Firmakataloog

Näita kaarti

41 kommentaari

BIGBOX.EE

41 kommentaari

BIGBOX.EE

Aadress
Mustamäe tee 5, Tallinn, 10616
Reg. kood:
12457101
Üldtelefon:
5182073
E-post:
teenindus@bigbox.ee
Kodulehekülg:
http://www.bigbox.ee/
Avatud:
E-R: 8.00-17.00
Hinnakiri:
HV hinnakiri
Tooted:
Tooted HV-s
Tooteid:
29328

Ettevõtte tutvustus


Mis on BIGBOX.EE?

BIGBOX.EE meeskonna eesmärk - müüa kvaliteetseid originaaltooteid parima hinnaga.

BIGBOX.EE loomise põhimõtteks on, et iga meie külastaja ja ostja on meie loodud kogukonna liige, ja iga kogukond hoolitseb oma liikmete eest.

Soovime, et iga meie e-poe külastaja või ostja tunneks end erilisena, seetõttu pöörame rohkem tähelepanu TEILE ja klienditeenindusele.

Tõestuseks, et hoolitseme iga kliendi eest, oleme loonud Teile erinevaid võimalusi heaks klienditeeninduseks.

BIGBOX.EE-st tasub osta, kuna:

·      BIGBOX.EE hinnad on eriti sõbralikud;

·      BIGBOX.EE pakub KIIRET JA MUGAVAT kohaletoimetamise üle Eesti 1-3 tööpäeva jooksul;

·      BIGBOX.EE kvaliteetne toodete uksest-ukseni kohaletoimetamine kulleri teenuste abil;

·      BIGBOX.EE on toodete eest tasumiseks erinevaid võimalusi. Leidke endale sobivaim;

·      BIGBOX.EE klienditugi nii telefoni kui ka e-posti (teenindus@bigbox.ee) teel;

·      BIGBOX.EE klienditugi reaalajas: ekraani paremas nurgas vajuta linki „KÜSI SPETSIALISTILT!“

·      BIGBOX.EE pakub üle 30 000 erinevaid elektroonika ja kodutehnika tooteid;

·      BIGBOX.EE tooted on ettenähtud Euroopa regiooni turule, st kõikidele toodetele rakendatakse tootjate määratud garantiitingimused- ja vähemalt 2-aastane garantii;

BIGBOX.EE tooteid hooldatakse autoriseeritud hooldusesindustes.

Vaatamata sellele, et BIGBOX.LT 2013 aasta augustis tähistas üheaastase sünnipäeva, võime rõõmustada töötulemuste üle! Meid usaldavad enam kui 10 000 klienti Leedust ning väljaspool Leedut.

 

Kommentaarid

Firmale kommentaari ja hinnangu andmiseks pead esmalt end autentima ID-kaardiga või siduma enda konto Facebooki kontoga.
Seda saad teha Hinnavaatluse konto halduse lehel
NB! Pärast toimingu teostamist nõutav välja-ja sisselogimine.

redeen

24.02.2020 09:33

Ei olnud meeldiv kogemus.Kõigepealt üritatakse pähe määrida lisagarantiid,mida BOSCH-i tooted ei vaja,kestavad piisavalt kaua.Kaasas polnud eestikeelset kasutusjuhendit ning arvet paberkandjal.Lubasid saata elektroonilisel teel,mulle see ei sobi,trükkigu ise välja ja pangu tootega kaasa nagu kord ja kohus.Nii mugav ei pea olema.Tarbijakaitsega ähvardades saadavad juhendi ja arve postiga.
Oli see siis seda väärt?!
Nigel!

Killhoven

19.02.2020 19:38

5+ tuleb ära.

Pühapäeval tellisin kallima teleri ja teisipäeva varahommikul tuli kohale. Vedas et laos oli, aga kogu suhtlus jättis mulje kui korralikust poest ja mitte odavmüügi kohast - hoiti hästi kursis kauba liikumisest, asjatundlikud soovitused, juba teatati ette kuidas aitavad võimalike probleemide korral tulevikus.

Carlsair

19.02.2020 13:31

Puhtalt teeninduse süsteemi eest 5+. Ilma et oleksin pidanud midagi täpsustavat üldse ütlemagi teati juba kohe mis asja ma tellida plaanin ning osati ka hetkega tarneküsimusele vastata

MaaMies

02.02.2020 13:24

Kuivati, mille ostsin, on super.
Seejuures ostukogemus oli nigel. Alustuseks polnud kuskil märget, kui pikk on tellimisperiood. Sellest olenemata tellisin. Sama päeva õhul napilt enne kella 19-t helistab Bigbox esindaja ja teatab, et tellimise aeg on 10 tööpäeva. Et tegu oli järelmaksulepinguga, ei olnud mul mõtet tehingut katkestada. Seejärel jahvatab mulle 4 minutit järjest, kui tähtis on nende lisagarantii, ja et masin läheb kindlasti katki peale 2-t aastat ja seda olenemata sellest, et ma teda kaks korda katkestada üritasin. lihtsalt tuimalt rääkis edasi. Tellimiskuupäev oli 16. detsember. Reedel, 27.detsembril(möödunud 7 tööpäeva) tuleb e-maili teatis, et tellimus on TÖÖTLUSES. Laupäeval 28.ndal teatis, et on välja saadetud. Esmaspäeval - vaikus. Teisipäeval - vaikus. Helistan DPD-sse, et peaks mulle pakk olema. DPD ütleb, et "jah hommikul pandi auto peale. Peaks jõudma täna tööpäeva jooksul". Ja jõudiski 31.detsembril kaubaautoga teeotsa peale - õnneks oli kuller niipalju inimene, et kahe peale saime roclaga masina välisukseni lohistatud.
Kuigi kõik jõudis lubatud aegade jooksul kohale, oli mul g-mailis juba 6 mittemidagi ütlevat meili ja tarne(mida veel toimunud polnud) kohalejõudmist pidin ise ennustama - inimesed peavad ju kodus olema, et saadetis vastu võtta.
Raske sõbrale soovitada. Ei taha teada, mis garantii korral toimuma hakkaks.

Urmas87

06.01.2020 18:37

Viimane tellimus 5+.

mcskymaster

31.12.2019 17:53

Ostsin kõrge külmkapi.Asi tuli kohale dpd kulleriga.Kuna see oli vaja viia teisele korrusele, siis kilet ja kaitset väljas lahti ei hakanud võtma.Vaatasin pakendi väliseid vigastusi ja need puudusid täielikult.Kuna kõik tundud korras olevat, siis andsin dpd kullerile allkirja ära ja lasin ta minema.Toas aga selgus, et külmkapil oli küljepeal mõlk.Ja kuna selle koha pealt pakend oli täiesti terve, siis ilmselt oli see tehtud sinna juba tehasest.Andsin koheselt ka bigbox.ee inimestele sellest situatsioonist teada ja sain vastuseks, et oleksin pidanud kiskuma külmkapi pakendis kulleri autos välja ja siis riskima sellega, et kaup oleks teisele korrusele transportimisel viga saanud.Teine võimalus oleks olnud see, et oleks transportinud kauba ülesse , selle lahti pakkinud ja siis 30 minuti pärast kullerile allkirja andnud.Selline asi vist aga ei toimi.Lisatärnid annan selle eest, et kaup jõudis kohale suht normaalse ajaga, aga üldiselt negatiivne kogemus.

ToivoA

31.12.2019 12:28

Jagan oma negatiivset ostukogemust Bigbox.ee internetikaubamajast. Jõulukingiks mõeldud epilaator sai tellitud 16.12. ja järgmine päev saabus meilile kinnitus, et toode on posti pandud ja saabub 2 päeva pärast. 24.12. hommikul siirdusin uut jõulukinki otsima, sest tellitud toode polnud ikka veel kohale jõudnud. 30.12. võtsin ühendust Bigbox klienditeenindusega, kes andis teada, et paki saabumine on veninud Omniva aeglase teeninduse tõttu ja kirjutati mõnitavalt, et oleksin pidanud valima DPD kullerteenuse. 31.12. saatis DPD kuller sõnumi, et pakk saabub hommikul kella 11 paiku (kuigi olin valinud tarne Omniva pakiautomaati), lõpuks sain paki kätte ja seal oli selgelt kirjas, et pakk pandi posti alles 27.12. Leedust. Viimane ost igaljuhul sellest netipoest, poleks raske ju olnud teada anda tegelikust tarneajast, rääkimata klienditeeninduse hilisemast vassimisest ja mõnitamisest.

akibo

30.12.2019 10:08

Sai 'hambad ristis' (kuna ise lootusetult hiljaks jäänud) 16.12 tellitud kaup, mis laos olemas oli. Helistasin veel pärast tellimist üle, et kas ikka jõuab, kuna jõulupakki vaja panna - "kuna tegemist mitte kõige suurema tootega, siis peaks jõudma".
HV foorumist jäi silma, et aasta varem 16.12 tellinud kasutaja sai oma kauba 3ndal jaanuaril. Hinge kinni ei hoidnud..

19.12 hommikul pakk ootamatult ukse taga ja valmis vastuvõtmiseks. MEGA!

Telefonisuhtlus oli väga sõbralik ja arvestades kui vähe enne jõule tellitud sai siis tarne kiirus ootamatult hea. Soovitan.

stommi

22.12.2019 19:46

Kõik korrektne, kaup järgmine päev kohal, kiidan!

Andres71

20.12.2019 13:29

Meeldis väga ettevõtte kiire tarne ning paindlik hinnapoliitika. Tellisin teleri, mis jõudis juba järgmisel päeval kulleriga kohale. Oli väga armas ja tänuväärne üllatuskingitus Lavazza kohvipakk tänu maksespetsiifikale. Naudime kohvi ja meenutame positiivsete emmotsioonidega.

krooks2

17.12.2019 07:50

Klienditeenindus on väga viisakas ning iga probleemiga koheselt abivalmis. Tekkisid mõned üksikud arusaamatused, kuid need said kiiresti lahendatud. Hind ja kvaliteet väga hea!

stommi

15.12.2019 15:19

Korrektne ja ülikiire teenindus ja kaubavedu, kiidan!

aeropiloot

28.11.2019 15:49

Tellisin nõudepesumasina. Järgmine päev võeti ühendust, et masin on laost otsa saanud. Pakkusid alternatiive, kuid kahjuks need ei sobinud. Soovisin raha tagasi saada ja järgmiseks päevaks oli raha kontol. Lisaks oli antud toode ka nende kodulehelt eemaldatud (mitte nagu reset.ee). Seega soovitud toodet ma kahjuks ei saanud aga kaupleja käitus korrektselt ja jättis positiivse mulje.

Ants3

08.11.2019 14:37

Väga hea, kiire ja asjalik teenindus. Kuna soovitud toodet laos ei olnud, leiti kiiresti veidi paremate omadustega toode sama hinnaga. Lisaks kiire tarne. Üks meeldivamaid teenindusi e-poodide seas.

sazz666

06.08.2019 09:56

Pakiautomaadi optsioon oleks väga teretulnud. Hetkel ainult kulleri võimalus.

tonka

26.07.2019 12:50

Väga kiire tarne, arvestades, et see Leedust teostati. Külmkappi aga tuppa ei toodud mingil põhjusel - see oli üllatav. Edaspidi pean küsima selle üle või hoopis mujalt tellima, kus mu eeldus realiseeritakse igal juhul.

jaanus-

22.07.2019 12:49

Poe teenindus on väga abivalmis ja pole vaja karta kui valitud toode peaks otsas olema, nad saavad sulle parema kauba soodushinnaga pakkuda, sain sedasi omale rift s kuna hp mixed reality oli laost välja müüdud tellimise hetkeks.

jliigand

29.06.2019 09:34

Tellisin robottolmuimeja. Väga hea hind, järgmisel päeval tõi kuller juba ära. Kiidan teenusepakkujat.

zx

15.05.2019 14:23

Hind ahjul hea ja kiiresti-mõistliku hinnaga kohal ka veel. Helistati, pakuti lisagarantiid ka juurde ja räägiti seadme tugevatest ja nõrkadest külgedest. Hea küll!

pyrex

13.02.2019 21:00

Tellisin pühapäeval pesumasina. Kolmapäeval jõudis kohale. Tip top. Teenindaja oli meeldiv.

devteam

01.02.2019 20:38

Tellisin teleri nädalavahetusel. Esmaspäeval helistati üle, suhtlus oli meeldiv. Telerit pakuti juba kolmapäeval kohaletoimetamiseks. Sain muuta kohaletoimetamise aega ja kohta vastavalt soovile. Kõik oli tip-top. Teleriga ka väga rahul.

dzb

01.02.2019 14:14

Kuigi ei saanud kaupa soovitud ajaks kätte, võeti kiiresti ühendust ja selgitati, miks tarned hilinevad ning pakuti kõikvõimalikke lahendusi alates raha tagasi maksmisest kuni tellimuse muutmiseni. Hinnad väga mõistlikud ja suhtlus viisakas, soovitan.

rimas

23.01.2019 17:30

Hinne ka reaalselt.

rimas

23.01.2019 17:28

Sai ostetud siit telekas. Kaup oli 2 päeva pärast käes. Maksta sai kullerile kaardiga.
Minu hinne 5+

Seenevana

08.01.2019 16:00

Tellisin ühe tellimusena konvektori ja külmiku. Konvektor toodi väikese masinaga (millel oli peal makseterminal ja sai maksta kaardiga), külmik toodi samal päeval suure masinaga, sellel terminali peal ei olnud ja maksin kullerile sularahas. Kauba transport oli kiire ja tasuta! Väga korrektne asjaajamine veebipoes. Annan hindeks 5+

dj24

03.01.2019 11:45

Tahtsin jõuludeks kaupa kätte saada. Pidevalt öeldi, et homme tuleb. Jälgimiseks koodi ka ei saanud, seega helistasin DPDsse. Tuli välja, et bigbox jättis DPDle numbri andmata ja nad ei saanud helistada, seega AHI jäi toomata. Vaatasin ise ka igaks juhuks arve üle ja minu poolt number neile antud. Õnneks sai kiiresti lattu järele sõita, aga kulleritasu makstud bigboxile... EI soovita seda ettevõtet.

infect

06.12.2018 13:40

Teadlikult venitasid tellimusega, sest ei olnud kindlad tarneajas. Telefoni teel küll kinnitasid, et on tulemas. Ilmselt olid tegelikult teadlikud, et see on pigem 50-50, et nendel kuskil laos see olemas on. Kodulehel seega vale informatsioon, et toode oli laos. Toode ei olnud laos, vaid oli tellimisel nende enda mingi partneri kaudu.

Jann1

03.12.2018 13:20

Juba teise teleka ostnud sealt ja alati kõik okei olnud. Kiire transport!

trip

27.07.2018 17:29

mingi kolhoos.
kauba juures isegi "laos" linnuke olemas, kuid pärast raha maksmist tuleb kõne "äää, vabandust, antud mudel pole saadaval"

enne kui hakate sealt midagi tellida kindlasti veenduge et kaup ikka "saadaval"

pipars

16.01.2017 14:54

Ebameeldib kogemus. Tellitud kaup jõudis kohale paari päeva pärast. Kaup oli kõrge külmkapp, mis oli vigastada saanud.
Lasin DPD kulleri minema. Helistasin poodi, et küsida mis nüüd saab. Kapil üleval servas väike terav mõlk, selgus DPD kulleri jutult, et see oli kummuli läinud tal, kinnitus tross lahti tulnud, seega kukkunud. Poe klienditeenindaja vastas, et kappi sees võibolla tõesti on klaasid purunenud, soovitati kapp tagasi saata.
Firma on internettipood, mille käigus selgus, et kaup tuleb tagasi saata Leetu, kodulehel ka kirjas:
Tagastatavad tooted peavad olema tagastatud BIGBOX.EE kontori aadressile: Savanoriu pr. 136, Kaunas, LT-44148, Leedu.
Selgus veel, et kaup oli juba vigastada saanud Lätis, mille saadeti edasi Eestisse ja siis minule. Pikalt venis see kõik protsess, külmkapile järgi tuldi ka alles nädala pärast, kui olin meelde tuletanud, et see ikka saatmata ja ootab nende tellitud DPD kulleri.
Külmkappi raha mulle ei tagastatud, lubati uus kapp asemele saata, muidugi selle saatmine ka venis, seega kokku kuskil 3-4 nädalat oli see protsess pikk, ikka ja jälle tuletades meelde, et kapp pole ikka veel kohal.
Soovitan parem osta kaupa ikka poodidest, mille kontor pole välismaal. Algul jäi juba mulje, et pean
firma kontoriga hakkama vestlusi pidama vene keeles, inglise ja kui oleks osanud siis leedu keeles. Tänu toredale klienditeenindajale telefoni otsas jäi seekord Tarbijakaitse ametisse kirjutamata ja ootasin külmkappi ära. Klienditeenindaja oli väga sõbralik, üritas probleemi lahendada, ta oli vahendaja minu ja firma kontori vahel, mitmeid kordi helistas ta ise mulle, väga hea töötaja. Kuid kuna firma kontori poolt asjade ajamine, protsess venis ja kauba eest raha mulle ei tagastatud, pean firma hinnangule lisama kõige madalama hinnangu astme.

es0sef

02.01.2017 10:41

Ostsin Samsungi 55\" teleka. Pärast tellimist oli kaup 2. tööpäeval enne lõunat kulleriga juba kohal.

Killhoven

19.12.2016 20:48

Ostsin kallima LG teleri. Väga meeldiv kogemus. Lisaküsimustele ja kommentaarile vastati kiirelt, anti ka paki jälgimise võimalus ja kaup liikus nagu võinuks eeldada.

anotomix

12.09.2016 12:13

Küsisin Live Chat-is kas toode on neil reaalselt olemas ja saab seda tellida ja nad vastasid, et jah olemas.
Täitsin tellimuse vormi, aga enne maksmist igaks juhuks kontrollisin inforegistist firma tausta ja seal leidsin, et firmal oli augustis 2016.a võlg ~16 000 EUR-i. Sellega sain aru, et miks nendel on nii \"madalad\" hinnad võrreldes teistega. Õnneks ma loobusin maksta ja ostsin sama toode Euronicsis. Väga põnev asi oli see, miks ma kirjutan seda kommentaari sain kiri nendelt, et selle toode mis \"ei ole veel reaalselt tellitud\" ei ole võimalik osta, sest asi ei ole rohkem müügis ja pakuti asemele teised tooded...

Asi on selles, et ma küsisin LiveChatis, et nad kontrollisid kohe kas olemas või mitte, aga lõpuks sai teada, et EI OLE.
Reaalne hinnang on: -1 / 5

DigeBeni

21.09.2015 17:17

Üritasin osta kodumajapidamisse vajalikku töövahendit. Mujal oli valitud toode letikaup, kuid BB jäi silma ~30€ soodsama pakkumisega ja kuna pole varem selle poe teenuseid kasutanud, siis otsustasin proovida. Kahjuks sain tellimuse esitamisest järgmisel päeval teate, et kaupa pole ja pakuti asenduseks teist, kuid andmete poolest poole viletsamat toodet. Loobusin ja palusin pakkuda ikka esmalt valitud toote parameetritega sarnast toodet. Pakutigi, tervelt 2 valikut, millest ühe valisin. Järgmine päev aga jälle teade postkastis, et valitud toodet pole, mis on äärmiselt kummastav, sest see oli nende endi pakkumine. Paluti valida uus toode, mille peale küsisin, et mille järgi saaks otsustada, mida neil võimalik üldse tarnida. Selle peale tuli veel päev hiljem vastus, milles soovitati järjekordselt toodet, millest olin selgesõnaliselt ja väga objektiivsel põhjusel juba loobunud. Rohkem ei soovinud nende peale oma aega raisata ja küsisin raha tagasi, mille nad ka suhteliselt operatiivselt tagasi kandsid ja mis andis hinnangusse ühe tärni juurde. Kokku raiskas see tegevus ära terve nädala, seega mitte just kõige kiirem klienditeenindus.

Arusaadav, et kaupu hinnakirjas palju ja kõike ei jõua kogu aeg kontrollida, kuid pakkuda ise välja toode ja siis sellega ämbisse astuda ning hiljem üritada pähe määrida toodet, millest juba loobutud, ei jäta küll hea muljet. Spekuleerides, võiks lausa kahtlustada, et teatud toodete hinnad on nimme odavamad, et inimest oma poodi meelitada. Tänapäeva automaatika võimaldab kõiksugu trikitamist.

kikass

15.07.2015 15:30

Ostsin teleri - kätte sain päeva jagu varem (esialgu lubatust). Suhtlus ka meeldiv, seega ainult kiidusõnad.

Quadcore

18.05.2015 16:19

Sain iphoni 6 kätte, kiiresti korralikult, soovitan!

lindmark

18.05.2015 11:18

Soovitan, teler käes soodsalt ja kiirelt!

El-Fuego

17.04.2015 15:27

Telefonidele ei vastata. Helista kuna tahad ja kõik konsultandid on koguaed hõivatud. Emailile vastust ei ole siiani saanud.
Negatiivne kogemus!

ready

11.02.2015 09:55

Tellisime külmiku. Töö kiire ja korralik.

Betamax

23.12.2014 20:39

Ei suuda iPhone\'i tarnida, kuigi märgitud, et tarne 1-3 tööpäeva. Tellimisest mitu nädalat möödas, raha makstud ja nüüd selgus, et telefon kusagil \"tee peal kaduma läinud\".

eidzio

02.10.2014 14:26

Tellitud sai esmaspäeva lõunal 55\'\' Samsung teler. Ega algul ei süvenenud, et kaup võiks tulla väljaspoolt Eestit (e-pood Eesti aadressiga). Kulleri logit vaadates selgus, et pakk liigub minu suunas Leedu-Läti-Eesti. Kuid vaatamata sellele, oli teler (2 päevaga) kolmapäeva lõunaks minuni toimetatud ja teleri eest tasusin kullerile sularahas.
Ausalt öeldes enamuse kordadest pole Eesti piires pakk nii kiirelt kohale jõudnud.