1a.ee kommentaarid

July 6, 2022 • 11:17 AM

Juba teine kord kui kaup jõuab puudusega või saadetakse vale kaup.

raidoparl
September 1, 2021 • 1:01 PM

Ootasin kaupa peaaegu terve kuu ja lükati korduvalt nädala kaupa täheaega edasi. Viimaks tuli e-mail, et toode pole enam saadaval ja tellimus tühistati. Sealjuures müüakse sama toodet endiselt palju kõrgema hinnaga kodulehel edasi.

olia09
July 8, 2021 • 10:52 AM

Tellisin kaup 8 päeva tagasi. Tehtud 4x lisahelistamist, aga vastust ei saanud- kus on kaup, mis toimub ja millal jõuab kohani. Ei telli sealt enam kunagi mitte midagi, väga ebameeldiv kogemus!

volts333
June 13, 2021 • 3:26 PM

Väga halb koht, ei telli sealt enam kunagi mitte midagi. Keeldusid garantiikorras toodet ümber vahetamast! Kirjadele ei vastata ja aeti mingit jura!

Jüri Öö
February 23, 2021 • 1:30 PM

Olen viimastel aastatel 1a.ee veebipoest teinud rohkem kui 10 tellimust. Alati on kõik sujunud tõrgeteta ja kaup alati lubatud ajaga või isegi kiiremini kohale jõudnud. Seega pole ma teenindusega pidanud kokku puutuma ja seda ei oska hinnata. Aga mitte ühestki muust Eesti veebipoest ei ole nii mugav asju otsida ja hinnad on ka enamasti paremad kui mujal.

grusias
December 24, 2020 • 12:11 AM

1a.ee puhul on tegu petturitega : enne ostu uurisin kas 2a garantii kehtib ka firmale ostes, nagu garanteerib Arvutitark ja ka Faunder. Vastus oli jaatav. Paraku Noctua ventika 1a ja 4 kuu suremise järgselt saadeti hoolimata esialgsetest lubadustest uksest välja.

Sanja
October 30, 2020 • 6:17 AM

Pärast ostu sooritamist tuli kiri, et toote juures olnud tarneaeg ei vasta tegelikkusele, vabandame. Viiest tööpaevast sai kümme.

Heamees4
August 31, 2020 • 8:56 AM

Soovitan kiire tarne ja kohaletoimetamine ning alati on hea ülevaade kaubale asjalikud lahtiseletatud viited.

ummiq
April 3, 2020 • 8:13 AM

Seni on kõik tellitud kiirelt kohale jõudnud. Probleeme pole olnud. Hind on ka ok enam-jaolt. E-pood on ka ok, enam-jaolt.

Karl P.
March 3, 2020 • 8:58 AM

Tellisin robottolmuimeja, mis tuli 2 päevaga kohale. Seega ostuga igati rahul.

tanel545
January 6, 2020 • 7:52 AM

Enamasti on kogemus hea, kuid tihti on see probleem, et firmal tekivad tarneprobleemid "suure nõudluse tõttu" või mingid "vead süsteemis tarneaegade kohta." Soovitan seda kindlasti silmas pidada et kauba juures näitav tarneaeg ei pruugi olla täpne. Nii suure firma kohta lubamatu.

aaali
December 31, 2019 • 7:36 PM

Päris palju asju tellinud, kõik on vastanud kirjeludustele ning saabunud peale väljasaatmist kiiresti.

KarTmaN
November 22, 2019 • 1:32 PM

Üldiselt rahul ja 1A-st olen vist kõige rohkem asju tellinud üldse. Kord päevas tuleb email uutest hindadest. Seega on hea silma peal hoida soovitud toote hinnal. Kui õigel ajal jaole saada, siis võid täitsa hea hinnaga saada. Tasuta transporti olen harva saanud(mingi kampaania raames). Tarneajad on vahest veebis pikad, kui tavaliselt on pakk isegi varem kohale jõudnud. Mõne nädalase tarneajaga toote võib vabalt saada ka mõne päevaga.

thunderz
April 4, 2019 • 10:46 AM

Olen rahul toodetega, mis sealt tellinud. Tarneajad veidi pikad, aga lubatud ajaga pakiautomaati kohale tulnud, isegi päev varem tavaliselt. Pakitud on väga korralikult olnud, seda peab ka ära mainima!

andyco
March 27, 2019 • 6:30 PM

Korralik pood. Aastate jooksul olen omajagu manti tellinud, kõik olen kätte saanud. Viimane kord küll lükkus tarneaeg edasi, kuid kaup jõudis mõistliku aja jooksul kohale. Pole küll 1a-ga mingeid probleeme olnud nagu mõned allpool kurdavad.

Jüri Öö
March 4, 2019 • 7:49 AM

Olen mitu korda tellinud ja igal korral on kõik ette antud ajaga kohale jõudnud. Väga viisakas pood.

R0lf
November 30, 2018 • 12:08 PM

Mina olen rahul. Korduvalt sealt pakiautomaati tellinud ja tähtaegadest kenasti kinnipeetud.

Wilts
October 31, 2018 • 8:24 PM

Kui tead mida E-pood tähendab ja kuidas/kust kaup liigub siis ei saa pettumust valmistada. ise juba 5 aastat seda lehte kasutanud, üle 5k kaupa tellind ja pole ühtegi probleemi olnud.

kristjan7
October 5, 2018 • 8:37 AM

Väga kehva kogemus! Enne kauba (pesumasina) tellimist küsisin infotelefonilt infot reaalse tarneaja kohta. Sain sealt adekvaatse info, mille alusel ma tellimuse tegin. Tarnekuupäevad lükkusid pidevalt edasi ning kui küsisin infot kauba saabumise kohta, siis soovitati pöörduda otse kullerfirma poole. Kullerfirmalt konkreetset vastust ei tulnud ning soovitati kontakteeruda uuesti tellijaga. Selleks ajaks oli kätte saabunud reede õhtu ning enam tellimustega keegi ei tegelenud. Miks peab klient otsima kaupa taga?! Kui järgneva nädala alguses asusin uuesti enda tellitud kauba otsingutele, siis raha tagasi nõudmise peale hakati kaupa otsima. Mõned päevad hiljem tuli vastus: "Leidsime pesumasin ülesse ja homme hommikul kuller lepib toimetuse kokku kliendiga." Kuidas on võimalik pesumasin ära kaotada?! Konkreetsest veebipoest mina enam kaupa ei telli.

Tanel
September 12, 2018 • 8:40 AM

Sai tellitud palju erinevat kaupa. Tarneajaks lubati 3 nädalat, tegellikuses saabus kaup nädalaga. Soovitan.

enigma
July 9, 2018 • 8:18 PM

Tellisin Sigma rattakompuutri.Sain kätte,toote pakend oli tugevalt kulunud.Toode sees ei olnud uus, olid selged kasutamise jäljed.Tagastasin toote.Raha sain kätte 1 päevaga.Taheti müüa kasutatud toodet uue pähe.Päris õudne kogemus.

xenover
March 29, 2018 • 8:37 AM

Tellisin mänguriläpaka sealt. Pühapäeva õhtul panin tellimuse teele ja kolmapäeva hommikuks oli pakiautomaadis. Kaasa pandi veel tasuta mängupult ka seega pluss punktid selle eest.

March 16, 2018 • 11:45 AM

Sai ostetud praepann, hind mõistlik, transport piisavalt kiire. Mina olen igatahes rahul.

January 24, 2018 • 11:44 AM

Jätsin hinnangu panematta oma kommentaarile.

January 24, 2018 • 11:42 AM

Ei tea mis siin kirjutatakse .et ei saa kaupa kätte õigel ajal.Olen tellinud ennegi siit ja kõik oli ok.Nüüd tegin just tänu sellele 3 katset ja tellisin 3 korda nende lehelt.Erinevatel aegadel.Reedel lõunal tellisin ja teisipäeva õhtul juba kohal.Nii ,et siis viiendal päeval juba pakile järele. Ja nii kõik kolm korda järjest. Kõik tulid õigel ajal nagu lubatud.Ja sooduskoodid ka toimisid kõik ilusti.Mina isiklikult küll soovitan .Ja teenindus on ka kõik ok.

Synergy
January 24, 2018 • 5:51 AM

Reklaambänneritel reklaamitud hinnad ei lange kokku e-poe tegelike hindadega. Tühjendusmüükide ajal sooduskoodiga ostud kehtivad vaid kindlatele kaupadele, millest saab teada ainult siis, kui kauba eest juba maksma hakkad.

January 9, 2018 • 2:09 PM

Lisaks eelnevale, nüüd lõpuks (pärast 2x lisahelistamist) tundub asi lahenevat. Kui eile (08.01.18) helistasin, jälle vabandati, kuid ei teatud jälle midagi - ütlesin, et olin korduvalt helistanud ning palusin kellelgi, kes midagi teab, tagasi helistada. Seda helistamist jäingi ootama. Täna (09.01.18) kodulehele vaadates selgus, et tellimusest oli maagiliselt 1 kolmest tootest ära kadunud ning koguhind sellega ka langenud. Maksnud olin ju aga kõigi kolme toote eest. Helistasin, küsisin mis toimub, palusin jälle mulle helistada ja info edasi anda. Sellepeale tuli aga (seekord üpris kiiresti) meil, et neil üht toodet ei olnud ning selle eest tagastavad raha. Tundub, et kui poleks helistanud, poleks keegi mulle saamata jäänud toote eest raha tagasi kandnud. Õnneks on nüüd tellimuse staatus muutunud ja see on nüüd "Välja saadetud". Ka eeldatav kauba saabumise aeg on lõpuks muutunud ning lubab tänast. Loodetavasti on ta siis nüüd Omnivas ja jõuab homme. Tellimuse kinnituse alla on kirjutatud "Kodulehel välja toodud kuupäevad on eeldatavad võib toimuda tarne hilinemisi. Palume sellega arvestada!". Tundub, et see tähendab kuni kuu ajast ootamist, eks tulevikus tean. Sekeldusi kui palju. Kokkuvõttes selgub, et tähelepanematu inimene võib siin pärast kuu(de?)pikkust ootamist ilma jääda nii rahast kui soovitud tootest. Sellist janti ei soovitaks isiklikult isegi vaenlasele.

January 4, 2018 • 11:07 AM

Olen eelnevalt korduvalt tellinu, vast paar tuhat eurot kokku läbi mitme aasta, pole probleeme olnud. Seekord on aga tulemus naeruväärselt nigel. Valisin veebipoest 3 toodet kuupäeval 8.12.17. Ostukorv näitas, et arvatav tarneaeg on 14.12.17. Kui ostu lõppu jõudsin, oli see nihkunud 15.12.17 peale. Pole midagi, 1 päev - mis seal ikka. Aeg vägagi sobiv. Kuna kontorist oleks mingil põhjusel hiljem kätte saanud, lasin tellimuse pakiautomaati viia (vist oli jõulude puhul tasuta ka vms). Kui toode 18.12.17 kuhugi polnud jõudnud, vaatasin nende kodulehelt, mis viga on. Tellimus oli jätkuvalt "Tellimus kinnitatud", kusjuures 2 toodet olid broneeritud ja kolmas töötlemisel (mida iganes need siis täpselt tähendama peaksid). Selle peale saatsin meili küsides, mis viga ja milla võiks kätte saada. Meilile järgmise päeva jooksul vastust ei tulnud, seega helistasin 20.12.17 neile. Vastu võtja ütleb, et tellimusel on viimane märge 8.12.17 ja tema täpsemalt ei tea, milles probleem. Ütleb, et annavad mulle telefonitsi teada. Mõne tunni pärast tuleb meil, kus hellitatakse lootust, et kaup saabub tolle nädala lõpus või järgmise keskel. Kasu sellest muidugi pole, kui enne nädala lõppu oli plaan Eestist ära sõita. Lõpuks uuel aastal tagasi Eestisse jõudes selgub, et totellimuse staatus pole jätkuvalt muutunud (s.t 18.12.17 seisuga võrreldes) ning kaup ilmselgelt pakiautomaati ka jõudnud ei ole. Helistan jälle neile(02.01.18). Teenindaja vabandab, aga jälle kohe midagi öelda ei oska, lubavad teada anda. Tund-paar hiljem saabub jälle meil, kus lubatakse jooksa nädala jooksul kaup kätte toimetada (email on kusjuures ilmselt stamp). Praegu on neljapäev (04.01.18) ja veebilehe järgi pole midagi muutunud ning mingit teadet kauba välja saatmise ega millegi muu kohta ka ei ole. Seega olen oodanud jõulukinki nüüd juba 3 nädalat kauem, kui esialgu lubatud. Kommunikatsioon on allapoole arvestust. Ma saan aru, et jõulu ajal võib tarnetega probleeme olla, aga siis ei saa kodulehel kuvada vaikimisi tähtaegu. Ning kui tõesti selgub mingil põhjusel, et kaup hilineb, oleks viisakas kliendile sellest teada anda! Ei ole küll kindel, et sealt enam kunagi midagi ostan.

December 29, 2017 • 1:42 PM

-Kohutavalt aeglane klienditeenindus, eriti kui kodulehel on kaup märgitud "Laos" või "Veel ...tk saadaval hulgilaos" vms kuid siis selgub, et tegelt ikka pole saadaval enam. -Kõik, näiteks 1151 socketi all olevad, tooted päris ikka ei sobi omavahel. Võiks kuidagi märgatavalt eraldada (näiteks Arvutitargal on 1151* eraldi), et mittespetsialistidel või tähelepanematutel inimestel kui ka endal seal närve ja aega säästa. -Tarneajad on ikka meeletud. +Head hinnad

Thetommi
November 24, 2017 • 12:06 PM

Tellinud sealt umbes 4-5 korda +Kaup kohale jõudnud enamasti päev varem +Sain valesti tellitud toote vahetada teise vastu +Tellisin korpuse, hulgilaost saadeti vale. Tehti allahindlus 25% +Maksin kauba eest alles järgi minnes +Siiamaani teenindus 5+

kert06
November 6, 2017 • 4:00 PM

- Kaupa ei saadeta õigeaegselt välja. - Pidevalt "laos" olev kaup tegelikult ei ole laos ja tellitakse kusagilt välismaalt, mille tõttu venivad tellimused üle kahe nädala. - Viivitustest ei teavitata. - Klienditeenindus on mitterahuldav. Kui asjaga kiiret pole ja otseselt asja lähiajal vaja ei ole, siis võib tellida. Edaspidi tellin mujalt.

ivokas
October 26, 2017 • 10:25 AM

Teisipäeva (24.10) õhtul peale tööd tegin tellimuse ja makse pesumasinale, mille algne tarneaeg kulleriga Paidesse oli 30.10. Tellimuse töötlemise käigus järgmisel päeval taandus tarneaeg 27-le oktoobrile. Kirsina tordil helistas 26.10 hommikul DPD kuller Tallinnast, et kas ta tohib minu kauba lõuna paiku ära tuua. Seega ei kulunud kahte ööpäevagi, et kaup Paides ukse ees oleks, lisaks veel hea hinnaga! Järjekordselt väga rahul :)

antikondor
October 9, 2017 • 7:53 AM

Tarneaegeadest kinni ei peeta, informatsiooni viivituste kohta ei edastata. Parem on närvirakke säästa ja võtta mujalt.

taaniellin
September 27, 2017 • 1:05 PM

Olen 4ndat korda tellimas. Esimene kord tellisin ruuteri- läks 1,5nädalat ning kaup oli korras. Teine kord tellisin asuse videokaarti- ooteaeg venis 2nädalani ning kirjadele ei vastatud. Pikk ootamisaeg ja jõudis kohale. Kolmas kord tellisin Aquaphori, algne lubatut aeg oli 1,5 nädalat läks 2ni välja Nüüd on neljas kord ning tellimust on juba kolm päeva töödeldud kuhugi edasi ei jõua. Helistasin 5 aeg neile aga telefon vastab, et tööaeg on läbi ja helistage homme ( veebilehel märgitud kella 6ni) Kirjadele ei vastata ning tellimus algatasin 19.09 ning nad pole veel kaupagi välislaost välja saatnud. Edaspidi ostan mujalt kuna pole aega nii pikalt oodata

IceUul
September 15, 2017 • 7:52 AM

Olen proovinud mitu korda osta firma nimele kaupa nende käest, kuid nad keelduvad tegemast mulle ettemaksu arveid. Eraisikuna OK, firmana ostes väga mitte OK. Tundub, et neil läheb nii hästi, et saavad kliente valida.

Adebisi
August 7, 2017 • 7:44 AM

Mitu korda ostnud, kõik ok.

Hiid
July 5, 2017 • 5:24 AM

Ostsin kunagi midagi, vist oli OK

May 17, 2017 • 8:58 AM

Kasutan seda ja ka teisi netti-kauplusi. 1a.ee - aastast 2014 ja pole nendes kordagi pettunud. Teenindus, hind ja valik on head. Olid mõned probleemid kaubaga (kellel neid polnud?) - aga kõik need korrektselt lahendatud. Kui nende hind on nats kõrgem - isegi siis ikka ostan nendelt. Nii et soovitan, üsaldusväärne müüa.

Tanel
May 11, 2017 • 10:35 AM

Sai hiljuti Sony telefon tellitud koos lisadega, kõik oli korrektne ja kiire ning tegelik tarneaeg osutus 2 päeva lühemaks. Soovitan.

Okman
March 26, 2017 • 2:36 PM

Ostnud kaupa 3x ja iga kord ei ole tarneaeg vastanud nende poolt ette antud ajale. Kui vaatate asja tarneaja järgi siis ei soovita :/

Wilts
March 17, 2017 • 11:02 AM

Sealt ostnud mitme aasta vältel, tarne mõistlik, ega nende ladu pole Tallinnas, sellest peaks iga üks aru saama kes jagab netist midagi tellida! Kaup on alati tulnud, hind on olnud see mis lehel ülal, iga liigutus mis kaubaga tehakse tuleb ka mailile teade. Ei ole pidanud kunagi helistama ja oma tellimust taga otsima.

KrisC
March 17, 2017 • 10:31 AM

Üldiselt ok pood, kui arvestad tarne pikusega pole probleeme. Paar garantii teemat kah olnud, esimesel korral asendati, teisel korral raha tagasi. Kogu tegevuse kulg tuli nii SMSi, kui mailina.

March 7, 2017 • 9:32 AM

Iseenesest ok pood. Tarneajaga on nagu on. 23.veebruar sai tellitud ja 6.märts sai kätte kuigi esialgu sai 9ndaks märtsiks tarne kokku lepitud.

Arlequin
March 3, 2017 • 7:36 AM

Tundub asjalik, tarne ei olnud kõige kiirem ja klienditeenindus oli pisut vaikne aga siiani olen kauba kätte saanud ja rahul olnud.

jõuluvana
February 16, 2017 • 6:30 AM

Hinnad mõistlikud, tarne võiks kiirem olla.

silicoid
January 12, 2017 • 8:02 AM

hinnad suhteliselt head kuid tarne venib. lubatud 2-3 päeva venib paremal juhul 2-3 nädalaseks...

es0sef
January 11, 2017 • 7:38 PM

Suhteliselt odavad hinnaga, aga jube aeglane tarne. Laokaupu pole kunagi alla 3 tööpäevaga kätte saanud ning hetkel on tarned veninud juba vähemalt 2 nädala pikkuseks.

DMaD2
January 4, 2017 • 10:57 AM

Olen praeguseks eelmises aastas mitmeid asju muretsenud 1a.ee-st, isegi sai üks telefon tagastatud. Kuid firmal on suhtlemis probleem. Nimelt kui ise koguaeg neid ei survesta ja tagant ei sunni ei suhtle sinuga keegi.. Nii oli see telefoni tagastamisega (ootasin pea 2 nädalat tühja siis hakkasin emailidega pommima ja sain raha paari tunniga). Ka nüüd kus sai jõulu kingituseks paar Koss-i Kõrvaklappe tellitud. Lehekülg näitab et asi on pakkimisel juba 2 nädalat.(Raha pole ka tagastatud) 1a.ee müügi lehel enam klappe isegi ei eksisteeri, kuid mulle seni pole laekunud mingit infot põhjustega miks hilineb või kas üldse tuleb? Üleüldiselt on pakkujal head hinnad kuid tagasi side ja probleemid mis nende poolt tekivad vaikitakse maha ning oma saadetisi pead konstanselt jälgima.

hendrik32
November 24, 2016 • 4:04 PM

Tellisin nööpkõrvaklapid ( http://www.1a.ee/arvutitehnika_burootarbed/korvaklapid_arvutikolarid/arvuti_korvaklapid/sennheiser_cx_300_ii_precision_inear_headphones_black?search_text=Sennheiser%20CX%20300%20II%20Precision%20In-Ear%20Headphones%20Black ). 16.11 tellisin ning maksin ära, 24.11 oli toode kontoris (toode oli laos, kuid ligikaudne saabumise aeg oli 25.11). Läks natukene kauem, kui tavaliselt on läinud, kuid lõppkokkuvõttes kõik korras.

Prederik
November 23, 2016 • 7:38 PM

Tellisin hea hinnaga telefoni, aga kätte saades tal mõned klahvid ei töötanud (jah, Blackberry oli). Andsin teada, et selline viga, Omniva automaadi kaudu sai väga lihtsalt tagastatud, ootasin siis tükk aega, et asendustelefon tuleb, aga nädala pärast oli lihtsalt raha tagasi kantud. Ei mingit muud tagasisidet. Mis siis ikka, peaasi, et raha tagasi sai.