alustanud. Mu elukaaslane suhtles Turuliidriga selle õnnetu toote asjus samuti ja talle öeldi, et iga teine telefon tuleb avatud karbiga. See käib siis vist ennekõike Samsungi telefonide kohta? Elukaaslane ostis enda uue Samsungi mõni aeg tagasi ka just Turuliidrist ning huvi pärast vaatasime selle vana karpi nüüd lähemalt. Selgus, et pealmise kleepsu all on peidus veel teine, originaalne turvakleeps, millel on pealmisest kleepsust märgatavalt erinevad lõikejäljed. Ehk siis tundub, et see karp oli ka varem avatud, lihtsalt sellele on uus ja teistsugune kleeps veel peale pandud. Positiivse asjaoluna oli Turuliider nõus mu rikutud turvakleebisega toote uuega asendama, kuigi toodet välja vahetama minnes hakati ootamatult hoopis meile ette heitma, et tagastatava seadme ekraanikilel on kriimud (mis muidugi olid seal juba minuni jõudmise hetkel)... Õnneks võeti asi siiski tagasi. Asendustoode tuli rikkumata turvakleepsuga, õige pistikuga laadijaga ja püsivara regiooniga DTM (Saksamaa, T-Mobile). See "laadijate kontrollimise" jutt iseenesest tekitab mitmeid küsimusi, aga nii või teisiti tundub mulle, et aus tegu oleks kliente rikutud turvakleebisest vähemasti omal algatusel teavitada, mitte vaikselt toode üle anda ja eeldada, et klient ei hooli (või et pole toodet vaja nt kingituseks). Püüdsin seda ka Turuliidri esindajale selgitada, aga tundus, et palju mõistmist see mõte ei leidnud. Nähvati midagi sellist, et saite ju uue telefoni, mis te veel tahate… Turuliidri üldine suhtlusstiil oli äärmiselt üleolev ja ennastõigustav, paratamatult jäi mulje, et selle poe jaoks on klient otsekui tüütu putukas, kellele ei pea jätkuma ei aega ega viisakust.

milrom
June 29, 2020 • 10:49 AM

Kogu protseduur toimis korrektselt, Kaup lubatud tahtajaks kohal. Vaga korrektne asjaajamine veebipoes.

Lalaa
June 26, 2020 • 1:28 PM

Tarneajad ja laoseis on VALE! Kirjas oli, et tarneaeg 1-2 tööpäev, reaalsuses helistati mitmeid päevi hiljem ja öeldi, et tarneaeg on 2 kuud!! Täiesti aktsepteerimatu selline pettus! Nüüd pean raha tagasi ootama veel ei tea kaua ja siis mujalt kaupa vaatama - kokku kulutavad lihtsalt su aega ja närve 2 nädalat. Olge targemad ja ärge kolistage samu ämbreid!

Tutvustus

Meilt te leiate nii suurt kui ka väikest kodutehnikat: pesumasinat, külmikut, sügavkülmikut, ahju või köögikomplekti, õmblusmasinat, televiisorit või kliimatehinkat. Electrolux, AEG, Zanussi, Bosch, Siemens, Samsung, LG, Indesit, Hotpoint-Ariston, Elica, Panasonic, Philips – kõik brändid on meilt saadaval soodsate hindadega ja parimatel tingimustel!
Meie koostööpartnerid on suurimad Eesti ja Baltikumi hulgilaod. Oleme alati valmis nõustada kliendi ja aidata teda teha parimat valikut. Kui meie sortimendist Te ei leia vajaliku kaupa – võtke meiega ühendust ja leiame Teie jaoks optimaalse lahendust.

Kauplused

Tagasi firmade loetellu