VIVA Elektroonika

2654 toodet

Kommentaarid

3,7
8 kommentaari
67%
0%
0%
0%
67%
Firmale kommentaari ja hinnangu andmiseks pead esmalt end autentima ID-kaardiga või siduma enda konto Facebooki või Google kontoga.
Seda saad teha Hinnavaatluse konto halduse lehel
NB! Pärast toimingu teostamist nõutav välja-ja sisselogimine.
elkur
August 16, 2018 • 6:59 AM

Hoidke sellest e-poest nii kaugele kui saate ning ka edaspidi kõigist Roman Vasjukovi tegemistest. Tänasel päeval on tegelased tarbijakaitse mustas nimekirjas ning põhitegevuseks tundub olevat klientide raha omastamine.

Edgar
August 9, 2018 • 6:34 PM

Enne raha saamist oli kliendisuhtlus väga korralik, mille jooksul kinnitati tootele 10 tööpäeva tarnet. Selle info alusel vormistasime tellimuse ning kandsime omalt poolt kinnituseks raha üle. 10 tööpäeva pärast kauba kohta uurides anti mõista, et kaup hilineb ja on Leedu laos kinni, lubati sama nädala reedeks kohale. Reedel ennelõunat ühendust ei võetud, seega võtsime ise kontakti. Öeldi, et kaup täna ikka ei jõua, aga kindlasti on teel, sest on osa suurest tellimusest. Nii käis see jant mitu nädalat edasi, kusjuures hilisematele e-maili teel päringutele ei vastatud ja samalt numbrilt helistades ignoreeriti ka kõnesid. Kuna kuus nädalat hiljem ei osatud ikka veel midagi adekvaatset toote tarne kohta teada anda, siis loobusime tellimusest ja küsisime raha tagasi.

Kasten247
April 16, 2018 • 3:51 PM

Tellisin endale ahi, pliidiplaat, nõudepesumasin, külmik, pesumasin ja õhupuhasti. sain ilusti kauba kätte. Kui paigaldaja tuli, selgus et olen eksinud ja nõudepesumasin on vaja 45cm aga tellisin 60cm. Kauba sain kiiresti välja vahetatud (tagastasin toode pakendis ja sain uus kätte). Hea teenindus. Soovitan.

Tannnn
March 20, 2018 • 5:58 PM

Olen poest tellinud mitu korda kaupa, alati kiiresti käes ja korralik ja garantiiga. Soovitan, mingeid probleeme ei ole olnud.

Tannnn
March 18, 2018 • 12:08 PM

Olen poest tellinud mitu korda kaupa, alati kiiresti käes ja korralik ja garantiiga. Soovitan, mingeid probleeme ei ole olnud.

vahelduvool
February 27, 2018 • 8:01 PM

Tellisin intergreeritava pliidi. Tarneaega polnud kirjas, ning tellitud ta sai. Keegi minuga Vivast ühendust ei võtnud kõik kõned ja päringud pidin ise tegema. Eesimesena saatsin meili 10 päeva hiljem alates tellimuse esitamise kuupäevast. Märgin siinkohal ära, et maksin kauba eest tellimise päeval. Esimesele ja viimasele meilile keegi ei vastand. Siis helistasin kolm korda, paar päeva pärast lubatuid kauba saabumise päevi. Iga kord erinev jutt ja kindlat vastust, et mis põhjusel kaup hilineb ei antud. Uskusin iga kord, et kaup jõuab selleks ajaks minuni. Neljandal korral samuti, aga siis vihastusin ning küsisin kas ma saan oma kauba või te kannate raha tagasi. Esmalt ja kindlalt vastati me kanname raha tagasi, ei mingit vabandamist ega viisakust. Lisaks kui firma kirjutab, et nad töötavad hommikul 09:00kuni 18:00ni siis oleks huvitav teada miks keegi toru ei võta kell 09:08. Aga 09:19 vastatakse meeleldi ning tagataustal on kuulda kollegide hommikusi kohvi vestlusi. Hetkel pole veel raha tagasi kantud aga kui seda ei juhtu siis ehk Tarbijakaitse aitab. Kokkuvõttes ei soovita seda firmat.

February 6, 2018 • 11:20 AM

Заказал плиту и комфорку бош, очень хороший сервис, всё доставили и установили в обещаный срок. Спасибо.

September 22, 2017 • 8:04 PM

Zakazala duhovku , varochnuju poverhnosti i televizor. Privezli vse v naznachennij srok i zanesli v kvartiru. ochen milie rebjata! Sovetuju vsem! Molodci!!!!

May 31, 2017 • 7:22 AM

Olen mitu korda antud poest kodutehnikat tellinud ja olen teenindusega rahul. Pesumasinat isegi tõsteti tuppa. Paar aastat tagasi oli Vivast ostetud tolmuimejaga garantiijuhtum, mis oli kiiresti lahendatud - sain uut aparaati. Soovitan.

September 5, 2017 • 7:43 PM

Esmane kontakt meeldiv ja vastutulelik, kuid sellega asi piirdus. Soovisin osta sügavkülmikut ja külmkappi. Paraku ei saanud igal ajal kodus olla ja kokku lepitud päeval (20 päeva peale tasumist) kaup kohale ei jõudnud. Kui helistasin, siis lubati tagasi helistada aga seda ei tehtud (situatsioon korduv). Lõpuks saadeti e-kiri kus süüdistati kauba hilinemises kullerfirmat ja anti uus kuupäev. Antud kuupäeval jõudis kohale vaid sügavkülmik. Kui jällegi hakkasin telefoni teel infot küsima kus mu kaup on lubati tagasi helistada, kuid seda ei tehtud (situatsioon korduv). Lõpuks ei vastatud mu kõnedele, klienditeenindaja kätte saamiseks pidin kasutama võõrast numbrit - siis hakati valetama, et tuli rikutud külmkapp ja uus saabub paari päeva pärast. Leppisime kokku kauba kätte saamise päeva - loomulikult kaupa ei tulnud. Kui helistasin (kätte sain kasutades võõrast numbrit) hakati udutama, et me ju leppisime järgmise päeva kokku (ei saanud seda teha kuna järgmine päev oli juba kuu aega ette planeeritud kodust eemal olla). Lõpuks leppisime järgmise kauba kätte saamise aja. Loomulikult kaupa ei tulnud. Järgmine päev kõnedele ei vastatud, vaid kanti lihtsalt kauba maksumus tagasi. Ja seda pärast minupoolset kõnet, kus tegin selgeks, et pöördun tarbijakaitsesse kui ma ei saa tellitud kaupa (mille eest oli ka esimene osamakse juba tehtud) ja seda ma ka tegin. Kõige enam pani hämmastama ja solvas ka see, et mingit vastukaja kauba puudumisele ei tulnud. Väga lihtne oleks olnud helistada, vabandada ja öelda, et andke andeks tarnega on probleeme jnejnejne. Kõik probleemid oleks olnud lahendatud ja oleksin valmis olnud veel ootama. Väga negatiivne kogemus ja ei soovita tellida kaupa sellest firmast.

Tutvustus

Teie usaldusväärne partner alates 1996

Kauplused

Tallinn, Koidu 89

Tagasi firmade loetellu