Firmakataloog

Näita kaarti

8 kommentaari

Hansapost

8 kommentaari

Hansapost

Aadress
Luite 19A, Tallinn, 11313
Reg. kood:
11226210
Üldtelefon:
611 5511
Faks:
611 5510
E-post:
hansapost@hansapost.ee
Kodulehekülg:
https://www.hansapost.ee/
Hinnakiri:
HV hinnakiri
Tooted:
Tooted HV-s
Tooteid:
220980

Ettevõtte tutvustus

Tere tulemast Hansaposti veebikaubamajja!

Hansapost on mõnusalt kodune kaubamaja tervele perele ja igaks olukorraks! Praktiliste kaupade laia valiku, kiire ja kvaliteetse teeninduse ning alati soodsate hindadega kaubamajast leiab igaüks endale midagi meelepärast ja vajalikku. Aastaringselt, 24 tundi ööpäevas.

Hansaposti kataloogi koondatud iga kaubagrupi parimad pakkumised. Meie veebikaubamajast leiad ka täpselt samad tooted ja lisaks palju suurema valiku igas kaubagrupis ning eripakkumisi ja sooduskampaaniaidRegistreeri end kindlasti meie püsikliendiks – ostuprotsess on kiirem, mugavam ja saad osaleda oksjonitel. Telli ka meie uudiskiri ja oled alati kursis kõige uuemate ning tõesti heade pakkumistega!

Postimüügikataloog HANSAPOST alustas tegevust juba 1997 aasta kevadel ja sai kiiresti tuntuks üle kogu Eesti ja Läti oma laia kaubavaliku, taskukohaste hindade ja paindliku teenindusega. Tänaseks on Hansapostil kümneid tuhandeid püsikliente Eestis ja Lätis, kellele jõuab aastas 12 korda otse koju meie parimate pakkumiste kataloog.

Olete alati oodatud tellima!

Kommentaarid

Firmale kommentaari ja hinnangu andmiseks pead esmalt end autentima ID-kaardiga või siduma enda konto Facebooki kontoga.
Seda saad teha Hinnavaatluse konto halduse lehel
NB! Pärast toimingu teostamist nõutav välja-ja sisselogimine.

kristo11

07.07.2020 19:37

Tellisin külmkapi, tarneajaks oli märgitud ca 2 nädalat. 10 päeva hiljem tuli mail, et toode on laost otsas ja juurde ka enam ei tule. 10 päeva võttis aega, et laost selline info kätte saada.

Tly

29.05.2020 13:23

Ootasin tellitud kaupa 2 nädalat, eeldatava tarnekuupäevani. Kui helistasin, kuulsin, et seda toodet ei tarnita enam üldse. Lubati tellimust muuta, et saaksin asenduseks teise toote. Kui küsisin järgmine päev igaks juhuks üle, ütles teenindaja, et mu tellimusel on jätkuvalt see toode, mida enam ei tarnita - st tellimus oli ikkagi muutmata. Järgnes pikk asjaajamine, kokku suhtlesin 5 klienditeenindajaga, kellest igaüks rääkis erinevat juttu. Lõpuks andsin alla, tühistasin tellimuse ja tellisin soovitud toote teisest firmast.
Peale selle käis kogu suhtlus telefoni teel, midagi kirjalikult üle ei kinnitatud ja seega ei ole hiljem ka võimalik midagi tõestada. Viies teenindaja LUBAS minu küsimuse peale saata mulle kirjaliku kinnituse - aga loomulikult ta seda siiski ei teinud.
Firma suudab saata iga päev oma reklaami, aga vajalik infot ei liigu absoluutselt! Teenindajad on äärmiselt ükskõiksed, ei vabandata tekkinud segaduse pärast, ainult leitakse õigustusi (me ei jõua kõike jälgida, tellimusi on palju, kliente on palju, jne). Väga väga väga negatiivne kogemus! Iialgi ei osta sellest firmast enam midagi.

yuliia7

28.02.2020 15:31

Tellisin külmiku, teleri ja pesumasina, valisin ka transpordi teenus mis maksis 32 eur. Helistasin, et küsida kas tehnika tuuakse tuppa, vastus oli et ei, suur tehnika tuppa nad ei too. Tellimuse vormis kusagil ei olnud nähtav, et transport ainult trepikojani. Sellega tuleb arvestada.

Karlsson

15.01.2020 22:16

6ndal tellisin. Vaikus oli 15nda kuupäevani. Saatsin 13ndal kirja. Automaatvastuses soovitati kasutada tagasiside lehte. See leht näitas 404. Peale helistamist selgus, et laos pole ja läheb kauem. Ehk siis äärmiselt sitt teenindus ja kui kodulehel on kirjas, et laos on olemas, siis seda ei maksa uskuda. Tõsi, 15ndal, nõude peale, tagastage raha, siis tehti seda kiiresti.

mighty

06.09.2019 13:32

Hiinast jõuab ka kaup kohale kiiremini kui sellest firmast. Ootan juukselõikusmasinat ja kodulehe chatis öledakse juba kolmandat nädalat, et järgmine nädal peaks saabuma. Hoidke sellest firmast kaarega eemale. Väga ebameeldiv ja ükskõikne suhtumine. Raha käes ja sinu tellimusest ei hoolita.

Fugitive

05.08.2019 23:52

Tellisin lükandustega (mõlemal ukse peeglid nö seespool, et keskel tekiks ruut) riidekapi. Kirjas oli, et kohe saadaval (kaup laos) ja võimalik ka kiirväljastus. Kiirväljastust ei võtnud - valisin, et lähen ise järgi.
Järgmine päev oli kiri postkastis, et valmis väljastamiseks laos. Läksin ise järgi käruga ja kõik oli ok. Kapp on õigesti kokku pandud aga peeglite kõrgus ustel erineb ca. 5mm võrra. Otseselt ei häiri ja ilmselt tehase praak, aga siiski.

waterfall

20.01.2018 15:28

Tellisin multikeetja hansapostis, ooteaeg oli kuni 7 päeva.
Peale tellimust möödas 2 päeva (reedel) ja sain kirja, et sorry peaks ootama veel 7 päeva.
Kui möödus 9 päeva (reedel) mingit teadet ei tulnud ja juba ise helistasin ja küsisin kus kaup on, öeldi et tuleb veel oodata.
Mingi poole päeva pärast tuli kiri, et sorry kaup on otsas ja saate asenduseks tellida teise parema kaupa, kuid tegelikuses oli see kaup (mudel) halvem, seega tegin otsust raha tagasi saada. Peale seda tuli vastus, et raha saate tagasi mitte hiljemalt kui 2 nädala jooksul.... Nüüd pean ootama millal nad mulle raha tagasi saadavad

sutsaki

21.11.2017 15:50

ostsin kitarri, klapid ja telefoni. Jõudsid kõik koos ja aega läks päevi 2koma5. igati positiivne kogemus.