3 kommentaari
Euronics
3 kommentaari
Euronics
- Aadress
- Laki põik 6, 12918 Tallinn
- Reg. kood:
- 10508414
- Üldtelefon:
- 651 2222
- E-post:
- klienditeenindus@euronics.ee
- Kodulehekülg:
- https://www.euronics.ee/
- Avatud:
- Hinnakiri:
- HV hinnakiri
- Tooted:
- Tooted HV-s
- Tooteid:
- 2864
Tegevusalad
ARVUTID JA INTERNET; Arvutitarkvara; Arvutustehnika müük; KAUBANDUS; Fototehnika müük; Audio-videotehnika; Kodumasinad; Garantiiteenused; CD ja DVD toorikute müük; Süle- ja tahvelarvutite müük; SIDETEHNIKA; Mobiiltelefonide ja tarvikute müük; GPS navigatsiooniseadmete ja tarvikute müük; Andmeside ja multimeedia ; Käekellad; Droonid ja helikopterid; Arvuti– ja konsoolimängud; Tasakaaluliikurid
Ettevõtte tutvustus
Euronics on suurim koduelektroonika ostugrupp Euroopas. Euronicsi kett asutati 1990. aastal, liites endasse kohe 5 riiki - Saksamaa, Belgia, Hollandi, Hispaania ning Itaalia. Tänu pidevale kasvule on tänaseks Euronicsist saanud Euroopa suurim elektroonikakaupade ostugrupp, ühendades tänaseks 35 riiki ning pakkudes kvaliteettehnikat enam kui 11000-s kaupluses. Olles orienteerunud just Euroopa turule, pakub Euronics elektroonikakaupu, kodutehnikat, telekommunikatsiooni- ja arvutikaupu enam kui 600 miljonile tarbijale.
Eestis alustas Euronicsi kaubamärk tegutsemist 2003. aastal ning on tänaseks esindatud 19 kauplusega. Lätis on avatud 6 kauplust ning Leedus on samuti 4 Euronicsi kauplust. Baltikumis kokku on Euronicsi kaubamärgi all tegutsevaid kaupluseid 29 ning müügipinda on kokku üle 20 000 m2. Kaupluste asukohad ja täpsem info: www.euronics.ee, www.euronics.lv, www.euronics.lt.
Kommentaarid
Siiani vaid positiivsed kogemused olnud
Täna sai siis saaga omale lõpu. Aga nagu ikka ega ei saanud seegi kord ilma jamadeta. Kuna ma seda toodet ei saanud mida tellisin siis pidin natuke juurde maksma. Maksin samal päeval (reedel) päeval kohe ära (kella kahe paiku). Ootasin nädalavahetuse ära ja hakkasin esmaspäeval uuesti sorkima. Pidi tegelema asjaga. Teisipäeval sorkisin siis edasi ja väidetavalt ei olnud ülekanne laekunud. Küsisin kas sellega läheb taas kuid. Siis lõpuks võeti vaevaks asjaga tegeleda. Pärast seda sai lõpuks oma toote kätte. Samuti on eksitav boonuspunktide lugu. Päev peale ostu sooritamist. Mina sain need alles eile ehk 97 päeva hiljem ehk alles siis kui pakk välja saadeti. Mul endal on neist savi aga äkki mõnele hea teada. Vat nii teeb Euronikcs meil elu lihtsaks.
Kallim aga selle eest saab kohe toote kätte.
Firmale kommentaari ja hinnangu andmiseks pead esmalt end autentima ID-kaardiga või siduma enda konto Facebooki kontoga.
Seda saad teha Hinnavaatluse konto halduse lehel
NB! Pärast toimingu teostamist nõutav välja-ja sisselogimine.