Firmakataloog

Näita kaarti

3 kommentaari

Euronics

3 kommentaari

Euronics

Aadress
Laki põik 6, 12918 Tallinn
Reg. kood:
10508414
Üldtelefon:
651 2222
E-post:
klienditeenindus@euronics.ee
Kodulehekülg:
https://www.euronics.ee/
Avatud:

https://www.euronics.ee/kauplused

Hinnakiri:
HV hinnakiri
Tooted:
Tooted HV-s
Tooteid:
1522

Ettevõtte tutvustus

Euronics on suurim koduelektroonika ostugrupp Euroopas.  Euronicsi kett asutati 1990. aastal, liites endasse kohe 5 riiki - Saksamaa, Belgia, Hollandi, Hispaania ning Itaalia. Tänu pidevale kasvule on tänaseks Euronicsist saanud Euroopa suurim elektroonikakaupade ostugrupp, ühendades tänaseks 35 riiki ning pakkudes kvaliteettehnikat enam kui 11000-s kaupluses. Olles orienteerunud just Euroopa turule, pakub Euronics elektroonikakaupu, kodutehnikat, telekommunikatsiooni- ja arvutikaupu enam kui 600 miljonile tarbijale.

Eestis alustas Euronicsi kaubamärk tegutsemist 2003. aastal ning on tänaseks esindatud 19 kauplusega. Lätis on avatud 6 kauplust ning Leedus on samuti 4 Euronicsi kauplust. Baltikumis kokku on Euronicsi kaubamärgi all tegutsevaid kaupluseid 29 ning müügipinda on kokku üle 20 000 m2. Kaupluste asukohad ja täpsem info: www.euronics.ee, www.euronics.lv, www.euronics.lt.

Kommentaarid

Firmale kommentaari ja hinnangu andmiseks pead esmalt end autentima ID-kaardiga või siduma enda konto Facebooki kontoga.
Seda saad teha Hinnavaatluse konto halduse lehel
NB! Pärast toimingu teostamist nõutav välja-ja sisselogimine.

Tom11Tom

29.07.2020 21:44

Täna sai siis saaga omale lõpu. Aga nagu ikka ega ei saanud seegi kord ilma jamadeta. Kuna ma seda toodet ei saanud mida tellisin siis pidin natuke juurde maksma. Maksin samal päeval (reedel) päeval kohe ära (kella kahe paiku). Ootasin nädalavahetuse ära ja hakkasin esmaspäeval uuesti sorkima. Pidi tegelema asjaga. Teisipäeval sorkisin siis edasi ja väidetavalt ei olnud ülekanne laekunud. Küsisin kas sellega läheb taas kuid. Siis lõpuks võeti vaevaks asjaga tegeleda. Pärast seda sai lõpuks oma toote kätte. Samuti on eksitav boonuspunktide lugu. Päev peale ostu sooritamist. Mina sain need alles eile ehk 97 päeva hiljem ehk alles siis kui pakk välja saadeti. Mul endal on neist savi aga äkki mõnele hea teada. Vat nii teeb Euronikcs meil elu lihtsaks.

Tom11Tom

30.06.2020 19:34

Ei soovita. Kauba tarne ajaks pidi olema kuni 45 päeva. Tänaseks kui möödas 70 päeva pole ikka veel kaupa saanud. Esimese küsimise peale kui tarne aeg sai täis siis lubati 10 päeva pärast, loomulikult ei ilmunud ka siis see kaup kohale. Uurisin lubati nädala pärast, loomulikult ei midagi. Ei ole sealt keegi ühendust võtnud, vabandanud ega mingit hüvitist pakkunud.

Araablane

15.07.2019 19:06

Kallim aga selle eest saab kohe toote kätte.