Firma

K-rauta kommentaarid

395724
July 20, 2023 • 1:43 PM

Sellest e-poest enam kaupa ei telli. Kuna tellisin kauba mida saab kohale toimetada vaid kuller, siis jälgisin hoolega kauba saabumise tähtaega. Tarneajaks oli klassikalised 1-4 päeva. Kui 5 päeval hakkasin kaupa taga ajama, üritati klienditeenindusest mind lolliks teha ja enda eksimust õigustama. Mina peaksin kaupa tellides teadma, et kui Tallinna laost on kaup otsas, siis peab tellima kaupa Leedu laost ja see võtab rohkem aega. Seega peaksin mina olema targem ja teadma millise riigi laos antud kaup asub ja milline on sealne laoseis. Ei tahtnud vaielda ja küsisin milla siis kaup ka võiks saabuda, siis sellest polnud neil õrna aimugi. Nii et siis ootan kaupa jätkuvalt ja objekt seisab.

olev111
May 7, 2022 • 9:13 AM

See e-pood on küll huvitav nähtus. Õhtul sooritatud ostu kohta sain hommikul 08:32 sõnumi-Teie tellimus on komplekteeritud. Pealelõunal järgi minnes tuli paraku 40 minutit väljastusalal passida millal kaup (5nimetust e-poest ostetud ja 1kohapeal juurde ostetud) auto peale saada. Kusjuures laadimisele kulus sellest max 10 minutit. Ülejäänud aja sõitis tõstuk mööda hoovi ringi et järjekordne kaubaalus leida ja auto juurde tuua. Aga muidu teenindajad lahked ja abivalmis. Vaid pisut erinev arusaam komplekteeritud tellimusest.

Killhoven
November 23, 2021 • 5:30 PM

See aasta olen mõne tööriista ostu teinud ja kogemus väga hea.

Anna tooli
June 1, 2021 • 8:22 AM

Klienditeeninduse tasemest ei oska veebist ostmisel kaasa rääkida - lükka asi korvi, maksa ja kaup toimetatakse kohale; ja seda 4 päeva varem kui eeldatav tarneaeg ette nägi. Selles osas 5/5 .. aga milleks seda samust sõprade ringi vaja on?

Virus
March 18, 2021 • 3:03 PM

Tarneaegade ning klienditeenindusega on neil küll probleeme. Esialgselt lubatud 4 tp tarneaja asemel sain hoopis uue saadetise numbri kui tarnekuupäev kätte jõudis. Kui ka juba teine lubatud tarnekuupäev möödas uurisin klienditeenindusest millal saadetis minuni jõuab. Vastuseks sain, et tarnekoormus on suurenenud, vabandavad. Esitatud küsimusele vastust ei saanud. Küsisin siis uuesti MILLAL saadetis minuni jõuab. Sain vastuseks, et süsteemi on märgitud XX (juba teistkordselt möödunud kuupäev) ja nemad kahjuks ei tea millal saadetis kohale jõuab. Tänaseks 11 päeva, eks ootan edasi .. Oletan, et saadetis telliti tegelikult kuskilt Kesko Senukai Leedu või Läti laost tegelikult aga e-pood näitab rõõmsalt Eesti laoseisu. Veel huvitavam on asjaolu, et toode on tegelikult ikka veel ka Eesti kaupluses kohapeal olemas. Sõbralik soovitus kõigile on ise kauplusesse (loe: väljastuspunkti) järgi minna, mitte kulleriga tellida.

Icepower
January 25, 2021 • 2:39 PM

Hinnad kohati tõesti head, kuid klienditeenindus on olematu. Pole siiani mitte üheski veebipoes nõnda alandava klienditeeninduse osaliseks saanud. Kohutav!

muksu
January 8, 2021 • 10:34 PM

Tellisin LG OLED65CX summas 1700+ eur. Hind oli parim. Kaup tuli lubatud aja jooksul. Kaup oli kahjustamata. 5 tärni.

Tanel
September 12, 2019 • 2:51 PM

Sai Varta aku tellitud, kaup saabus lattu lubatust kiiremini, kõik sujus.

KyBer
September 12, 2019 • 12:42 PM

Sai üks väike asi tellitud, kaup saabus ilusti kohale lubatud tarneajaga.

Jüri Öö
June 8, 2019 • 1:37 PM

Ainult positiivne kogemus. Olen mitu korda kulleriga väiksemaid tööriistu tellinud. Alati on kaup järgmisel või ülejärgmisel päeval kohal.

Friedman
January 6, 2018 • 10:45 AM

Lühidalt - ebameeldiv kogemus. Pikalt: Pärast turuuuringut selgus, et kaup X + tuppatoimetamine on saadaval Eestis vaid K-Rauta poes. Ostes K-Rauta netipoest X-i sain pärast maksmist ja paari päeva ootust teate, et X pole enam saadaval. Paar telefonikõne klienditeenindusega ja üks päev hiljem sai raha tagastatud. Nõnda jäi kaup ostmatta, kuid paar nädalat hiljem avastasin, et kaup oli netipoes jälle saadaval. Vormistasin uue tellimuse siis ning helistasin ette tagamaks kauba saadavust laost, kust sain kinnituse, et kaup on seekord tõesti olemas. Kui kaup saabus selgus aga, et tuppatoimetamise teenust väikestes linnades nad ei osuta. Üllatus - sellest pole neil netipoes sõnagi öeldud! Meenutuseks mainin, vaatamata sellele, et X oli teistes poodides odavam, oli see ostetud K-Rautas vaid tuppatoimetamise teenuse olemasolu pärast. Lõpuks lisan, et X oli mõeldud mu emale kingituseks, kes pidi lõpuks tuppatoimetamise ise organiseerima, ning ostu koguhinnale võib lisada veel viie klienditeeninduse telefonikõne hinda. Siiski, annan ühe lisatärni lootes, et K-Rauta võtab ennast kätte ning saab üheks parimaks netipoeks Eestis.